MF "Kop van Noord-Holland" Deel 62! Pussy Edition

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook leuk! De baby-panini:

2014-Ducati-899-Panigale.jpg
 
Nee ik ben vandaag met de auto weggeweest omdat ik spullen mee moest nemen en ik na 4 jaar motorrijden in de regen niet zo spannend meer vind
 
nog mensen vandaag met de brommert weg weest? logisch van niet met die weer


Ik heb het hier al meer gezegd: je hebt mooi weer en minder mooi weer. Vandaag was het dus minder mooi weer.
:Y
Ik ben vandaag gewoon met de motor gegaan. Ik vermaak mij altijd uitstekend in de regen

Het is pas sneu als je de meeste automobilisten zie stuntelen in de regen. Dan kunnen ze ineens het gaspedaal niet meer vinden '(
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het hier al meer gezegd: je hebt mooi weer en minder mooi weer. Vandaag was het dus minder mooi weer.
:Y
Ik ben vandaag gewoon met de motor gegaan. Ik vermaak mij altijd uitstekend in de regen

Het is pas sneu als je de meeste automobilisten zie stuntelen in de regen. Dan kunnen ze ineens het gaspedaal niet meer vinden '(
En het rempedaal des te beter... :(

Het gaat 10 seconde harder regenen en gelijk is het een disco van remlichten
 
Dat is omdat je te laat weg gaat. Ik was ook gewoon op tijd namelijk in Amsterdam, met de vrachtauto.

Dus het kan wel. :P

mvg Rick
 
Dat is omdat je te laat weg gaat. Ik was ook gewoon op tijd namelijk in Amsterdam, met de vrachtauto.

Dus het kan wel. :P

mvg Rick

Tja.... zo blijft het, kan altijd wel eerder vertrekken. Als ik alleen tot 4 uur moet blijven heb ik weinig zin al om half 7 daar te zitten omdat er misschien een file had kunnen komen die er dus toch niet stond. Was vandaag 1,5 uur onderweg en normaal moet het binnen het uur zeker te doen zijn, dan zat het al tegen.
 
ik heb ook ff gezwommen, leuk is anders...dit weer komt toch wel door mijn pak heen hoor, iig bij mijn kruis. de do'hville is net zo gebouwd dat er een zwembad in het zadel komt te staan...

die gast met die boot zag ik ja, boel weer afgesloten. wil ik in dat klote weer gauw naar huis, staat er wéér een dikke file. de laatste paar werkdagen is het echt niets dan drama tussen hoorn en amsterdam en omgekeerd. elke dag wel ergens afgesloten wegen door ongevallen.
 
Ik heb het hier al meer gezegd: je hebt mooi weer en minder mooi weer. Vandaag was het dus minder mooi weer.
:Y
Ik ben vandaag gewoon met de motor gegaan. Ik vermaak mij altijd uitstekend in de regen

Het is pas sneu als je de meeste automobilisten zie stuntelen in de regen. Dan kunnen ze ineens het gaspedaal niet meer vinden '(

volledig mee eens hoor. Als ik weg zou moeten en het is de moeite om met de motor te gaan zou ik ook gaan. Echter vandaag even heen en weer naar hoogkarspel voor een laatste handtekening van stage dus vond dat niet de moeite waard. Ook omdat de auto getankt moest worden en de benzine in Hoogkarspel goedkoper is als in Hoorn :P

Weet nog heel goed tijdens het lessen van de motor. Was net zo´n weertje als vandaag, ik lessen prima heerlijk goed voor de ervaring. Bij de rijschool pak aan en gaan op de motor naar de ijsbaan omdat daar de bijzondere verrichtingen gedaan moesten worden.
Na een kwartiertje begon het zo hard te regenen dat putten enz het niet aan konden en er zo´n 15 cm water op t terrein lag. Gewoon doorkachelen met de motor. Alleen jammer dat ik toen me motor neerlegde en ik doorweekt was :P schatte de diepte van de vloer verkeerd namelijk _O- _O-
 
Tja.... zo blijft het, kan altijd wel eerder vertrekken. Als ik alleen tot 4 uur moet blijven heb ik weinig zin al om half 7 daar te zitten omdat er misschien een file had kunnen komen die er dus toch niet stond. Was vandaag 1,5 uur onderweg en normaal moet het binnen het uur zeker te doen zijn, dan zat het al tegen.

Doen jullie nooit bakkie voor het werk dan?
 
Bla bla

Bij de rijschool pak aan en gaan op de motor naar de ijsbaan omdat daar de bijzondere verrichtingen gedaan moesten worden.

Na een kwartiertje begon het zo hard te regenen dat putten enz het niet aan konden en er zo´n 15 cm water op t terrein lag. Gewoon doorkachelen met de motor. Alleen jammer dat ik toen me motor neerlegde en ik doorweekt was :P schatte de diepte van de vloer verkeerd namelijk _O- _O-

Bijzondere verrichtingen? Wist niet dat ijsspeedway daar ook bij hoorde tegenwoordig })

Wat een avontuur....... :Y
 
Laatst bewerkt:
Bijzondere verrichtingen? Wist niet dat ijsspeedway daar ook bij hoorde tegenwoordig })

Wat een avontuur....... :Y


zo noem ik t altijd :P je kan ook zeggen de leuke oefeningen *O*

wijziging: en idd xD ook dat hoorde er bij. ijsrijden. je wil niet weten hoe verdomde handig dat is :) scheelt me een hoop tijd om in de winter naar amstedam te gaan als ik zou willen :P gewoon alles rechtdoor _O-
 
Laatst bewerkt:
Voor de mensen die in de ochtend naar Amsterdam gaan.

Ik moet morgenochtend 8 uur op Amsterdam centraal zijn.
Hoelaat moet ik weg ongeveer ?

Ben met het koekblik :)
 
Als ik met de vrachtauto om 8 uur op Sloterdijk moet zijn vanuit Alkmaar, ga ik om 6.30 rijden. Dan ben ik als alles meezit met 3 kwartier op Sloterdijk, als het tegenzit sta je bij afslag Uitgeest al stil...

mvg Rick
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan