moto guzzi 1000SP naar caferacer

Ik gebruik het lampje van westland customs. Even laten poedercoaten in mat. Toevallig net gemonteerd vanavond. Glas moet er nog in uiteraard ;)

[~[url="http://i1265.photobucket.com/albums/jj503/JanFillemJansen/Voxan/DSC00851_zps559a603f.jpg"]afbeelding~][/URL]

Deze maar gekocht leek mij wel erg mooi.
full
)www.westlandcustoms.nl
 
Laatst bewerkt:
even bezig geweest met het stroom om leggen bobines paste mooi voorin.
zekeringen en de rest onder zitje en de accu komt achter in het kon
full

full

dje.
 
Ligt er aan welke startmotor je gaat gebruiken die nieuwere van Valeo kan je met een 11 Amp accu al meerdere keren in de kou starten en die zijn een stuk kleiner en goedkoop aan te schaffen
 
Laatst bewerkt:
Ga zelfs denk ik voor een motorbatt.
Ik speel op safe en houd de accu onder het zadel. Ondanks mijn valeo startmotor.

Op forum van de moto guzzi club kan hebben ze hier overigens meer informatie over.
Wanneer jij er een in het kontje maakt, moet je daar altijd mee weg komen.

Vork steekt bij jou overigens ook flink door de kroonplaat. Wel lekker laag zo overigens.
Ga mijn exemplaar zaterdag waarschijnlijk weer naar huis brengen. Kan ik zelf verder en kan ik de voorkant ook aanpakken evenals andere framebuizen eronder e.d.
 
Ga zelfs denk ik voor een motorbatt.
Ik speel op safe en houd de accu onder het zadel. Ondanks mijn valeo startmotor.

Op forum van de moto guzzi club kan hebben ze hier overigens meer informatie over.
Wanneer jij er een in het kontje maakt, moet je daar altijd mee weg komen.

Vork steekt bij jou overigens ook flink door de kroonplaat. Wel lekker laag zo overigens.
Ga mijn exemplaar zaterdag waarschijnlijk weer naar huis brengen. Kan ik zelf verder en kan ik de voorkant ook aanpakken evenals andere framebuizen eronder e.d.

mijn voorvork poten worden nog ingekort.
 
nog even een fotootje van achter .alles precies in lijn.(en natuurlijk met open dempers)
full
 
Laatst bewerkt:
vandaag maar eens begonnen om het motorblok uit het frame te halen en dat gaat een stuk makkelijker dan een blokje van een Honda CB 550.
full


Kan ik nu rustig het blokje oppoetsen en het frame naar de coater brengen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan