Casey Stoner deel 3

Ik heb 'm binnen. Eens kijken of ik 'm nog dit jaar uitgelezen krijg... :P

Geen bladzijden overslaan Hé.....die neiging kreeg ik wel....maar dan begrijp niet alles,hoe hij in zijn vel zit..en hoe de familie Stoner zich constant moest bewijzen....ondanks het vele tegenstand dat ze kregen B| ...en dan is het juist zo mooi, dat het talent van Casey toch boven kwam drijven.... :} .....
 
Had je nou dat boek van 'm ook maar... :+
Uit zelfbescherming niet meegenomen naar Duitsland. _O- Mijn ouders nemen hem mee als ze volgende maand langskomen, dan is mijn scriptie ook klaar. :+

Thanks voor het lenen! *D Het origineel koop ik zelf zeker ook nog eens. :)
 
Laatst bewerkt:
Legende die man, blij dat ik hem heb zien mogen racen en al zijn jaren in de GP heb mogen meemaken, ben vanaf 2006 namelijk echt deze sport gaan volgen. :)
Gelijk het mooiste/spannendste kampioenschapsjaar gekozen om de sport te gaan volgen, mijn inziens. :} Nog steeds beter dan 2013, alhoewel die toch een goede nummer 2 is. :9~
 

full
 
Sterk artikel van Matt Oxley over Stoner. Geeft ook een mooi inkijkje in zijn opvoeding en de mogelijke gevolgen daarvan voor zijn 'sociale' gedrag.
 
In twee dagen op bladzijde 200 van het boek van Stoner :} Top boek en je krijgt ook meer begrip voor zijn reacties op andere rijders. Deze man heeft het zeker niet in de schoot geworpen gekregen :N Als ik het vergelijk met de loopbaan van Rossi, met name de start, is het toch wel heel iets anders. En beiden vind ik topcoureurs maar zijn duidelijk op een andere manier aan de top gekomen :Y Als coureur vond ik Stoner al goed, maar nu begrijp ik zijn houding ook beter.

De politiek in motorracen licht ie trouwens ook even "mooi "toe :X

Als je het boek leest, weet je trouwens ook dat ie een goede vriend van Bayliss is omdat die hem opving toen hij pas in Monaco kwam wonen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan