Het VTR-SP 1 & 2 topic deel 24

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is ook jammer, maar ja. Heb iig plezier gehad in het ombouwen en heb 'm iig (op een paar details na) optisch af gezien. Dat heeft me wel goed gedaan, helaas er niet op kunnen rijden :/
Vandaag druk met demonteren geweest, morgen wordt het eea opgehaald.
Heb nog geen schijven voor de tiger gevonden, als dat binnen is, dan gaat ie ook op het net :/
3 motoren rijdend houden gaat Chrissie niet trekken :N

Heb al wel een dikke 50cc scootah gekocht voor woonwerk-verkeer. Dan alleen de SP nog voor plezierritten :] *O*
 
Is ook jammer, maar ja. Heb iig plezier gehad in het ombouwen en heb 'm iig (op een paar details na) optisch af gezien. Dat heeft me wel goed gedaan, helaas er niet op kunnen rijden :/
Vandaag druk met demonteren geweest, morgen wordt het eea opgehaald.
Heb nog geen schijven voor de tiger gevonden, als dat binnen is, dan gaat ie ook op het net :/
3 motoren rijdend houden gaat Chrissie niet trekken :N

Heb al wel een dikke 50cc scootah gekocht voor woonwerk-verkeer. Dan alleen de SP nog voor plezierritten :] *O*


Wij hebben hier een dikke 100cc scootah _O- _O- _O- _O-
Is voor het meisje voor naar school te knallen(rijd als een malle op da ding) *O* *O* *O*
Zelf schijt ik 7 kleuren poep op dat ding :$ :$ :$
 
_O- Angst op de scootah, maar zelf wel een überdikke SP2 rijden :P

Woon-werk is voor mij ook maar 10 km, dan is een bromscootah denk ik wel beter dan de SP pakken. Wel minder leuk, maar goed warm worden doet ie ook niet met zo'n afstand...
Gezien ik meerdere malen per week hardloop en naar de sportschool ga, ben ik te lui om te fietsen :P O-)
 
Laatst bewerkt:
_O- Angst op de scootah, maar zelf wel een überdikke SP2 rijden :P

Woon-werk is voor mij ook maar 10 km, dan is een bromscootah denk ik wel beter dan de SP pakken. Wel minder leuk, maar goed warm worden doet ie ook niet met zo'n afstand...
Gezien ik meerdere malen per week hardloop en naar de sportschool ga, ben ik te lui om te fietsen :P O-)


Heb je die wieltjes wel eens goed bekeken van die scootah :o :o :o :o
Het remt niet lekker,veert niet lekker en het zit ongewoon voor mij
Die houding ben ik echt niet gewend :+ :+ :+ :+
 
_O- Angst op de scootah, maar zelf wel een überdikke SP2 rijden :P

Woon-werk is voor mij ook maar 10 km, dan is een bromscootah denk ik wel beter dan de SP pakken. Wel minder leuk, maar goed warm worden doet ie ook niet met zo'n afstand...
Gezien ik meerdere malen per week hardloop en naar de sportschool ga, ben ik te lui om te fietsen :P O-)

Ik ben ook banger op mijn Honda MT5 dan op mijn SP hoor :9
 
Vind de miniaturen van de SP ook echt gaaf. Ik moet ff een hoger pkekkie opzoeken om ze neer te zetten. Die kleine van mij begint nu lekker te klimmen en vindt het maar al te interessant. Dat is heel goed natuurlijk, maar denk dat ze het niet lang overleven als hij die dingen in zijn handjes krijgt... :N
 
Heb je die wieltjes wel eens goed bekeken van die scootah :o :o :o :o
Het remt niet lekker,veert niet lekker en het zit ongewoon voor mij
Die houding ben ik echt niet gewend :+ :+ :+ :+
Klopt, die wieltjes stellen niet veel voor, je kan ook niet echt met je heupen sturen... Ik hou ook wel van een lekkere twin tussen de benen :9
 
Laatst bewerkt:
Heb hier nog een werkplaatshandboek van de SP uitgeprint liggen in twee ordners. Is hier nog een liefhebber voor? Mijn SP heb ik namelijk ingeruild en het werkplaatshandboek is dus bij deze overbodig!
 
Ahh een MT5, mijn eerste gemotoriseerde voertuig. zit elke keer te twijfelen er weer een te kopen. Leuke dingen!

Ik heb de mijne nog, zal ik ook niet snel verkopen, ding moet eerst maar eens af... 20 jarenproject zo onderhand :9
 
Heb hier nog een werkplaatshandboek van de SP uitgeprint liggen in twee ordners. Is hier nog een liefhebber voor? Mijn SP heb ik namelijk ingeruild en het werkplaatshandboek is dus bij deze overbodig!
Ik ben geïnteresseerd. Voor vergoeding van de verzendkosten?
 
een paar maandjes geleden was er een onderwerp over een krachtiger accu en, als ik het me goed herinner, was er een accu die goed beviel. Iemand die weet welke dat was ?
 
Pfff
Kroonplaten gelost, poten nagekeken (leken iig recht)
Nog staat het voorwiel er niet recht in :/

Iemand tips/ideeën?
Waar kan ik m'n poten bijv na laten kijken? (Omgeving Zwolle)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan