MF "Kop van Noord-Holland" Deel 62! Pussy Edition

Status
Niet open voor verdere reacties.
Laseren trouwens goed gegaan. Zicht is nu ongeveer op 80% denk ik. Morgenochtend op controle. Kan nu al prima leven zonder bril en lenzen. Heerlijk relaxed.

Was wel aparte ervaring. Als de laser in je ogen lasert ruik je je ogen schroeien.
Mooi man :Y

Over het algemeen zijn de mensen die ik er over hoor heel tevreden met laseren.
 
Laseren trouwens goed gegaan. Zicht is nu ongeveer op 80% denk ik. Morgenochtend op controle. Kan nu al prima leven zonder bril en lenzen. Heerlijk relaxed.
Goed zeg, gefeliciteerd!!

Waar heb je het laten doen?
M'n meisie zit er ook al jaren over te denken maar is nog wat terug houdend.
Je hoort ook wel eens dat het niet lukt.
 
Laseren trouwens goed gegaan. Zicht is nu ongeveer op 80% denk ik. Morgenochtend op controle. Kan nu al prima leven zonder bril en lenzen. Heerlijk relaxed.

Was wel aparte ervaring. Als de laser in je ogen lasert ruik je je ogen schroeien.

Mooi!! Welke sterkte had jij?
 
Ik had -3,75 en -3,5. Heb het laten doen bij Care Vision in Amsterdam en kreeg de Lasik methode (hangt van je ogen af, dikte van je hoornvlies, vochtigheid en je sterkte).

Het laseren zelf duurde in mijn rechter oog maar 22 seconden, linker oog 19 seconden en is afhankelijk van de sterkte. Hoe slechter je ogen, hoe langer er gelaserd moet worden. Als je bijvoorbeeld op -15 zit is de kans bij voorbaat al groot dat je 2x gelaserd moet worden.

Net op eerste controle geweest. Zicht in linker oog is nog iets minder dan zoals het zou moeten, rechts is al heel erg goed. Kan al prima zelfstandig auto rijden en alles lezen. Ben er tot nu toe erg gelukkig mee. :Y
 
Goed zeg, gefeliciteerd!!

Waar heb je het laten doen?
M'n meisie zit er ook al jaren over te denken maar is nog wat terug houdend.
Je hoort ook wel eens dat het niet lukt.

Klopt, was ik ook wat terughoudend over.. Toch maar een (gratis) vooronderzoek laten doen. Kreeg een goede indruk van de kliniek, fijne mensen, schoon, en kon eigenlijk niets negatiefs vinden.

Verder krijg je idd nooit de garantie dat het goed zal gaan (maar dat is bij elke operatie), maar een groot deel heb je zelf in de hand. Ik moet bijvoorbeeld nu 3 weken lang elke dag 8x oogdruppels toedienen. Vaak worden mensen daar wat laks in en slaan dat over. Of de eerste nacht moet je met een speciale bril op slapen die je ogen afdekken om te voorkomen dat je er in je slaap in gaat wrijven of in gaat bewegen. Sommige mensen doen dat niet, krijgen per ongeluk een punt van bv een kussen in hun oog, flapje verschuift en dan ben je ver van huis. Kan je een infectie krijgen en zo..

Maar als het al blijft zoals nu zou ik het zo nog een keer doen. :Y Behandeling zelf was helemaal pijnloos. Af en toe een irritatie of een jeukerig gevoel, maar geen pijn.

Niet doen! Krijg je reislust van en het wordt winter!

@Giel: gadver :p. Moet je voor de rest thuis wachten?
Wachten? Waarop? Kan in principe alles doen, behalve sporten en douchen moet ik paar dagen doen met een duikbril op. :+
Verder moet het zicht de komende weken helemaal goed worden.
 
Laatst bewerkt:
ok. ga ik die maar proberen. ik ben zondag toch weg, ik wilde s avonds kijken dus ik kijk wel of ik een download kan vinden. vorige race was een perfecte download te vinden, maar dat was een rip van BBC2.


Nou ik zit heerlijk te kijken nu hoor :D wel met franse commentaar maar ach dat maakt niet uit :P heb wel motosports tv :D
 
Klopt, was ik ook wat terughoudend over.. Toch maar een (gratis) vooronderzoek laten doen. Kreeg een goede indruk van de kliniek, fijne mensen, schoon, en kon eigenlijk niets negatiefs vinden.

Verder krijg je idd nooit de garantie dat het goed zal gaan (maar dat is bij elke operatie), maar een groot deel heb je zelf in de hand. Ik moet bijvoorbeeld nu 3 weken lang elke dag 8x oogdruppels toedienen. Vaak worden mensen daar wat laks in en slaan dat over. Of de eerste nacht moet je met een speciale bril op slapen die je ogen afdekken om te voorkomen dat je er in je slaap in gaat wrijven of in gaat bewegen. Sommige mensen doen dat niet, krijgen per ongeluk een punt van bv een kussen in hun oog, flapje verschuift en dan ben je ver van huis. Kan je een infectie krijgen en zo..

Maar als het al blijft zoals nu zou ik het zo nog een keer doen. :Y Behandeling zelf was helemaal pijnloos. Af en toe een irritatie of een jeukerig gevoel, maar geen pijn.Wachten? Waarop? Kan in principe alles doen, behalve sporten en douchen moet ik paar dagen doen met een duikbril op. :+
Verder moet het zicht de komende weken helemaal goed worden.

Vandaag dus duikbril op als je naar buiten ga? :+
 
Ga je nog wel damloop doen Giel?

Lijkt mij ook wel wat dat laseren. Maar dan over een jaar of 5, nu verandert mijn sterkte soms nog een beetje..
 
Ga je nog wel damloop doen Giel?

Lijkt mij ook wel wat dat laseren. Maar dan over een jaar of 5, nu verandert mijn sterkte soms nog een beetje..

Jazeker. Al is het wel 2 weken terug dat ik voor het laatst gelopen heb. :X

Morgen maar weer denk ik. Maar die loop ga ik gewoon nog doen. :Y
 
Hij gaat van de week zijn motor inruilen nu hij eindelijk kan zien hoe lelijk die Italiaan eigenlijk is.....
:+

Lelijk?! :o :+

oe9u.jpg


Maar zit wel af en toe te kijken naar wat anders. Wellicht volgend jaar wat anders kopen:


Sowieso volgend jaar maar eens een proefrit op maken.
 
Laatst bewerkt:
Echt een drama ding als ik dat topic wel eens lees.
Ik lees dat (bijna dode) topic ook geregeld. Wat lees jij dan allemaal wat dat ding tot een drama-motor maakt?

Kleine tank/hoog verbruik (is het enige wat ik echt een nadeel vindt), geen bagageruimte (heb ik nu wel, maar als ik kijk hoe vaak ik het gebruik... echt nooit, alleen voor m'n gereedschapssetje), en in het begin wat kinderziektes.
 
Motorblokken die die nagenoeg in de soep lopen, het verbruik wat jij al aankaart (wat dan wel weer aanzienlijk verbeterd kan worden met een PC of RB, vind ik best wel apart) en vooral hoe ze bij Aprilia met garantie omgaan. Dat laatste zal bij een tweedehands motor natuurlijk niet zo'n rol spelen.
 
Motorblokken die die nagenoeg in de soep lopen, het verbruik wat jij al aankaart (wat dan wel weer aanzienlijk verbeterd kan worden met een PC of RB, vind ik best wel apart) en vooral hoe ze bij Aprilia met garantie omgaan. Dat laatste zal bij een tweedehands motor natuurlijk niet zo'n rol spelen.
Tsja, garantie is idd ook nog een nadeel; lange levertijden.

Toch maakt de garantie (wat niet alleen bij Aprilia zo is, maar geldt voor Italianen in het algemeen), en het enkele blok dat in de soep is gelopen het voor mij nog geen drama motor. Ik zou hem er niet voor laten staan iig. :P

Enige eis die ik wel heb is dat ik gewoon 180-200km op een tank wil kunnen rijden. :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan