Piaggio Beverly Sporttouring 350 met ABS Deel 2

weer wat nieuws brief van de rdw ik word gelast mijn voertuig ter inspectie aan te bieden op keuringstation binnen 4 weken er is gerede twijfel over iets :?
iets met vin nummer
 
weer wat nieuws brief van de rdw ik word gelast mijn voertuig ter inspectie aan te bieden op keuringstation binnen 4 weken er is gerede twijfel over iets :?
iets met vin nummer

Pff ze kunnen zoveel gelasten, ik zou ze eerst eens met een telefoontje vereren..
 
Ik ga er dinsdag eerst effe mee langs scooterspot mischien kunnen hun dat regelen.
En dit kan er ook nog wel bij.
Zal wel iets kleins wezen.
 
Ben benieuwd naar de tas. Over 1,5 maand in ScooterXpress de bevindingen van o.a. de Multivar 2000 :)


20131013_155855.jpg
 
Laatst bewerkt:
der staat op marktplaats een zwarte te koop met 600 km van maart ben benieuwd waarom hij hem weg doet

k zie dat die al op 01-10-2013 is overgeschreven is naar volgende eigenaar,
hoop voor beide een goede deal,ennuh nieuwe eigenaar(als je meeleest),
veel plezier ermee.......t is een topper.
 
Waarom niet eerst voor 30,00 Dr Pulley geprobeerd ?

Ik geef je op een briefje,
zelfde resultaat voor minder geld.

Lezen jullie mijn test verslagen wel
of doe ik het voor de kat zijn k... ?
 
Laatst bewerkt:
maakt het echt zoveel uit dan wat zijn de verbeteringen?
hij gaat mij hard genoeg hoor maar mij is verteld dat het niet goed voor de levensduur is?
 
Laatst bewerkt:
Jep, we gaan het zien. Ik heb geen idee of de levensduur van de scooter in het geding is. Het zijn geen schokkende toerentallen die bereikt worden, zal wel meevallen.

Over levensduur gesproken denk ik eerder aan andere zaken. De BV350 heeft 50cc meer cilinderinhoud dan de Quasarblok, met deze 50 cc wordt ruim 11 pk uit het blokje geperst. Zal ook wat wel voor de levensduur betekenen. Maar goed, ondertussen al 20k op de teller. In dit tempo verwacht ik over zo'n 6 jaar de 100k te halen, wat willen wij nog meer :).

De Malossi Multivar had in het Masterblok echt aanzienlijk invloed op het vermogenafgifte. Ik verwacht dat de Multivar in de BV minder invloed heeft, we gaan het zien. Volgens afspraak zal ik de bevindingen in 'mijn' de langeduur test van ScooterXpress plaatsen. Kan niet alleen de acceleratie goed in kaart brengen, maar ook het verbruik. Vanaf dag 1 hou ik het verbruik nauwgezet bij, kan een goede vergelijking maken. Ben zelf ook wel benieuwd naar de totale levensduur van de Multivar.

Ben zelf ook wel benieuwd naar het geluid. Waarschijnlijk meer toeren, dus meer muziek uit de Akra? :P :P :P

Gr. M
 
Laatst bewerkt:
Wanneer wordt die erin gezet?
We moeten tzt maar s afspreken,
Kunnen we het verschil testen .....
Ben benieuwt
 
Dat de Malossi minder lang zal mee gaan dan een originele zou ook niet verwonderlijk zijn natuurlijk.
Er word ook meer gevraagd van het onderdeel (Meer toeren,harder optrekken etc etc)
Zou je deze zelfde ''extra'' belastingen op de originele vario toepassen dan zal deze (vermoed ik) ongeveer even lang mee gaan.

Dat een Malossi vario met juist afgestelde rollers iets minder lang mee gaat dan een totaal originele zegt dan dus niet zoveel over ''mindere'' kwaliteit /levensduur.

Dan komt er nog bij,ja de malossi vario geeft meer vermogensafgifte.......uhh...is dat zo,of komt het puur door de lichtere rollers?
Als testje een malossi plaatsen en dan eerst met originele gewichtjes,merk je dan nog steeds verbetering dan kun je ook echt spreken van ''een betere vario''

Toch ? ;)
 
Laatst bewerkt:
Ja nog helemaal origineel,
en t verschil van een andere uitlaat is maar minimaal volgens mij,
maar we zullen het zien,ik ben benieuwd.
 
Nouja het zijn juist die subtiele verschillen die samen een groot voordeel geven.
Subtiele winst door de uitlaat kan je dus al niet meer meetellen aan de malossi vario als jullie straks samen gaan vergelijken.

En een malossi vario zonder die sport uitlaat geeft ook weer een verschil.
Alles werkt op elkaar.

Maar goed ik geloof dat ik mijn punt wel gemaakt heb ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan