Suzuha TR1

Zitten de buisjes er alweer onder?

Hoi , de buisjes liggen wel in huis, met dank aan Gerard!

Maar tot nu toe is er nog niks aan gebeurd vanwege dat het `nú even níét` ;) lukt.....zodra er vorderingen zijn zal ik zeker weer gaan posten :Y

Dank voor je interesse *D , jij gaat ondertussen zeker door, wanneer gaat de brommer naar Friesland?
 
Bij jou is het ook al even stil zie ik...stilte voor de storm?

Wat leuk dat je het vraagt :) , wij komen net terug van vakantie, het is hier al heel kang stil , ik schrik ervan!
De plannen gaan zeker door met de motor, maar ik krijg gewoon te weinig voor elkaar al een tijdje, zodra er wat verbetering komt ga ik er weer voor, ik kan ook mijn kont niet keren in de garage omdat er nu zelfs nog een oude R4 ingepropt is om een beetje te worden opgelapt door mijn vrouw en kinderen( leuk om weer eens een vraagbaak te zijn thuis.... :Y ), de Suzuha TR1 droom is nog springlevend *O* , en hoe gaat het met de guzzi?
 
En hoe issut met de honda brommert, is toch hopelijk ook nog een project?

R4 als in Renault 4 :? Ja dan staat de garage wel snel vol _O-

:W

Hoi! de Honda brommert gaat binnenkort hopelijk zelfs bereden worden als mijn nèt 17 jaar geworden middelste (zoon) binnenkort zijn autorijbewijs haalt (dure tijden :X , maar ik gun het ze volop!), want dan kan hij automatisch op de brommer naar Amersfoort, is leuker én voordeliger dan met het OV voor €180.00 per maand '(

Moet dat ding ook nog naar de RDW voor een kenteken, want de SS50V (K0) is nooit officieel ingevoerd in NL.

en ja......vol is vol O-) (wie zei dat ook weer :? ) :P
 
Laatst bewerkt:
Zit er bij jou nog een beetje schot in?


Hoi Leeuwis.....helaas nog steeds niet, wel leuk dat je eraan denkt *O*

Het komt echt een keer goed zodra de garage weer wat leger is, de zogenoemde `kont`is niet te keren :N , en bovendien lukt het lichamelijk ook gewoon niet, maar zoals je misschien hebt gezien, zit ik gelukkig wel zeer regelmatig op MF O-)

Komt goed :Y
 
Hoi Leeuwis.....helaas nog steeds niet, wel leuk dat je eraan denkt *O*

Het komt echt een keer goed zodra de garage weer wat leger is, de zogenoemde `kont`is niet te keren :N , en bovendien lukt het lichamelijk ook gewoon niet, maar zoals je misschien hebt gezien, zit ik gelukkig wel zeer regelmatig op MF O-)

Komt goed :Y

Je aanwezigheid wordt inderdaad nog steeds opgemerkt hoor wynand!
Als het weer wat beter met je gaat kan je waarschijnlijk wel een aantal guys oproepen om te helpen opruimen hoor. Ik wil me er best voor aanmelden!
 
Beste vrienden(lijke) MF`ers..........ik weet echt niet zo goed hoe ik hier op moet reageren.......sjeeeezzzus wat een vriendelijkheid :} :}

Gelukkig is de wereld nog lang niet zo verrot als we iedere avond op het 8 uur journaal zien, alleen jullie reacties doen mijn hoop in de mens groeien *O*

g...amme.....het is met mij nu hetzelfde als mijn vrouw die naar spoorloos kijkt....(traan, grien..enz.)

Toppertjes zijn jullie, eerlijk waar :}

Zodra de R4 weer de garage uitrolt......zal ik het hier melden en ....eueuhhh....

Alles komt goed :Y
 
Ja die R4 zal best wel wat ruimte innemen :+

Ik wil ook wel helpen opruimen maar ik durf niet goed.....

Ben bang dat ik alles mee naar huis sleep wat jij niet meer kunt gebruiken _O-

:W
 
Beste vrienden(lijke) MF`ers..........ik weet echt niet zo goed hoe ik hier op moet reageren.......sjeeeezzzus wat een vriendelijkheid :} :}

Gelukkig is de wereld nog lang niet zo verrot als we iedere avond op het 8 uur journaal zien, alleen jullie reacties doen mijn hoop in de mens groeien *O*

g...amme.....het is met mij nu hetzelfde als mijn vrouw die naar spoorloos kijkt....(traan, grien..enz.)

Toppertjes zijn jullie, eerlijk waar :}

Zodra de R4 weer de garage uitrolt......zal ik het hier melden en ....eueuhhh....

Alles komt goed :Y

Ik ben harstikke rot :+ maar ik kom je graag een keer helpen hoor :Y
 
Tis gewoon te ver weg, en heb een drukke tijd maar anders!!!!! wel natuurlijk ;)
 
oh, ik ben wel eens (soort van, was een beetje vol) binnen geweest ...cadeau tip: vuurkorf :Z


het lijkt wel een timmerwerkplaats binnen, moet wel een echte mancave sleutelhok worden natuurlijk ... :Y
 
Oooooooh,hij heeft nu hullup genoeg,anders loop je mekaar toch maar voor de voeten. :+
 
oh, ik ben wel eens (soort van, was een beetje vol) binnen geweest ...cadeau tip: vuurkorf :Z


het lijkt wel een timmerwerkplaats binnen, moet wel een echte mancave sleutelhok worden natuurlijk ... :Y


Hahaha...you`ve been there, done that...maar wel recht van spreken...en dementie heb jij nog geen last van :}


PS: it`s gotten a LOT worse since than.... :$
 
Terug
Bovenaan Onderaan