MF 't Gooi Nummer 143 > Waar de BMW rust krijgt: Pan-tijd!

Status
Niet open voor verdere reacties.
:W Nieuw deeltje!

Kan ik hier nog iemand blij maken met een damloopbewijs aankomende zondag?
Start is (samen met mij ;) ) om 13:20 in Amsterdam :)
Dat was zeker leuk geweest, maar ik loop om ongeveer dezelfde tijd de Halve van Hoogland. Succes en veel plezier in ieder geval!


@ SD: Goed man!!! :}
En met goed passende broeken zie je het resultaat vast nog beter. *O*


@ Kato & Girl: Fijne vakantie!!
 
rij je 290 op teller zit er een panamera achter je die erlangs wil

Ja...ga dan ook eens aan de kant man!
Ik maar seinen :+



full
 
had hem al op FB voorbij zien komen..
nu zien mensen het eens vanuit een ander perspectief, maar of er daardoor ook begrip gekweekt wordt :?
 
had hem al op FB voorbij zien komen..
nu zien mensen het eens vanuit een ander perspectief, maar of er daardoor ook begrip gekweekt wordt :?
Grappig genoeg zie ik op FB nu de mensen die normaal het hardst zeiken en janken over politie het meest verontwaardigd reageren.

En ja, ik weet dat ik een deel kan voorkomen door wat selectiever te zijn met het accepteren van vriendschapsverzoeken :')
 
verder hier wat gehips, teller staat op -18.8kg sinds vorige zomer *O*
en nu nieuwe broeken shoppen, want daar kom ik nu niet echt meer onderuit :')

Goed bezig Jeroen, nu je oude broeken weggooien, is er geen weg meer terug *O*

:} :} :} :} :} :} :}
 
Vandaag ook ff wat uitgelaten: mijn auto in Duistland. Helaas was het net iets te druk op de snelweg om 265 (GPS) km te rijden.
 
Doe's een update Bart, waar ben je geweest?

Sorry.. late reactie. Het is uiteindelijk een heel ander rondje geworden. Maar zoveel te zien nog! Heb wel veel kunnen zien wat ik wou zien, prettig.

Rondje geworden:

Duitsland -> Oostenrijk -> Italië -> Slovenië -> Kroatië -> Bosnië -> Servië -> Hongarije -> Tjechië -> Polen (even daar maar aso gereden om ze terug te pakken) -> Duitsland.

Was erg fijn en mooi.... Zal morgen wat foto's posten. Het land wat mij het meeste opviel, Bosnië.... wow... echt wow... wat mij het meeste tegenviel: Servië.... Amerikaanse stijl saaie rechte (hoekige) wegen en erg smerig. Wel de schoonste vuilnisbakken die ik ooit gezien heb, worden gewoon niet gebruikt. :+ Wat wel vermakelijk was was de manier van inhalen daar. Of het nou een gebrek aan inzicht of gewoon wat daar standaard was... elke inhaalpoging van iemand uit Servië had het potentieel om een near-miss-youtube-filmpje te worden. :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan