MF "Kop van Noord-Holland" Deel 62! Pussy Edition

Status
Niet open voor verdere reacties.
Prima beginnersmotor zo'n R6.
Als je gewoon je verstand er bij houdt; ja, prima beginnersmotor. Die nieuwe 600cc's lopen ook hard, maar de weg er naar toe is niet heel abrupt en loopt vrij soepel (over het algemeen)

Als je snel overmoedig wordt en denkt Rossi te zijn; koop dan een versys of zo.
 
Laatst bewerkt:
Als je gewoon je verstand er bij houdt; ja, prima beginnersmotor. Die nieuwe 600cc's lopen ook hard, maar de weg er naar toe is niet heel abrupt en loopt vrij soepel (over het algemeen)

Als je snel overmoedig wordt en denkt Rossi te zijn; koop dan een versys of zo.


_O- _O-
 
Laatst bewerkt:
@duinday, heb hier een nieuw fototje voor in de OP. zou je dat willen regelen voor mij? [afbeelding]
Staat erin! ;)

En Jos, voor jou ga ik deze voortreffelijke foto gebruiken:
731a44.jpg


Detail: Let op die mooie gele motor op de achtergrond :+
 
Laatst bewerkt:
Nou, ik mag toch hopen dat ik niet een cursus krijg. Ik zie ook niet in waarom; er is geen sprake van gevaarzetting (zo heet dat toch?). Maar wat ik al schreef; iedereen vertelt een ander verhaal; van "het zal wel meevallen" tot "oh, je krijgt boete, cursus, rijbewijs lang kwijt enz." dus ik wacht het wel af en zal bezwaar maken om tijd te rekken zodat ik kan sparen voor de boete.

Die agent zei tegen mij ook dat ik bijna wel zeker een EMG zou krijgen ivm beginnend bestuurder.
Het is echter alleen bij dubbele zware overtredingen of >50 te hard binnen bebouwde kom.
De exacte gang van zaken wat betreft het bezwaar kan ik je weinig mee helpen.
Ik heb dit toen uitbesteed aan een advocaat.

Wat de kans op succes op slagen vergroot is een brief van de werkgever die hierin uitlegt dat er zware sancties boven je hoofd hangen met mogelijk ontbinding van de arbeids overeenkomst.
Daarnaast alles op papier zetten waarvoor jij je rijbewijs echt nodig hebt.

Succes in ieder geval en sterkte in deze lijkend erg lang durende tijd '(
 
Even een chillmuziekje voor deze avond:

En ook een agressief muziekje met bizarre film beelden:
 
Laatst bewerkt:
Die agent zei tegen mij ook dat ik bijna wel zeker een EMG zou krijgen ivm beginnend bestuurder.
Het is echter alleen bij dubbele zware overtredingen of >50 te hard binnen bebouwde kom.
De exacte gang van zaken wat betreft het bezwaar kan ik je weinig mee helpen.
Ik heb dit toen uitbesteed aan een advocaat.

Wat de kans op succes op slagen vergroot is een brief van de werkgever die hierin uitlegt dat er zware sancties boven je hoofd hangen met mogelijk ontbinding van de arbeids overeenkomst.
Daarnaast alles op papier zetten waarvoor jij je rijbewijs echt nodig hebt.

Succes in ieder geval en sterkte in deze lijkend erg lang durende tijd '(

Ik ben geen beginnend bestuurder, ik heb auto rijbewijs nu 15 jaar , nooit problemen of heel zware boetes op mijn naam ( auto's stonden altijd op naam van mijn vriend). De agent heeft ook niet aangegeven dat hij zal adviseren om een cursus op te leggen dus ik kan mij niet voorstellen dat de OvJ dat zelf wel zou beslissen. Ik heb mijn rijbewijs niet heel hard nodig, maar ik heb wel wat troeven achter de hand om toch te proberen hem eerder terug te krijgen.
 
Sjah tis natuurlijk heel kaauuuthee dat je je roze papiertje kwijt bent maar voor diegene die 'm echt niet kunnen missen qua werk oid....zorg dat je niet >50kmpu te hard rijdt....al is dat soms wel lastig op zo'n kruisraket natuurlijk O-)
 
Ik wel hoor. Prima te doen. (Het is maar iets van 32 km totaal)
 
nog mensen vandaag met de brommert weg weest? logisch van niet met die weer
Kwam met bakken uit de hemel vanmorgen...
Was vroeg wakker dus ben lekker met de auto gegaan :+
Na 6:50 hoef ik niet meer met de auto van huis te gaan... dan sta ik helemaal vast op die freaking a9.

Net op de terugweg was ook geen pretje voor de motorrijders... rukwinden en enorme regenval
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan