Westlandse motorrijders deel 6

Check eerst even de contacten van de weerstandjes (of heb je lastonafhankelijk knipperrelais?). Die ledjes zijn zo zuinig dat je verklikkerlampje op je dashboard nu meer verbruikt dan je knippers, dat geeft bijvoorbeeld bij de wat oudere Honda's (sorry honda rijders) dat ze via het verklikkerlampje alle 4 gaan knipperen. Komt door een mooie bedradingsconstructie bij Honda :+ \

Dan moet je wel weerstanden gebruiken
 
Check eerst even de contacten van de weerstandjes (of heb je lastonafhankelijk knipperrelais?). Die ledjes zijn zo zuinig dat je verklikkerlampje op je dashboard nu meer verbruikt dan je knippers, dat geeft bijvoorbeeld bij de wat oudere Honda's (sorry honda rijders) dat ze via het verklikkerlampje alle 4 gaan knipperen. Komt door een mooie bedradingsconstructie bij Honda :+ \

Dan moet je wel weerstanden gebruiken
Dat alarmlichtenverhaal speelt ook bij mijn motor, was erg amusant bij het aansluiten van het lastonafhankelijkknipperrelais. Vooral omdat MCW er heilig van overtuigd was dat dit moest werken, sukkels _O-

Morgenmiddag ga ik eens beter kijken, alvast bedankt voor je input :)
 
Dat alarmlichtenverhaal speelt ook bij mijn motor, was erg amusant bij het aansluiten van het lastonafhankelijkknipperrelais. Vooral omdat MCW er heilig van overtuigd was dat dit moest werken, sukkels _O-

Morgenmiddag ga ik eens beter kijken, alvast bedankt voor je input :)
De slechte ervaringen stapelen op. Dat die gasten nog werk hebben joh.
 
Daar verbaas ik mij ook weleens over, aan de andere kant is dit ook wel een uitzondering.
Ik heb vanmiddag even gekeken, rechts achter aan de praat gekregen maar toen ik voor ging proberen heb ik blijkbaar ergens iets fout gedaan B|
Opeens knipperde links de knippers ook niet meer, en dit kreeg ik niet gefixed. Nu maar even alles losgetrokken zodat ik het opnieuw kan aansluiten.
 
Pfft lekker dan, bij mijn knippers op de Duc was het ook zo raar. Contact aan deden ze het goed op een gegeven moment. Toen starten en ging de ene kant weer veel sneller als de andere. En op de gs knipperen ze soms niet constant gelijk. Snel,snel,minder snel,;weer wat sneller..... vaag verhaal


Eindelijk meer mensen die inzien dat mcw niet zo best is.

1x geweest. Wilde wat vragen en meneer bleef gewoon bij de koffie automaat staan drinken, geen eens even 'goedemiddag' ofzo......terwijl er verder geen klanten in de winkel waren. Toen had ik al zoiets van lekker klantvriendelijk.

De afgelopen week was het weer lekker filerijden bij de benelux..... ik zat alleen nu tussen de 2rechtse banen in ipv de 2linkse omdat ik de afslag moest hebben. Bij de linker gaan auto's daar ook altijd switchen van baan.... mja rechts verwachten ze eigenlijk geen motoren natuurlijk. Maar op het eind moet ik anders weer 2 banen opschuiven tussen stilstaand verkeer omdat ik naar de afslag moest.... wat is dan het beste om te doen vraag ik me af.

Komende week beginnen bij mn nieuwe werk *O* hoop maar dat het leuk is. Zijn 3 middag/avond diensten. Alleen fietsen is nu wel wat verder dus denk dat het voornamelijk de motor weer gaat worden
 
Laatst bewerkt:
Pfft lekker dan, bij mijn knippers op de Duc was het ook zo raar. Contact aan deden ze het goed op een gegeven moment. Toen starten en ging de ene kant weer veel sneller als de andere. En op de gs knipperen ze soms niet constant gelijk. Snel,snel,minder snel,;weer wat sneller..... vaag verhaal


Eindelijk meer mensen die inzien dat mcw niet zo best is.

1x geweest. Wilde wat vragen en meneer bleef gewoon bij de koffie automaat staan drinken, geen eens even 'goedemiddag' ofzo......terwijl er verder geen klanten in de winkel waren. Toen had ik al zoiets van lekker klantvriendelijk.

De afgelopen week was het weer lekker filerijden bij de benelux..... ik zat alleen nu tussen de 2rechtse banen in ipv de 2linkse omdat ik de afslag moest hebben. Bij de linker gaan auto's daar ook altijd switchen van baan.... mja rechts verwachten ze eigenlijk geen motoren natuurlijk. Maar op het eind moet ik anders weer 2 banen opschuiven tussen stilstaand verkeer omdat ik naar de afslag moest.... wat is dan het beste om te doen vraag ik me af.

Komende week beginnen bij mn nieuwe werk *O* hoop maar dat het leuk is. Zijn 3 middag/avond diensten. Alleen fietsen is nu wel wat verder dus denk dat het voornamelijk de motor weer gaat worden
Persoonlijk zou ik toch lekker tussen de linker twee inrijden en een stukje voor de afslag lekker op de rechterbaan gaan rijden. Ik ben liever 5 minuten later dan een uur later in het ziekenhuis omdat iemand me niet verwacht.
 
Klantvriendelijkheid is zeker niet hun beste kant, ik sta er ook altijd te wachten terwijl ze met niets bezig (lijken te) zijn.

Wat betreft filerijden, zou toch lekker links blijven rijden zolang het kan. Ik heb het ook weleens gedaan op de manier die jij aangeeft maar dat vond ik zelf een stuk minder prettig, veel mensen rijden toch redelijk rechts op hun strook dus de ruimte is daar wat beperkter.

Ander onderwerp, gisteren vergeten me contact uit te doen na het sleutelen dus heb me vanmorgen even uitgesloofd om de motor te starten _O-
 
Laatst bewerkt:
Ondertussen start de motor weer op eigen kracht, die accu laadt van de week wel weer op als ik naar Rotterdam ga.

Dat de lokale inwoners op een motor weten te proppen wat hier in een vrachtwagen gaat, zou voor mij juist reden zijn om niet er tussen te gaan rijden :X
 
Ander onderwerp, gisteren vergeten me contact uit te doen na het sleutelen dus heb me vanmorgen even uitgesloofd om de motor te starten _O-
Aanlopen, kunst opzich. Accu van m'n brommert vroeger was niet zo groot/goed dus moest m ook altijd aanlopen, en m'n motor ook weleens. gaat prima. Maar als ik het m'n vrienden soms zie doen, niet bepaald soepel :X

Al is mijn lichaams-/motorgewicht verhouding misschien iets gunstiger O-)
 
Ja maar links gaan er heel veel van baan wisselen... mja ik ga is kijken wat het beste is :)
Vanaf het moment dat de blokmarkering begint over de blokmarkering is wat mij betreft het beste, daarvoor niet voorsorteren. Omdat iedereen vet langzaam rijdt heb je met de blokmarkering ruimte zát om de afrit op een goeie manier te halen. Heb echt al te veel file km gemaakt :')
 
Aanlopen, kunst opzich. Accu van m'n brommert vroeger was niet zo groot/goed dus moest m ook altijd aanlopen, en m'n motor ook weleens. gaat prima. Maar als ik het m'n vrienden soms zie doen, niet bepaald soepel :X

Al is mijn lichaams-/motorgewicht verhouding misschien iets gunstiger O-)

aanlopen is haast niet te doen.ivm hoge compressie weerstand .ff start kabels koppelen aan auto .
 
Laatst bewerkt:
Ik had al zo'n vermoeden dat jij dat was, leuk! Dat je dat zag ik zat best een stuk achter je :]

Het was trouwens best fris weer, de binnenvoeringen kunnen weer uit de kast
 
Ik had al zo'n vermoeden dat jij dat was, leuk! Dat je dat zag ik zat best een stuk achter je :]

Het was trouwens best fris weer, de binnenvoeringen kunnen weer uit de kast
Haha scherp he!
wist het niet 100% zeker hoor, maar door de vorm van je motor en de twee uitlaten durfde ik erop te gokken

Ja het was niet heel warm, maar geenging nog wel opzich. Binnenvoering zit er al zeker in ja!

Plezier rondje gemaakt? rij je vaak?
 
Laatst bewerkt:
Dominic, kan je deze als foto plaatsen voor mij? (als je mijn link gebruikt, kan ik hem voortaan zelf aanpassen via me hosting)

motor.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan