Westlandse motorrijders deel 6

Aanstellers :+
Moet voor school naar Delft en ga altijd met de BMW. OV is niet mijn ding.
Onder nul wordt het wel een beetje minder leuk maar met handvatverwarming en een gigantische kuip kom ik altijd wel aan *D

* met die gekheid van ijzel en sneeuw hoefde ik toevallig nooit ver weg. Dan zou ik hem wel hebben laten staan. Zitten nog net geen spijkerbanden onder....
 
Laatst bewerkt:
Het is idd niet koud, ik rijd zelfs met mn jas half open :+

Ff kijken bij de motorbeurs of ze daar een goede goedkope nieuwe hebben haha

Best apart gister, reed weg bij mn werk begint mn motortje te stotteren.
Had 220 km gereden en t reservelampje brandde niet eens en met t schudden van de motor klotste gewoon de benzine..
maargoed, terug gelopen naar mn werk en toch benzine in gedaan en ze liep gewoon weer :?

Vreemd dat ik nog benzine hoorde terwijl het stotteren daar toch aan lag
 
het vroor buiten niet eens. Ik had een half uur gereden, toen heeftie twee uur stilgestaan en daarna gebeurde het. Stond trouwens ook bij die twee uur.
 
Voor bevroren carburateurs hoeft het ook niet te vriezen... Door de doorstroom in de carburateurs daalt ter plekke de temperatuur. Vooral bij vochtig weer rond het nulpunt hebben bepaalde typen motors daar redelijk last van.
 
Toevallig had ik het zelfde denet, maar ik had toevallig al getankt vanochtend. Erg vreemd. Ik rij trouwen wel nog gewoon zodra het even kan. Nu ik t weer kan.. :/
 
Is het een probleem? Als je er nu één keer last van hebt niet lijkt me.

Als een bevroren carburateur echt het probleem is kun je proberen de choke dicht te doen als die stottert.
 
Is het een probleem? Als je er nu één keer last van hebt niet lijkt me.

Als een bevroren carburateur echt het probleem is kun je proberen de choke dicht te doen als die stottert.

Heb ik niet, kan ik niet :+
 
Trouwens, nog een kiekje:

Nq1hXo1.jpg


Naku75d.jpg
 
Danku danku, hoop ik ook. Ook wel leul dat het zwarte bij deze mat is, zo ver ik weet is dat normaal gewoon glans. (Dacht ik)
 
goedeavond!

ik wil graag mijn motorkappen laten spuiten.
Kent iemand een bedrijf in het westland/omstreken die dat kunnen doen?
of iemand die zelf een beetje handig is?
 
Ik heb in een autospuiterij gewerkt
Heb evt ook nog mn contact daar
Wil mn eigen motor ook nog doen
Laat maar weten bij interesse
 
Terug
Bovenaan Onderaan