Piaggio Beverly Sporttouring 350 met ABS Deel 2

Waar ik achter ben gekomen s dat mijn wiel meer trilt op dat soa asfalt dan op gewoon asfalt en dat hij bij gas eraf ook minder trilt. En in een bocht bv klaverblad dan gaat het gas eraf en in de bocht ga e weer gasgeven dan stuitert hij het ergst. De hele a10 is op sommige stukken op nieuw geasfalteerd daar stuitert hij het ergst.op provinciale wegen heb ik er bijna geen last van daar ligt dat soa niet.
ik noem het soa omdat ik er last van heb ;) heet zeer open asfalt.
 
Laatst bewerkt:
Moet je eens tussen Den Bosch en Eindhoven rijden net na Vught.

Sommige wegen is het asfalt niet echt mooi glad, niks aan te doen.

Wel raar het verschil met gas en zonder gas geven zou toch niks uit mogen maken ?
 
De bandenwissel heeft bij mij ook een enorme impact gehad op het 'trillen'. Met de nieuwe all weather banden is het minder comfortabel geworden. Daarentegen kan ik echt met een hogere snelheid de bocht in.

Blijft misschien ook wel een scooter ding, het hoge scherm heeft zeker invloed op het rij-karakter.
 
hoe bedoel je mish heb je nu meer last van trillingen?
vespa gts300 was een kutding die ik had maar geen trillingen nooit niet.
honda dylan was ook top ook niks
 
Laatst bewerkt:
Beverly 400?
full
 
Hahaha, gekker moet het niet worden; Beverly 400.

De Heidenau heeft een ruw oppervlak, dit merk je behoorlijk met het rijden. Het trilt gewoon een beetje, meer dan met de standaard Michelins. Daarentegen voel ik mij wel een stuk prettiger als het wegdek koud en nat is. Het is geven en nemen in dit geval.

Gr. Mish
 
heb net met mish afgesproken en we zijn tot de conclusie gekomen dat het getril heel hinderlijk aanwezig is,waarschijnlijk zit het in de demping van de voorvork en niet het wiel.
word vervolgd.
 
mish herkent het trillen totaal niet met het trillen op zijn scooter.
ik heb op de zijne gereden en die reed perfect helemaal niks zelfs niet met hoog scherm.
wat ik vervelend vind is dat scooterspot zegt dat ze er niks aan kunnen doen dus ga vd week maar weer terug.
 
Klopt is mee een soort gebonk aan de voorkant en midden van de scooter. Ik vond juist het trillen toenemen als het gas eraf ging. Druk wordt aan de voorkant groter en het trillen wordt juist heftiger. Wij hebben geen uitgebreide testapparatuur, het is allemaal op gevoel. Ik was ervan overtuigd dat die van mij (met mijn banden) net zo zou trillen, maar dit is echt niet het geval. Ik heb 21000 km op de BV350 gereden, dit klopt gewoonweg niet. Daarmee ben je nog niet geholpen, misschien meer een bevestiging dat het trillen inderdaad niet bij dit model hoort.

Ik hoop dat je weer een stapje verder komt.

Mish
 
Niet stiekem wat speling op het balhoofd ontstaan?

Bij stil staan, motor uit, voorrem hard inknijpen en dan steeds naar voren duwen en weer terug.
Voorwiel tegen een muurtje zetten kan ook.
Handig als je met zijn 2en bent, dan kan nr 2 zijn hand op het balhoofd leggen en voelen of er speling in zit.
Zelfs de kleinste speling kan al trillingen geven.

Ik denk maar hardop mee.
 
me scooter staat niet thuis ga zodrekt effe de voordempers kijken en het balhoofd ben benieuwd.
 
Ik vind deze stickers erg cool staan op deze scooter. Ben aan het rondneuzen waar ik startnummer 350 kan krijgen in dit formaat en uiterlijk.

peugeot-django-2014-31-11026649nwkqj.jpg
 
Ik vind deze stickers erg cool staan op deze scooter. Ben aan het rondneuzen waar ik startnummer 350 kan krijgen in dit formaat en uiterlijk.

Kun je die niet zelf maken?
Op 123sticker.nl bijvoorbeeld?
Op elk gewenst formaat en elke kleur...
 
Terug
Bovenaan Onderaan