MF 't Gooi Nummer 143 > Waar de BMW rust krijgt: Pan-tijd!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Thanks, Nocer; hoef ik dat dus inderdaad niet te proberen :+

Klinkt als gaaf rondje; ben erg benieuwd naar de foto's :Y *D

Nu mandje in en griep weg-slapen :W
 
het verschil tussen 3km en 5 km is in het begin moeilijk maar na een km of 8 heeft het niks meer met je lucht te maken maar met je spierconditie is een kwestie van vaak doen.
het veschil tussen 10km en 15 km is niet zo groot.
wat ik daarmee wil zeggen is dat als je wat vaker boven de 10km loopt loop je makelijk 18km daar zit niet zoveel verschil in.
tenzij je heel hard wil dan heeft het wel weer met je lucht te maken.
 
Laatst bewerkt:
Net effe in onze "achtertuin" aan de wandel geweest met een collega en zijn hondjes....

[afbeelding]

... schitterende dieren.... komt Nero ineens met een takje aanzetten...

[afbeelding]

... ehhh... die kan ik niet zomaar ff weggooien hoor. _O-
:')

gewoon doen, mijn 18km van 2 weken terug was ook de eerste keer dat ik meer dan 11.1 km liep... (wel DE tip: mocht iemand stil voor je gaan staan om z'n veters te strikken; geef hem dan een rot beuk! B| )

verder hier wat gehips, teller staat op -18.8kg sinds vorige zomer *O*
en nu nieuwe broeken shoppen, want daar kom ik nu niet echt meer onderuit :')
*O* :} goed bezig

Ja...ga dan ook eens aan de kant man!
Ik maar seinen :+



[afbeelding]
_O-

Sorry.. late reactie. Het is uiteindelijk een heel ander rondje geworden. Maar zoveel te zien nog! Heb wel veel kunnen zien wat ik wou zien, prettig.

Rondje geworden:

Duitsland -> Oostenrijk -> Italië -> Slovenië -> Kroatië -> Bosnië -> Servië -> Hongarije -> Tjechië -> Polen (even daar maar aso gereden om ze terug te pakken) -> Duitsland.

Was erg fijn en mooi.... Zal morgen wat foto's posten. Het land wat mij het meeste opviel, Bosnië.... wow... echt wow... wat mij het meeste tegenviel: Servië.... Amerikaanse stijl saaie rechte (hoekige) wegen en erg smerig. Wel de schoonste vuilnisbakken die ik ooit gezien heb, worden gewoon niet gebruikt. :+ Wat wel vermakelijk was was de manier van inhalen daar. Of het nou een gebrek aan inzicht of gewoon wat daar standaard was... elke inhaalpoging van iemand uit Servië had het potentieel om een near-miss-youtube-filmpje te worden. :+
nice
full


ben btw oficieel eigenaar van een stukje loosdrechtseplas :)
gefeliciteerd

:W :Z
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan