MF 't Gooi Nummer 143 > Waar de BMW rust krijgt: Pan-tijd!

Status
Niet open voor verdere reacties.
full


Leo? *D
 
Sjezzes.... net een hoop foto's door zitten akkeren om te kijken welke schoenen ik mee had in Bali.... Ik zit te twijfelen tussen tropenbergschoenen en slappe Paladiums.... ik neem die laatste maar weer mee.... heb ik denk ik wel genoeg aan en scheelt een hoop gesleep. :P

Heerlijk hoor.... voorbereidingen. Nog geen bevestiging op de huurauto, en nog geen incheck mogelijkheden voor de binnenlandse vlucht... dat wordt dan maar aan de balie inchecken en op tijd zijn. Voor de rest.... ready to go. *O* *O* *O*

Shit... nog een dagje werken... B|
 
ja, maar na het dagje is het feest!!!
wordt waarschijnlijk kijken naar de wijzers van de klok morgen, wens je veel plezier vast op vakantie!!!
natuurlijk ben ik nu al benieuwd naar de foto's 2 be *D

zo direct nachtdienstje 2 van de 3
 
Southern 100 race gedownload. Begint ermee dat er al 3 doden zijn gevallen :/ 1 tijdens training en 2 tijdens kwalificatie
 
Laatst bewerkt:
Dag lieve mensjes, ben ik ook weer eens! :W

Het was weer genieten in Portugal. Helaas moest ik wel vroegtijdig afscheid nemen van de Husky. Bijzondere trillingen deden het spruitstuk scheuren waardoor die wel erg arm ging lopen. Gelukkig niks kapot gelopen, maar ding in de kar gezet en verder kunnen rijden op de WR450 van de organisatie.

Weer over het klapzand bovenop de rotskusten mogen raggen en vele klimmetjes opgevroten. De tweetakt maakte de klimmetjes wel erg makkelijk, maar de route werd er wel bijzonder speels van!! })
Wederom veel bier gedronken, de beest uitgehangen aan het zwembad/pub/club en vreselijk gelachen. Top week!!!

BTZUA2cIAAAc_UE.jpg


859733_566493533409819_51832508_o.jpg


1234118_714896025203571_747459419_n.jpg


9878_714896101870230_679345762_n.jpg


1271762_566491690076670_625975749_o.jpg


En nou afkicken in dit kouwe k*dtlandje! :X :P
 
Laatst bewerkt:
:/ went dat zo snel joh? :/





Ziet er prima uit iig!
Nee, het rijden daarzo zal nooit wennen, zo vre-se-lijk gaaf!! *D *D *D
Maar na 3 jaar ervaring zijn, voor mij, de verassingen voor een avontuur er wel uit. Maar op zich was het met een tweetakt wel weer een avontuur, met een abrupt einde als verassing. :P

Heb echt wel genoten hoor!!! :Y :P
 
Welkom terug Bart. Wat een gave foto's weer. Toch gaaf dat je dit soort dingen telkens kan doen.
 
done

Dag lieve mensjes, ben ik ook weer eens! :W

Het was weer genieten in Portugal. Helaas moest ik wel vroegtijdig afscheid nemen van de Husky. Bijzondere trillingen deden het spruitstuk scheuren waardoor die wel erg arm ging lopen. Gelukkig niks kapot gelopen, maar ding in de kar gezet en verder kunnen rijden op de WR450 van de organisatie.

Weer over het klapzand bovenop de rotskusten mogen raggen en vele klimmetjes opgevroten. De tweetakt maakte de klimmetjes wel erg makkelijk, maar de route werd er wel bijzonder speels van!! })
Wederom veel bier gedronken, de beest uitgehangen aan het zwembad/pub/club en vreselijk gelachen. Top week!!!

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

En nou afkicken in dit kouwe k*dtlandje! :X :P
Gaaf :} :]


:W :Z GTA V is leuk maar ben de tijd vergeten :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan