MF "Kop van Noord-Holland" Deel 62! Pussy Edition

Status
Niet open voor verdere reacties.
nou ik reed net om 10.00 over de A7, lichtkrant bij purmerend noord gaf aan: geen vertraging. ik blij, 1e keer in 2 weken geloof ik. vlak daarna iedereen i de ankers, matrix op 50km/u. Dus dan weet je eht al: vers ongeluk.

en idd, stonden iets van 3 auto's stil op de linkerbaan, en er lag een RSV mille 2004 op de rechterbaan, aardig stuk. kerel lag iets verderop in de linker berm, er stonden al een aantal mensen bij en iemand was al terug aan eht lopen om het verkeer te waarschuwen. ik zag in mijn haast om brokstukken mille te ontwijken niet of 1 vand e auto's ook schade had ofzo, maar de kont van de motor was nog heel. dus misschien is ie achterop iemand gereden?

ziet er iig nooit prettig uit, zo'n kapotte motor op de weg.
http://rtvnh.nl/nieuws/117679/Motor+slaat+over+de+kop+op+A7+bij+Middenbeemster
 
Laatst bewerkt:
Ik kan je vertellen dat je behoorlijk hard moet remmen om je over de kop te remmen....
Keur het dan ook niet goed dat deze automobulist zijn auto er zo voor gooit... Maar ergens denk ik dat de motorrijder iets te hard reed :X
 
http://www.streamhunter.eu/motor-sports-live-streaming-video.html

alles te zien voor de motoGP en andere klasses :)

ok. ga ik die maar proberen. ik ben zondag toch weg, ik wilde s avonds kijken dus ik kijk wel of ik een download kan vinden. vorige race was een perfecte download te vinden, maar dat was een rip van BBC2.
 
ok. ga ik die maar proberen. ik ben zondag toch weg, ik wilde s avonds kijken dus ik kijk wel of ik een download kan vinden. vorige race was een perfecte download te vinden, maar dat was een rip van BBC2.
na iedere race zijn er op usenet prima downloads te vinden van Arknod .... *O*
 
Ik kan je vertellen dat je behoorlijk hard moet remmen om je over de kop te remmen....
Keur het dan ook niet goed dat deze automobulist zijn auto er zo voor gooit... Maar ergens denk ik dat de motorrijder iets te hard reed :X
als je GOED remt moet je heel hard remmen en ga je eerder glijden dan over de kop. en met slechte techniek hoef je niet eens heel hard te remmen om de achterkant omhoog te krijgen. iets met lessen en 1-2 meter voor je voorwiel kijken.

en dan heb je nog dingen als remsysteem, banden en de vering.
 
Laatst bewerkt:
BBC3 heb ik niet, en gen zin om te betalen voor die paar races. of gaan ze volgend jaar alles uitzenden?

vanaf volgend seizoen alleen betaald of streams op de pc.
2/3 maanden geleden was er namelijk het nieuws dat dorna en bbc niet langer samen werken.
dus die smerige geldwolf van een dorna maakt het dus weer onmogelijk om op een leuke manier van motorsport te genieten. :(
 
blablabla.gif
 
Is gewoon verzekeringswerk neem ik aan?
Of geen wa+?

alleen wa. zoveel is het allemaal niet waard als je kijkt naar wat je naar de verzekering brengt. die pbr doet €1250 nieuw. dat het grootste deel door oem Honda gewisseld is boeit de verzekering niet.
 
alleen wa. zoveel is het allemaal niet waard als je kijkt naar wat je naar de verzekering brengt. die pbr doet €1250 nieuw. dat het grootste deel door oem Honda gewisseld is boeit de verzekering niet.
Tussen WA en WA+ zit meestal niet een heel groot gat qua premie maar er is wel heel veel extra meeverzekerd .
En als je waarde verhoogt door aanpassingen of opties dan moet je hem lekker laten taxeren en premie betalen naar waarde.
Als ie dan gejat of gecrasht is boeit het de verzekering wel en betalen ze gewoon naar waarde.
 
Tussen WA en WA+ zit meestal niet een heel groot gat qua premie maar er is wel heel veel extra meeverzekerd .
En als je waarde verhoogt door aanpassingen of opties dan moet je hem lekker laten taxeren en premie betalen naar waarde.
Als ie dan gejat of gecrasht is boeit het de verzekering wel en betalen ze gewoon naar waarde.
Indeed... en helemaal met zon brommertje..
Betaal voor mijn vespa Si 40 euro per jaar oid _O-

All-risk zal wel 45 zijn :+
 
Laatst bewerkt:
alleen wa. zoveel is het allemaal niet waard als je kijkt naar wat je naar de verzekering brengt. die pbr doet €1250 nieuw. dat het grootste deel door oem Honda gewisseld is boeit de verzekering niet.
Dan had ie em moeten taxeren en verzekeren voor die hogere waarde.
Niet miepen als je je zaakjes niet geregeld heb :+
 
Laatst bewerkt:
Laseren trouwens goed gegaan. Zicht is nu ongeveer op 80% denk ik. Morgenochtend op controle. Kan nu al prima leven zonder bril en lenzen. Heerlijk relaxed.

Was wel aparte ervaring. Als de laser in je ogen lasert ruik je je ogen schroeien.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan