MF 't Gooi Nummer 143 > Waar de BMW rust krijgt: Pan-tijd!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Van harte! *O* *O*


Verbouwplannen worden bij ons deels doorgeschoven naar januari.... kan je zien dat we er geen ervaring mee hebben. Na stucwerk zal de boel eerst een week moeten drogen... oh.. ja? :+

We konden kiezen, keuken voor de kerst maar de muren niet afgewerkt etc etc... of de feestdagen gewoon normaal doorkomen en het stucwerk en de naar januari schuiven.
Dat klinkt iets relaxter. *D
 
Van harte! *O* *O*


Verbouwplannen worden bij ons deels doorgeschoven naar januari.... kan je zien dat we er geen ervaring mee hebben. Na stucwerk zal de boel eerst een week moeten drogen... oh.. ja? :+

We konden kiezen, keuken voor de kerst maar de muren niet afgewerkt etc etc... of de feestdagen gewoon normaal doorkomen en het stucwerk en de naar januari schuiven.
Dat klinkt iets relaxter. *D
:')
 
Ze proberen motorrijden wel errug makkelijk te maken........

Waar zijn de tijden dat motorbeheersing en ver vooruit kijken nog hun waarde hadden




full
Robin: feli
 
Laatst bewerkt:
Och. Er valt nog wel iets zelf te doen. :+

Dat het MSC systeem een goede stap in motorveiligheid is staat buiten kijf, maar er moet toch een kanttekening worden geplaatst. Met het systeem kan zeer zeker de grens van het fysiek toelaatbare worden opgezocht, maar het systeem is – en zal ook nooit – in staat zijn om fysieke grenzen te verleggen. Wie té hard de bocht instuurt zal ook nu niet door het MSC worden gered, aangezien het tempo niet automatisch tot de bovengrens kan worden gereduceerd. Ook kan het bij extreem wisselende omstandigheden, zoals bijvoorbeeld bitumen of waterplassen in de bocht niet meer grip toveren dan voorhanden is.

Je gaat gewoon iets verder in de bocht op je plaat waar je het anders met remmen al had gedaan. :+


UT, gefeliciteerd!
 
Laat ze daar maar 's een mooi stukje elektronica voor ontwikkelen ja :(
 
Laat ze daar maar 's een mooi stukje elektronica voor ontwikkelen ja :(
Whoehaha... :P

Oefenen heren, veel oefenen...
Elke keer als ik off-road rij, dan leer ik weer zoveel bij. De sky is the limit wat betreft motorbeheersing bij off-road en dat maakt het voor mij ook zo geniaal. Naast ongestoord lomp raggen natuurlijk! })
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan