Westlandse motorrijders deel 6

Daar kunnen sommigen in mn omgeving dan nog een voorbeeld aan nemen.

Straks kijker voor mn motorkoffer, motor past met koffer niet in de schuur en gebruik hem dan te weinig. Voor die 2 keer per jaar los ik het wel anders op dan.
 
Daar kunnen sommigen in mn omgeving dan nog een voorbeeld aan nemen.

Straks kijker voor mn motorkoffer, motor past met koffer niet in de schuur en gebruik hem dan te weinig. Voor die 2 keer per jaar los ik het wel anders op dan.
Ja dan is het zonde om hem te houden ja, wat voor koffer heb je?
Ben zelf beetje rond aan het kijken voor me fazer, zie een hoop voordelen ermee :)
 
Ik heb een Givi Maxia E50. Grote luxe 50 liter koffer, met een specifiek rek voor de CBR. Komt iemand kijken met een zelfde model motor, dus dan kan het eventueel zo overgezet en is hij geholpen en heb ik weer een centje :)
 
Ik heb een Givi Maxia E50. Grote luxe 50 liter koffer, met een specifiek rek voor de CBR. Komt iemand kijken met een zelfde model motor, dus dan kan het eventueel zo overgezet en is hij geholpen en heb ik weer een centje :)
Succes met de verkoop, zal dan zeker wel verkocht worden vanmiddag.
 
Daar kunnen sommigen in mn omgeving dan nog een voorbeeld aan nemen.

Straks kijker voor mn motorkoffer, motor past met koffer niet in de schuur en gebruik hem dan te weinig. Voor die 2 keer per jaar los ik het wel anders op dan.
Ben juist op zoek naar een grotere, heb 3 koffers op de BMW en kan in geeneen m'n helm kwijt. Vroeger was alles kleiner geloof ik :/


Heb trouwens morgen geen afspraken dus ben wel in voor een ritje.
 
Ben juist op zoek naar een grotere, heb 3 koffers op de BMW en kan in geeneen m'n helm kwijt. Vroeger was alles kleiner geloof ik :/


Heb trouwens morgen geen afspraken dus ben wel in voor een ritje.
Hele onhandige vorm of gewoon erg klein?
 
Soms is wat opbergruimte best handig ja :) al verkocht?
Ik ben vanmiddag nog naar motostore geweest, was weer zo'n speciale dag maar niet heel boeiend. Vanmorgen nog in een tbs kliniek geweest, ze wilden me niet eens houden
 
Hmm, rond 8 uur heb ik gereden op de weg van monster naar de a20. Dus ik ben westerlee wel over gestoken maar dan de a20 op.
Ik heb een zwart pak met witte strepen en een zwarte helm met zwart vizier, meestal met een witte maar af en toe een rode kool ;)
 
Hmm, rond 8 uur heb ik gereden op de weg van monster naar de a20. Dus ik ben westerlee wel over gestoken maar dan de a20 op.
Ik heb een zwart pak met witte strepen en een zwarte helm met zwart vizier, meestal met een witte maar af en toe een rode kool ;)

Hmm, heb wel iemand met precies die beschrijving zien rijden :+ ! Kon t niet goed zien, maar dacht dat die richting De Lier ging. Naja, zal de richting wel ff fout gezien hebben, had ook veel aandacht voor mijn stoplicht :+ !
 
Laatst bewerkt:
Als het goed is komt er ook een soort van opvolger van de TDM met hetzelfde driecilinder blok. Daar ben ik toch wel nieuwsgierig naar...

Dat is deze Mt09. Tis een soort naked adventure streetfighter supermoto citybike racer.
Als het goed is zijn ze binnenkort in de showrooms, ga zeker een proefrit maken! Het is dezelfde cilinderpositie en kruktap techniek als het laatste R1 blok, maar dan met 3cilinders dus het draait als een V3 ! Geen bakken topvermogen maar wel over het hele toerengebied power, hij weegt lichter dan een R6 en heeft dezelfde grondspeling! Enige minpunten zijn de wat zompige standaard veerafstelling en twee van de drie ecu mappings zijn waardeloos verneukt door milieutests, maargoed dat is zowat bij iedere nieuwe motor. Gelukkig zijn er oplossingen voor.

Straks ben ik nog in de verleiding een nieuwe motor te kopen. Hopelijk komen ze met een introductie actie.
 
Laatst bewerkt:
Jaq, bij deze de foto en staat in de OP.
skq8.jpg



En hier 3 profiel foto's van de grote foto, je kan er 1 downloaden en bij je profiel toevoegen.

1z00.jpg

cxf5.jpg

6plm.jpg
 
Dat is deze Mt09. Tis een soort naked adventure streetfighter supermoto citybike racer.
Als het goed is zijn ze binnenkort in de showrooms, ga zeker een proefrit maken! Het is dezelfde cilinderpositie en kruktap techniek als het laatste R1 blok, maar dan met 3cilinders dus het draait als een V3 ! Geen bakken topvermogen maar wel over het hele toerengebied power, hij weegt lichter dan een R6 en heeft dezelfde grondspeling! Enige minpunten zijn de wat zompige standaard veerafstelling en twee van de drie ecu mappings zijn waardeloos verneukt door milieutests, maargoed dat is zowat bij iedere nieuwe motor. Gelukkig zijn er oplossingen voor.

Straks ben ik nog in de verleiding een nieuwe motor te kopen. Hopelijk komen ze met een introductie actie.
Niet helemaal... Volgens berichtgeving die we begin dit jaar al hoorden van Yamaha Nederland, op de motorbeurs, komen er op basis van dit blok drie of vier verschillende motortypen. Een beetje hetzelfde concept dat Honda nu ook al doet. Een van die varianten zal de opvolger van de TDM moeten worden. Deze is daar te naked voor...
 
Denk dat die manier van motoren bouwen ook het beste past in de tijdsgeest. Het is volgens mij een prima optie om "modulair" motoren te bouwen. Een motorblok is gebaat bij uitwisselbaarheid, een rijwielgedeelte moet op zijn gebruik toegespitst zijn. Zo heb je de uitwisselbaarheid hoog, en toch een redelijk specifiek te gebruiken motor.

En inderdaad, dit is eerder een concurrent voor de naked duc's de triumph street/speed etc dan een TDM vervanger. Ik vind hem wel mooi hoor, maar het is niet echt de wow factor.
 
Nee niet meer van gekomen -O-Ja dat is altijd ff anders rijden, was het iemand met of zonder motor ervaring? :9
ze heeft de hare verkocht, ze wilt zwaarder gaan rijden.

Dus niet gek doen in bochten enzo........ik ga ook niet als een gek scheuren wat ik bijv wel doe als ik alleen rij O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan