Westlandse motorrijders deel 6

of een tweedehands Track T-800 scoren, 100 nm @ 1800 t/m. (Jammer dat dit bedrijf ermee stopt!)

Ander alternatief is natuurlijk een elektrische motor, ook zat koppel op lage toeren en soort lineaire vermogensontwikkeling :9
 
Haha wat maak je me nou, een diesel of electro ? 😄 Beetje prille techniek wel interessant maar hoef ik niet te hebben. Ducati hoef ik ook niet, die maak ik geheid stuk, Vtwin vind ik dan ook weer teveel bottom in relatie top weinig toppower. Vtwin vind ik wel tof als hij zo groot en sterk mogelijk is met een redelijk gewicht eraan om het lekker op de weg te kunnen planken, of terwijl dikke choppers als de M1800R of Honda Vtx1800 (stationiar al 100nm) tis eigenlijk jammer en ook best gek dat V4 techniek niet veel meer is toegepast.
 
Deze motor moet het dan maar gaan worden, je hebt geen andere keus meer ben ik bang... Veel koppel en pk met een dikke motorinhoud en veel gewicht en voldoet soort van aan je V4 eis :P
 
3cilinders van triumph lopen ook mooi, van de zomer gereden op een speed 1050R, super levendig blok en het beste rijwiel wat ik ooit heb ervaren, echt superstrak plus zeer comfortabel! Zelf over het barslechte stuk wegdek tussen schiedamnoord en de gamma daar merkte je niets van! Helaas vind ik ze niet mooi. De Rocket 3 heb ik ook gereden en is helaas zwaar begrenst, ben altijd wel erg benieuwd naar hoe dit blok gaat leven zonder begrenzingen. Verschil is enorm volgens tuners en bezitters. Echter dan nog is de enige manier waarop ik hem in de schuur kan steken met een kwart circel driften.
 
Laatst bewerkt:
Of je zet hem niet in de schuur, ik zet de mijne altijd op een vaste plek in de straat (Helaas..)
 
Mijne staat lekker altiet binnen gelukkig. Past, maar houdt niet over. Wel fijn, kan ie beter op slot en minder invloeden van weer en wind. :)
 
Ja.. helaas is het te lastig om hem erin en eruit te halen bij mij..
Maar goed, woon niet heel gemakkelijk als iemand hem een busje in wilt tillen
 
wat is daar precies dan?
ik lees iets met botentocht en vuurwerk?
ik wil wel naar de kermis :p
 
Laatst bewerkt:
De nieuwe Yamaha MT09 al gezien? Zeer benieuwd naar dit totaal nieuwe concept van Yamaha!

Yamaha_mt-09c.jpg


http://m.youtube.com/watch?v=04fy2eM_qgE
 
Als het goed is komt er ook een soort van opvolger van de TDM met hetzelfde driecilinder blok. Daar ben ik toch wel nieuwsgierig naar...
 
Goedemorgen, wat een weer als het goed is wordt het morgen ook zo iets :).
Wie heeft er morgen zin in een ritje? :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan