Piaggio Beverly Sporttouring 350 met ABS Deel 2

Zojuist weer een stuk ingeleverd voor ScooterXpress. Het een en ander over de Rammounting smartphone houder geschreven. Volgende nummer zal o.a. over het groot onderhoud bij 20k gaan.
 
de velg word direct opgestuurd zeggen ze hij ligt in het zuiden ben benieuwd zal wel maandag of dinsdag worden.
 
de velg word direct opgestuurd zeggen ze hij ligt in het zuiden ben benieuwd zal wel maandag of dinsdag worden.

Hopelijk rij je volgende week weer.

Bij mijn Beverly 350 wordt volgende week de waterpomp onder garantie vervangen.
(vreemd piepend geluid tijdens stationair draaien).
Zit nu ook al 2 weken zonder ;( Ben benieuwd wanneer ik hem weer terug krijg.
 
Hopelijk duurt het niet te lang. Zou op dit moment ook geen scooter weten die meer aan mijn wensen zou voldoen. Vele mooie scooters op de markt gekomen, maar allemaal net even anders.
 
Je moet er van houden, ik heb een scarabeo en er zijn mensen die de scarabeo niet zouden willen.
de sixteen 150 vind ik matzwart wel mooi maar andere kleuren niet zo , er zou een facelift moeten komen dan zou de sixteen een hele mooie kunnen worden , die punt aan de voorkant en de grill zou iets aan moeten gebeuren, wat weet ik niet .
Achterkant is perfect,en hij is erg scherp geprijst.
Beverly is heel mooi , maar niet iedereen wil met een heel mooi trendy ding rijden.
 
Laatst bewerkt:
Is bij mij net andersom die honingraat structuur vind ik juist top en in het zwart wil ik hem niet. Beverly vind ik mooi en de Scarabeo ook zeker het feit dat er een hele helm in kan.
 
De Sixteen vind ik een van de mooiste scooters. Geen gekke fratsen, helemaal in balans. Bovendien nog een van de sterkste in zijn klasse.
 
Gewoon een handig ding hij past makkelijk in mijn schuur ook, ik zou wel graag overstappen naar iets zwaarders zoals een Beverly 350 of een Beverly 300 maar de 300 heeft dan weer veel minder pk's .

Nooit begrepen waarom de sixteen niet een 250cc uitvoering heeft zou voor mij ook genoeg zijn.

Maar voor mijn ritjes van en naar station is ie wel genoeg
 
Met mijn kostbare en super uitgebreide rollers test.............
( die iedereen natuurlijk heeft gelezen )

Heb ondervonden dat PK niet alles is.
Laag gewicht en hoog Koppel, is belangrijk bij scooters !
En... bij welk toerental het max koppel aanwezig is.

Kort,
hoog koppel bij hoog toerental, dan hebbi een snel accelererende scoot.
 
Laatst bewerkt:
Is bij mij net andersom die honingraat structuur vind ik juist top en in het zwart wil ik hem niet. Beverly vind ik mooi en de Scarabeo ook zeker het feit dat er een hele helm in kan.

Voor de BV350 heb ik een Scarabeo 300 gehad.

Vooral de remmerij op de BV350 is een stuk beter met ABS en Traction control.
Tevens is het standaard schermpje van de BV350 net iets hoger.
Alleen jammer dat op de achtervering bezuinigd is, deze wil ik tzt nog aanpassen.


full
 
Is bij mij net andersom die honingraat structuur vind ik juist top en in het zwart wil ik hem niet. Beverly vind ik mooi en de Scarabeo ook zeker het feit dat er een hele helm in kan.
deze vond ik niet zo mooi , beetje te glimmend allemaal vooral als je hem in het echt ziet.
mat zwart en andere kleuren met een zwarte honingraat gril zijn een stuk mooier.
maar ja smaken verschillen.
full
 
Laatst bewerkt:
der staat op marktplaats een zwarte te koop met 600 km van maart ben benieuwd waarom hij hem weg doet
 
Zuunig ben je niet bang voor zichtbaarheid in het verkeer dat is eigenlijk mijn reden dat ik hem niet wil ?

Als je een mooie fiets zoals bovenstaande al weg doet met 600km dan is er toch serieus iets mis met je rijbelevenis of financieel denk ik dan maar?
 
Als je een mooie fiets zoals bovenstaande al weg doet met 600km dan is er toch serieus iets mis met je rijbelevenis of financieel denk ik dan maar?

Het kan van alles zijn wat je doet besluiten om je nieuwe aanwinst weer te verkopen,
hoop voor de eigenaar dat het niet om gezondheids redenen is........
Misschien zit er hier een koper tussen.
 
ik zal dinsdag of woensdag (hoop dat het geregeld is dan) foto''s maken met tailpack(22liter), ingekort winsscherm,en me leo dan is ie af.
mischien nog handvat verwarming?
 
Laatst bewerkt:
Zuunig ben je niet bang voor zichtbaarheid in het verkeer dat is eigenlijk mijn reden dat ik hem niet wil ?

Als je een mooie fiets zoals bovenstaande al weg doet met 600km dan is er toch serieus iets mis met je rijbelevenis of financieel denk ik dan maar?

Zichtbaarheid in het verkeer let ik niet zo op, misschien dom, maar ik rij meest overdag als het niet regent.
En financieel kan het tegenzitten dat iemand er snel weer vanaf wil.
zo wordt mijn vrouw waarschijnlijk ook ontslagen en komt er ineens 1400 euro minder binnen volgend jaar en dan gaat mijn scooter er ook als eerste uit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan