MF 't Gooi Nummer 143 > Waar de BMW rust krijgt: Pan-tijd!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gister bijna hele dag plat. Vandaag erg gammel, maar gelukkig is het druk, dus merk ik niet echt hoe ik me voel *D :') Thanks for asking :j
Het is een nasty virus, ik loop er nu anderhalve week mee. Het begon met pijn in mijn nek en kop vol en uiteindelijk grieperig en zwaar verkouden. Als ik naar Anita kijk heb ik nog een week te gaan.

Beterschap :Z
 
Tis ook wel weer om ziek te zijn :/


Maar de zomer komt terug....
 
Tis ook wel weer om ziek te zijn :/


Maar de zomer komt terug....
Zou het... :? Ff opzoeken...

Ah... uiteraard met mijn verjaardag! 8-)













Ben al bezig geweest om me toe te leggen op een winter bezigheid naast de trial. :P Woensdag met de KTM-testdag in Nunspeet proef gereden op zo'n oranje brommer... :9

ktm-1.jpg


WAT een fijne fiets vergeleken met m'n husky! :o :] }) Zoveel meer beweeglijker en makkelijker te sturen! Echt opvallend na een paar dagen op de husky en een Yamaha. Maar ook rechtdoor over wat knippen, brááááhááhááp... Klaar! 8-)
Had daarvoor gereden op een EXC-F 350, een viertakt dus. Ook heel makkelijk, maar deze was door de tweetakt en het vermogen zoveel makkelijker vol te houden. Echt genoten, ook was er een erg gave route uitgezet door de enduro liefhebbers van onze club. Ik wil gewoon nog een keer, totdat ik een rondje (van 7km :X ) fatsoenlijk vol kan houden. :P
 
EXC 300? Hoor alleen maar lovende verhalen over dat apparaat. :)

Bummer, dus de KTM-dag was afgelopen week. Zat me dus echt net af te vragen wanneer dat ook alweer was. |( :')
 
EXC 300? Hoor alleen maar lovende verhalen over dat apparaat. :)

Bummer, dus de KTM-dag was afgelopen week. Zat me dus echt net af te vragen wanneer dat ook alweer was. |( :')
Nee, das op Lansard (bij Eindhoven) en die moet volgens mij nog komen!

Dit was de enduro-testdag van KTM. ;)

Die lovende verhalen weet ik van, maar ik stel iets andere eisen dan de gemiddelde off-roadrijder. :P Beton en bomen heb ik er ook zonder problemen mee opgevroten. :9
En dat zo uit het krat!! :X Nou weer ff sparen... :z
 
Laatst bewerkt:
Het is een nasty virus, ik loop er nu anderhalve week mee. Het begon met pijn in mijn nek en kop vol en uiteindelijk grieperig en zwaar verkouden. Als ik naar Anita kijk heb ik nog een week te gaan.

Beterschap :Z

3e week met dat nasty virus nu achter de rug :Y
't Is bíjna weg :')

Sterkte WB, hopelijk heb jij een ander virus te pakken ;)
 
Beterschap WB
:^

Zou het... :? Ff opzoeken...

Ah... uiteraard met mijn verjaardag! 8-)













Ben al bezig geweest om me toe te leggen op een winter bezigheid naast de trial. :P Woensdag met de KTM-testdag in Nunspeet proef gereden op zo'n oranje brommer... :9

[afbeelding]

WAT een fijne fiets vergeleken met m'n husky! :o :] }) Zoveel meer beweeglijker en makkelijker te sturen! Echt opvallend na een paar dagen op de husky en een Yamaha. Maar ook rechtdoor over wat knippen, brááááhááhááp... Klaar! 8-)
Had daarvoor gereden op een EXC-F 350, een viertakt dus. Ook heel makkelijk, maar deze was door de tweetakt en het vermogen zoveel makkelijker vol te houden. Echt genoten, ook was er een erg gave route uitgezet door de enduro liefhebbers van onze club. Ik wil gewoon nog een keer, totdat ik een rondje (van 7km :X ) fatsoenlijk vol kan houden. :P
nice

3e week met dat nasty virus nu achter de rug :Y
't Is bíjna weg :')

Sterkte WB, hopelijk heb jij een ander virus te pakken ;)
:/ jij ook beterschap dan
 
:W

bijna vakantie.................................................................................................................................................................................... Zo aan toe zeg............... *O* :]
 
avond :W

ook weer present, vanmiddag terug gekomen van huwelijksreis in Zuid Afrika 8-)

samenvatting van de afgelopen weken? O-)
 
:W

bijna vakantie.................................................................................................................................................................................... Zo aan toe zeg............... *O* :]

:] 8-)
 
Dank voor alle beterschapjes *D Zojuist even ingestort op de bank. :z

DaanV: WB en meerrrr fotooossss *D

Ritje Fazers :]

Alex heeft bijna vakantie *O*

En beterschap voor andere zieken
full
 
:W

bijna vakantie.................................................................................................................................................................................... Zo aan toe zeg............... *O* :]
Zuidwaards op de brommer?








@ Daan: welkom terug :)





@ Tox: Beterschap ook :/
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan