Suzuha TR1

Tsja.....moet ik dit echt uitleggen :$










Toch maar doen dan, ik wilde de uitlaat goed beschermen en zag in de schuur nog een spijkerbroek liggen................ _O- _O- _O-
 
Hou je met de bouw wèl gelijk rekening met de turbo die je er later (waarschijnlijk) toch wel op gaat zetten? 8|

full
 
Hou je met de bouw wèl gelijk rekening met de turbo die je er later (waarschijnlijk) toch wel op gaat zetten? 8|

[afbeelding]

_O- , dat zit er wel in hè, schijnt nogal verslavend te zijn.......Maar ik heb de fiets heel lang geleden een keertje op het net gezien, was hem uit het oog verloren,thanks :}
 

Dat is pas een droommotor chris! :9~ :9~ :9~
Ben gek op dat geel.. Heb een Duc S2R1000 in 2007 nieuw gekocht, deze stond in de showroom met een zwarte(met 3 witte smal-breed-smal streep) tank-zit combi.
Maar de dealer had nog een nieuwe S2R800 tank-zit met dezelfde strepen, maar dan in geel-zwart liggen en deze is het toen geworden.. *O*

Waar heb je deze foto van? is echt gaaf..
 
Kun je zo.n TR blok een beetje laten klinken als een Duc? ;)

Nououou.......niet helemaal :? ........of helemaal niet :X

Het is natuurlijk een compleet ander blok qua compressie, boring,slag enz.enz.......maarrrrr dat wil niet zeggen dat hij niet lekker kan klinken ;)

Zal vanavond weer wat foto`tjes plaatsen ,want ik ben tussen het niks doen, toch steeds een klein beetje vooruitgang aan het maken.

Heb net de meest stomme fout gemaakt in tijden.....(door medicijngebruik en ontwenning aan werken, trap ik weer in de oudste beginnersfouten :X )......heb namelijk bij het meten van de onderbuis tbv de onderste blokbevestiging.......mijn aluminium meetlat verkeerd om gelezen |( . Erg leuk als je een tijdje creabea bezig bent geweest met het uitprinten van `tube coping calculator` , vervolgens eerst met een gatzaag geprobeerd (tanden braken af :( op de draaibank), toen maar met de ouderwetse flex........even passen...&*(^&%^%^$*^&&*)&^%^&%$^$#%@#$@^$%&*^Y^(&

:$
 
Yep, dat gevoel ken ik wel helaas...
Hierbij dus maar direct wat digitaal medeleven jouw kant opgestuurd ;)

Succes!
 
Laatst bewerkt:
Yep, dat gevoel ken ik wel helaas...
Hierbij dus maar direct wat digitaal medeleven jouw kant opgestuurd ;)

Succes!


..dank voor je medeleven... :} , zolang het maar geen medelijden wordt :X

...ben blij te horen dat ik niet de enige ben, maar vind het tegelijk weer niet leuk voor jou dat je het herkent.......
 
Jawel.....daar gaan we dan met wat foto`s *O*

Eerst de `truc`met de draaibank(zo mag je dat ding eigenlijk niet noemen...zelfbouw draaiend apparaat met mogelijkheid tot inklemmen, maar ik ben er toch wel blij mee :Y )
full


Weet er trouwens iemand een truc of een ander draad om ervoor te zorgen dat hij minder doorslipt? Heb al van dat groene grove PU, maar krijg de verbinding niet sterk, nu zit er een rubberen ronde snaar........
full


Hier moet dus een buis meer onder het blok komen want de originele frame `ogen`zitten een cm of 6-8 teveel naar achter, ik laat de oude wel zitten want daar komt denk ik het link systeem op, op de foto zie je dat er een enorme ruimte tussen de oude en nieuwe situatie zit:
full



en dan dit maar uitknippen, (komt van Tube Coping Calculator ..ideaal)
full


Om de buis plakken en dan met de flex:
full


:$ , ja de bovenste was de te korte, de onderste moest nog geflext worden...
full


En dan vond ik in de ijzerbak nog wat pijpen van het ori subframe van mijn XV750 die nu afgezaagd worden om dan hiertussen als motorsteun gebruikt zullen worden:
full
 
Nououou.......niet helemaal :? ........of helemaal niet :X

Het is natuurlijk een compleet ander blok qua compressie, boring,slag enz.enz.......maarrrrr dat wil niet zeggen dat hij niet lekker kan klinken ;)

Zal vanavond weer wat foto`tjes plaatsen ,want ik ben tussen het niks doen, toch steeds een klein beetje vooruitgang aan het maken.

Heb net de meest stomme fout gemaakt in tijden.....(door medicijngebruik en ontwenning aan werken, trap ik weer in de oudste beginnersfouten :X )......heb namelijk bij het meten van de onderbuis tbv de onderste blokbevestiging.......mijn aluminium meetlat verkeerd om gelezen |( . Erg leuk als je een tijdje creabea bezig bent geweest met het uitprinten van `tube coping calculator` , vervolgens eerst met een gatzaag geprobeerd (tanden braken af :( op de draaibank), toen maar met de ouderwetse flex........even passen...&*(^&%^%^$*^&&*)&^%^&%$^$#%@#$@^$%&*^Y^(&

:$

Nobody said it was easy.....sterkte en gewoon doorgaan,no pain no gain! _O-
Heb je weer wat aan dit domme gewauwel. :+
 
..dank voor je medeleven... :} , zolang het maar geen medelijden wordt :X

...ben blij te horen dat ik niet de enige ben, maar vind het tegelijk weer niet leuk voor jou dat je het herkent.......

Nee hoor, zal geen medelijden worden, gewoon van leren en doorgaan probeer ik altijd te doen.
Iedereen maakt wel eens een foutje, zelfs G ;)
 
Laatst bewerkt:
Precies!(Nou,ik wel heeeel weinig! _O- )

A life making mistakes is better than a life doing nothing!
 
Maar volgens mij hebben jullie de bovenstaande foto`s gemist ;( , jij in ieder geval G. want we hebben bijna tegelijk geplaatst!

Wauwel maar lekker door hoor G. af en toe hebben we (ik in ieder geval) een klap op de schouder nodig.......en jij geen foutjes :N , dat weet ik toch, dat jij die nooit maakt O-)
;)
 
Ik snap weinig van het verhaal :? maar zal wel aan mij liggen _O-
Die "draaibank" zet je normaal op dubbelwerk maar die mogelijkheid zit er niet op bij jou denk ik..
Heb zelf een draaibank gehad van "Schaublin" met een vlakke riem als aandrijving. Leuk om Messing oid me te draaien maar bij het afdraaien van RVS slipte de riem al.

Kortom ik denk dat je iets te veel vraagt van het bankje ;)

Succes verder.. Volgend jaar gaan we samen rijden op onze projecten ;)
(je moet een doel stellen O-) )
 
Terug
Bovenaan Onderaan