Het VTR-SP 1 & 2 topic deel 24

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb alle potjes omgedraaid, matrassen opgelicht en alle sokken uit de kast getrokken maar m'n potje is echt op voor van het jaar -O-

Als je hem nou ff vasthoud tot volgend jaar....? *D geintje, als je hem aan iemand kwijt kunt moet je het doen.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb mijn SP1 ingeruild en wordt weer redelijk standaard gemaakt waardoor ik nog een Ohlins schokbreker te koop kan aanbieden. Is mooi poser materiaal en geeft ook absoluut meerwaarde bij sportief straatgebruik en circuitgebruik. Past sowieso op een SP1, wellicht ook op een SP2. Nieuwprijs variërend rond de 1350 tot 1500 euro , mag nu weg voor 500 euro.

[afbeelding]

Edit:

Op de site ohlins.nl gekeken en daar lijken de typenummers overeen te komen voor een SP1 en SP2.


Je hebt een PBtje :Y :Y :Y
Antwoord mag je ook naar No Brains sturen
Heb ik eigenlijk liever want dit is het account van mijn vriendin :+ :+ :+
 
Laatst bewerkt:
Haha ik kan je niet in de portomonnee kijken Jelmer. Wil hem nog wel naar Zwolle brengen hoor als het daar op vast zit :P

Nah, ik heb OV, ik had 'm ook op kunnen halen, maar ik had 'm net aan kunnen betalen anders.
Maar dit slaat een te groot gat in het budget, dusja, jammer :P

Wel even als compensatie een setje chinahevels gekocht om te proberen of verkorte hendels mij bevallen :9
Voor het schrikbarende bedrag van 18.71 kan ik het best eens proberen
 
Ook weer aanwezig .... beetje druk met van alles en nog wat... MF schiet er een beetje bij in :(

voor in de OP
VTR-1b.jpg
 
Mensen de nieuwe Moto73 al gelezen?
Staat een SP1 in met pak 'm beet 180.000km op de klok :9 (ook een ex SP-topic ganger btw)
 
ik wil andere kett en tandwielen bestellen zodat mij sp1tje wat harder trekt... wat is de beste/gekste verhouding volgens jullie?? Hou dan trouwens een goed gebruikt set over met goudkleurige ketting
 
ik wil andere kett en tandwielen bestellen zodat mij sp1tje wat harder trekt... wat is de beste/gekste verhouding volgens jullie?? Hou dan trouwens een goed gebruikt set over met goudkleurige ketting

Origineel is 16-40, ik ga iig naar 16-42, dan houd je nog een beetje je lange versnellingen :)
 
Ik heb 15-40. Maar daarmee maak je je voortandwiel kleiner en loopt je ketting makkelijker op je achterbrug plus je wiel moet ver naar achter voor spanning. Volgende keer ga ik voor 16-42...
 
Ik heb 15-40. Maar daarmee maak je je voortandwiel kleiner en loopt je ketting makkelijker op je achterbrug plus je wiel moet ver naar achter voor spanning. Volgende keer ga ik voor 16-42...


Ik heb nu inderdaad 16 - 40 ja, Gaat dat ja 15 43? Als er iemand is die dat kan bevestigen dan koop ik dan... Wanneer rijd je nu harder dan 220 - 230 en dat zal die vast nog wel halen, vind hem hoger in toeren ook lekkerder rijden en ach die paar emmers benzine kan er ook nog wel bij :P
 
Ik heb nu inderdaad 16 - 40 ja, Gaat dat ja 15 43? Als er iemand is die dat kan bevestigen dan koop ik dan... Wanneer rijd je nu harder dan 220 - 230 en dat zal die vast nog wel halen, vind hem hoger in toeren ook lekkerder rijden en ach die paar emmers benzine kan er ook nog wel bij :P

Op spa francorchamps... ;-)
 
Ik rij ermee, lekker in zijn 2 over de rontonde....
225 op GPS en je gebruikt zijn 6 nog eens..
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan