Casey Stoner deel 3

Leuk... Heb t zelf ook gedaan Vroegah!
Binnenkort maar weer eens één aanschaffen... Voor m'n zoontje dan hé! ;) :+

Ik volg Casey via Twitter, en zie een hoop van dit soort dingen voorbij komen.
Hij geeft er in ieder geval een hoop geld aan uit! :Y
 
Zou goed zijn als Marquez wat meer tegenstand zou krijgen, zou Stoner dat nog kunnen?
Nee, Stoner mag zich in zijn handjes knijpen met het moment dat hij uitkoos om te stoppen. Zoals Doohan nooit door Rossi opzij is gezet, zo is ook Stoner de dans ontsprongen en vermijdt daarmee door een 21 jarige zoek gereden te worden.
 
Nee, Stoner mag zich in zijn handjes knijpen met het moment dat hij uitkoos om te stoppen. Zoals Doohan nooit door Rossi opzij is gezet, zo is ook Stoner de dans ontsprongen en vermijdt daarmee door een 21 jarige zoek gereden te worden.

mee eens, hoe hoog ik Stoner ook heb zitten, wat Marquez nu laat zien is nog net ff een stapje hoger.
 
Die heeft echt teveel vrije tijd :] ....maar zie hem ook geen Honda's meer testen :/
full
 
Ik geloof niet dat iemand die een jaar uit de roulatie is en dus niet getraind heeft überhaupt op zijn oude niveau kan terugkomen. Casey zal een deel van zijn scherpte zijn kwijtgeraakt. Een podium af en toe, ja... vast. Maar verder denk ik niet dat hij in staat zal zijn nog voor de titel mee te doen.

Ook heerlijk veilig om dit te beweren aangezien hij waarschijnlijk toch nooit meer terugkomt. :)
 
Ik word nu wel echt nieuwsgierig naar wat voor rondetijden Casey tijdens zo'n test neerzet. Of hij nog bijvoorbeeld de tijden van Bradl en Bautista haalt, jongens die het hele jaar door op een GP-fiets zitten van vergelijkbaar materiaal. Zal wel nooit naar buiten komen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan