ZZR1100 achteras omdraaien?

Coen_st1300

Rookie
24 sep 2013
8
1
Hey !
Ik ben sinds kort in het bezit van een zzr1100 en nu hoor ik geluiden over dat het omdraaien van de achteras, de motor hoger laat staan achter, en dus feller laat sturen..

ik heb totaal geen beeld en geluid bij hoe het omdraaien van een achteras mn motor hoogte zou moeten veranderen dus zou iemand die dit heeft gedaan of er verstand van heeft eens willen toelichten wat presies bedoelt word? Incl technische handelingen..


alvast bedankt !
 
Loop hier al langer dan jullie aangezien ik voorheen met een andere naam geregistreerd stond...en t niveau is nog steeds om te janken dus vaarwel maar weer... motor forum kneusjes

en hey ..wat hey? Mijn excuses uwe edelachtbare.. kk kneus ;-)


geef nou maar toe dat je erop kickt om alleen met mannen op 1 kamer te slapen.
Nog niet helemaal uit de kast :P
 
Laatst bewerkt:
MANNUUUHHH
Ons is ter ore gekomen dat Vlugge_Coentje de achteras van zijn ZZR on wil draaijuuuh
Dit is besproken met de legerleiding en we gaan als volgt te weruhk
Janssen :
Jij zet de ZZR op de middenbok
Van Delft ;
Jij gaat er naast staan om te zien of dit correct dan wel met de juiste middelen gebeurt.
Pieters:
Jij draait de spanning los van de kettingspanner
Verburg:
Jij zorgt dat de thee op temperatuur is, en vandaag drinken we mietenzeik
Stevens :
jij neemt contact op met de Genie
Als de genie is gearriveerd, zullen zij met het juiste gereedschap de gehele achteras verdraaien naar de wens van Vlugge_Coentje....
Daarna wordt alles onder toezien van de genie weer in omgekeerde volgorder gemonteerd dan wel vastgeschroefd.
En dan mag Vlugge_coentje zijn eerste meters rijden met de verhoogde ZZR, en zal de Hospik paraat staan voor eventuele onvoorziene dan wel ongewenste zijdelings bodemcontact
IS DAT DUIDELIJK MANNEN
Zoveel tekst en commando's lijkt me niet te behappen voor Dappere_Coentje, hij heeft intussen helaas maar geheel begrijpelijk het strijdveld met zijn staart tussen zijn benen verlaten. Met de nodige opmerkingen en beledigingen schreeuwend terwijl hij achterom kijkend het slagveld verliet en zich wijselijk aanmeldde voor de zoveelste cursus Nederlands welke uiteraard alweer volstrekt zinloos is maar wel geheel gesubsidieerd.


Of zoiets :+
 
Even gericht op dit onderwerp gezocht, wat een berg bullshit in dit topic maar weinig mensen kunnen een zinnig antwoord geven op de vraag.
Daarom ben ik zo blij met de ZZRclub (www.zzrclub.com) waar je vragen wel serieus worden beantwoord :-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan