Het VTR-SP 1 & 2 topic deel 24

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heren (en dames..?),

Ik ben van plan deze zomer richting Oostenrijk te gaan rijden en daar een weekje te blijven onder het mom "vakantie". Nu rij ik (waarschijnlijk net als de meesten hier) niet meer met de originele dempers, maar met 2 open Mivv uitlaatjes. Wanneer ik normaal rustig rij heb ik niet het idee dat mijn VTR een erg asociaal geluid maakt ten opzichte van andere motoren, ga je flink aan het gas dan wordt dit een ander verhaal.

Zijn er hier mensen met ervaring met aangehouden worden in het buitenland mbt geluid? Ik kan zat reacties vinden van mensen waarbij de broer van de neef van de buurman ook wel eens gehoord heeft dat er iemand een boete heeft gehad, maar niks uit de eerste hand.

Wat is wijsheid? :)

uit eerste hand:
ik ben aangehouden in oostenrijk. door de man in het groen.
hij vroeg mij om een auspuff tuv.
die had ik niet, maar kon hem wel overtuigen dat ik met de originele E keur honda uitlaat pijpen reed...
ik mocht daarna gewoon doorrijden...

wat er was gebeurdt als ik dit niet kon laten zien......weet ik niet wat er wel gebeurdt zou zijn. men is (en ik geef ze gelijk) niet erg gunstig gestemd over uitlaten die je drie valeien verderop al kunt horen....
 
1507946_10202592430885565_1401384508732793706_n.jpg
 
Mijn speen heeft nieuwe stalen rem en koppelings leidingen! Nieuwe vloeistoffen en oliefilter.

Rijd weer heerlijk. En wat trekt dat beest toch altijd heerlijk op :D


Ik het mijn hotcams er weer ondergedaan.
Dus Iemand interesse in mijn shorty uitlaten?? Kunnen voor leuk prijsje over worden genomen
Hebben lichte valschade maar niets ernstigs.


heb je eventueel een richtprijs

ken ik het vrouwke eens lief aankijken :$ :$
 
Mensen even een vraagje hier.
Mijn neef heeft een week of 3 geleden een vtr sp2 aangeschaft en hij zoekt een paar mooie dempers.
Ik heb zelf een r6 uit 2004 gehad met een two brother demper en zei al tegen hem dat hij moet kijken voor een setje 2ehands dempers van two brothers denk dat daar wel een mooi geluidje uit komt haha.
Maar hij wil graag een setje open dempers voor zijn sp2.

Dus als iemand een paar mooie open dempers heeft liggen pm me dan even.

Alvast bedank!
 
Ik zat er aan te denken om één deze weekenden een tourtochtje te doen
Leek me leuk als er wat SP's bij elkaar kwamen.

Ik zat te denken aan harderwijk of Apeldoorn als beginpunt.

Laat maar horen als jullie dat ook wel wat vinden.
 
Kom je dan langs Amersfoort? Dan sluit ik graag aan :) En heeft iemand al weer een nieuw topic aangemaakt? We zitten al op 99! *O*
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal,

bij deze mijn introductie tot dit topic.

...

met vr gr Yoshi

Hey Yoshi Welkom.
Ik zie net dat er met jou nog een SP-1 in Lelystad is :D nice *O*

Kom je dan langs Amersfoort? Dan sluit ik graag aan :) En heeft iemand al weer een nieuw topic aangemaakt? We zitten al op 99! *O*
nee nog niemand.. dus jij mag het weer doen als je wilt :D
 
Laatst bewerkt:
uit eerste hand:
ik ben aangehouden in oostenrijk. door de man in het groen.
hij vroeg mij om een auspuff tuv.
die had ik niet, maar kon hem wel overtuigen dat ik met de originele E keur honda uitlaat pijpen reed...
ik mocht daarna gewoon doorrijden...

wat er was gebeurdt als ik dit niet kon laten zien......weet ik niet wat er wel gebeurdt zou zijn. men is (en ik geef ze gelijk) niet erg gunstig gestemd over uitlaten die je drie valeien verderop al kunt horen....

Thnx, daar was ik al bang voor. Zo ongelofelijk luid zijn m'n dempers niet (vind ik zelf), gewoon weer de originele er onder dan zal ik voor deze keer maar gewoon doen alsof ik verstandig ben O-)
 
We zijn er weer bijna :Y

Zit nog steeds op onderdeeltjes te wachten, duurt mij veelste lang... :/

Morgen ff een afspraak maken voor de voorpartij en het verversen van de sappen.
 
Dit heb ik wel vaker gelezen... Doen ze dat nog steeds? O-)
Dan zou ik namelijk, ondanks mijn vorige bericht, toch even een keer langs willen gaan ;)
Alleen killers zou ik niet aan beginnen... daar heb je niets aan zonder E-keur.

Ja hoor, ik heb de killers daar ook laten aanpassen voor mijn Acra's Helemaal super !!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan