Suzuha TR1

Gelukkig dat deze hork van een brug er niet in komt. O-)
Heb nog wel een paar aluvierkante liggen(zonder brace), zijn ook nog geen 55cm lang.Zijn wel zonder lagers e.d.Kun je wel 1 van krijgen.
En anders voor jouw een gereduceerd recessiebuizenbrugje bouwen. :+

is eigenlijk wel een hork ja....grappig dat het hele streetfighter gedoe enorm `mode`gevoelig is, als je de fighters van 5-15 jaar geleden ziet, dan vind ik ze lang niet altijd mooi, eigenlijk alleen als het een dik buizenframe heeft is het wat.
Zeker de kleuren.......

Maar ik word echt verlegen G. :$ , van de hulp die je aanbiedt........kreeg een tip van iemand hier dat een brug van een GSXR750 oliekoeler, die schijnen heel kort te zijn...iets van 49cm?
 
Die TL brug kun je zowel krijgen van de baas hoor ik net.In jouw geval zou ik er 2 korte stereoschokkers op zetten.De gsxr schokker past niet nee zonder er aan te lassen. O-)
 
HHmmmm, dat ik hem zo kan krijgen is wel ongelooflijk tof zeg *O*

Kunnen we even PM`en over eventuele aanpassingen, want een stereo schokker..................daar moet ik weer ogen voor maken aan het frame en weet ik wat meer, ik ga wel even op zoek qua mogelijkheden enzo

We spreken/mailen!
 
Jup die brug mag je zo meenemen van me.. maar G heeft er wel in geslepen om de lagers er uit te krijgen. misschien ff dicht lassen? er zitten wel 4 ogen op de brug waar je misschien wat op kunt maken.
Zo zat de TL brug in mijn UNO
78C994F3-99E6-423F-942D-BBD91DF4D7DA-800-000001EE02C4E9AC_zps81b48cdf.jpg


IMG_4310_zpsa71ef49d.jpg


Als je er wat mee kunt mag je de bussen en de m12x170 bout er ook wel bij hebben.
Als jouw veer op eenzelfde manier bevestigd moet worden kan het misschien wel mooi uitpakken

Ik doe er toch niks meer mee dan ligt het hier maar weer in de garage.
 
@finally, dit is exact wat ik wil, echt super :}

Nu kan ik hem dan echt helemaal maken zoals ik ooit voor ogen had, wat doodzonde dat ik een half jaar geleden mijn oog/oog schokker die ik al 5 jaar had liggen heb verkocht.....was van een Monster, maar ik vind wel weer wat!

Ben er enorm blij mee, super bedankt!
 
Heb nog een mooie korte instelbare WP schokker liggen met los reservoir,die krijg je er niet bij maar mag je voor E150.-overnemen.Heb ik er ook voor betaald. :+
 
Heb nog een mooie korte instelbare WP schokker liggen met los reservoir,die krijg je er niet bij maar mag je voor E150.-overnemen.Heb ik er ook voor betaald. :+

He, dat valt effe tegen _O- , heb je daar een lengtemaat van?
Zal ook eens vragen aan degene aan wie ik de monster schokker heb verkocht voor die paar tientjes of die hem wel gebruikt, of dat ik hem terug kan kopen...... :?
 
Heb er even een moderne achterbrug ingepropt O-) (originele, wat is zo`n ding zwaar zeg -O-

full

full


puur voor het smoel en ik heb ruimte zat om er een schokker tussen te proppen, ben enorm blij *O* *O* *O*
 
Stukken mooier dat het allemaal niet zo massief is! Zeker voor zoiets gaan ipv de vorige..
 
@finally, megabedankt, je wil niet weten hoe blij ik hiermee ben! :} :} :}
Afhalen gaat helaas niet lukken, maar dat maak ik in orde met Gerard

Gerard, ik ga even meten hoe en wat, vind hem op zich voor zo`n mooie schokker niet duur , maar zoals al vermeldt .....voor mij wel..., wil zeker niet zielig doen, maar mijn financien zijn nogal gewijzigd de laatste jaren....het is niet anders
 
@finally, megabedankt, je wil niet weten hoe blij ik hiermee ben! :} :} :}
Afhalen gaat helaas niet lukken, maar dat maak ik in orde met Gerard

Gerard, ik ga even meten hoe en wat, vind hem op zich voor zo`n mooie schokker niet duur , maar zoals al vermeldt .....voor mij wel..., wil zeker niet zielig doen, maar mijn financien zijn nogal gewijzigd de laatste jaren....het is niet anders


Zie maar even,je mag om mij ook wat later betalen,geen probleem. :+
 
gerard stuurt het spul naar mij op en dan passen en meten, en dan even zien of ik de WP erin zet of niet....zal wel :zien is kopen worden!

We gaan het zien, vandaag af en toe even de schuur in geweest om de lassen van de framebuizen te slijpen en het begint al wat te worden.

Nu kom ik dan echt toe aan het verlijmen van het Alu in de pijpen, wil eigenlijk de stukken ook allemaal zekeren met een m5 of 6 verzonken inbus boutje, er moet toch ergens een begin komen met het recht doorboren van de vulstukken.
Waar ik ook nog aan twijfel is om er bij de verbindingsbouten nog een moer achter te lassen.............wil iever alleen draad tappen in het alu en de buis(oke, buis is maar 2 mm extra, maar totaal dan 16mm.....

Paintskills :+

full
 
Laatst bewerkt:
@finally, megabedankt, je wil niet weten hoe blij ik hiermee ben! :} :} :}
Afhalen gaat helaas niet lukken, maar dat maak ik in orde met Gerard

Gerard, ik ga even meten hoe en wat, vind hem op zich voor zo`n mooie schokker niet duur , maar zoals al vermeldt .....voor mij wel..., wil zeker niet zielig doen, maar mijn financien zijn nogal gewijzigd de laatste jaren....het is niet anders

Graag gedaan! Hoorde van G van je situatie.
Zo ben je misschien weer wat verder zonder veel euries uit te geven.
Succes er mee!
 
Graag gedaan! Hoorde van G van je situatie.
Zo ben je misschien weer wat verder zonder veel euries uit te geven.
Succes er mee!

Zal zeker lukken :} :} :} , het is ook zo mooi hoe dit soort dingen gaan, was een beetje op ebay aan het kijken wat nou mooie `vierkante` bruggen zijn......vond het allemaal niks eigenlijk en had zelfs de originele er alweer even ingehangen........en nog `ns op Ebay , alle merken bekeken ....te lang.....net zo lomp......te duur......te breed......en ineens zie ik een mooie brug: Tl1000.....hhmmmmm, effe mailen met die man hoe breed en lang die is, maar die zal mijn duits wel niet hebben kunnen lezen :$ , toen dacht ik ineens aan jouw project e dacht: even aan Gerard vragen of hij hem even wil opmeten.........en dan eindigt het zo! *O* *O* *O*
 
Nieuwe dag, nieuwe foto`s!

Laatste paar dagen steeds effe de schuur in om 2 plaatjes te slijpen die de las verbinding worden tussen de framebuizen met de nieuwe bussen links/rechts aan de vóórkant van het blok.
Meteen maar even gehecht, aflassen komt wel weer als het er weer van komt.
full



Ook nog wat foto`s gemaakt van de `halfhouts` vebindingbussen die ik een tijdje terug gemaakt heb.
full

full

full


Als ik dan toch eindelijk besloten/bedacht heb welke lijm er gebruikt gaat worden, kunnen er eindelijk de gaten voor de inbusbouten geboort en de andere kant getapt worden *O*

Tot zover het nieuws, voor nu......welterusten :z
 
Denk dat ik dan de komende dagen maar ga besteden om de boel af te lassen en te slijpen zonder blok erin, zodat daarna de achterbrug `aanpassingen` erop komen......ben zo benieuwd naar de mooie korte WP veer , dacht dat ik nooit zonder lelijk link systeem zou kunnen, maar zeer waarschijnlijk past het als ......................................tja.....wát eigenlijk?

Trustuh
 
Terug
Bovenaan Onderaan