Westlandse motorrijders deel 6

De verf is het duurste, daarna kan je in principe zoveel spuiten als je wil. Mochten de kleuren een beetje t zelfde zijn zou dat best wat kunnen schelen.
 
Ik zou ook nog wel een prijsje willen horen voor het wegwerken van wat lelijke plekjes enzo, maar geen idee in hoeverre de spuiter dat kan. Ik ben niet echt op zoek naar een nieuwe paintjob, maar wat krasjes en dingetjes weg zou leuk zijn.
 
Even iets heel anders gaan er zaterdag mensen naar de motorbeurs?
ik ga samen met een maat op de motor die kant op.

In de ochtend kan ik mijn nieuwe motor ophalen gsxr 750!
 
Ik zit bij KNMV vooral omdat die 25kw met uitdraai accepteerden. In principe geen klachten over.
 
Ik zit ook bij de KNMV.
Bevalt goed.. al een paar keer gewisseld van All-risk naar WA en terug.. en wel of geen winterstalling.
Allemaal geen probleem.
Ook een tweede motorfiets aanmelden ging makkelijk.
Even bellen en het is geregeld
 
Ik zit zelf bij Combimotors (Quakel assuradeuren). De meeste verzekeringen willen mij niet verzekeren aangezien ze het vermogen te hoog vinden voor mijn leeftijd. Bij Combi motors had ik hier geen last van.

Ik heb ook speciaal gekeken naar een verzekering die geen eisen stelt met betrekking tot de opslag zoals het verankeren van de motor. Uiteraard ook opzittende verzekering genomen maar dit is maar een paar euro per maand extra.
 
Als je toevallig langs de stand van de TDM/TRX club komt: daar sta ik de hele dag. En we hebben de hele dag verse koffie! :+

Zal eens kijken of ik een prutser zie staan... :+ !

Ik zit zelf bij Combimotors (Quakel assuradeuren). De meeste verzekeringen willen mij niet verzekeren aangezien ze het vermogen te hoog vinden voor mijn leeftijd. Bij Combi motors had ik hier geen last van.

Ik heb ook speciaal gekeken naar een verzekering die geen eisen stelt met betrekking tot de opslag zoals het verankeren van de motor. Uiteraard ook opzittende verzekering genomen maar dit is maar een paar euro per maand extra.

:^ . Waren wat verzekeraars die moeite hadden met een 900 op mijn leeftijd...
 
Ben donderdag al geweest. Wel op de motor, al zat ik te twijfelen... 's Morgens droog, 's avonds het eerste stukje wel nat maar daarna ook droog. Alleen wel kouwe klauwen :+
 
Dit is hem geworden mijn Gsxr 750!

11041804_819698088077491_6323849850635852444_n.jpg


1504991_819698114744155_8854596669592560004_n.jpg
 
Mooi ding hoor! Veel plezier er mee. Zorg wel voor een goed slot, zijn gewilde modellen.
 
Thanks, er zit een goed slot op en slaapt in de schuur.

wat ik wil veranderen:
-Eerst een communicatie set kopen
-Dan andere spiegels (met led verlichting)
-uitlaatje
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan