Suzuha TR1

Ik heb al een tank, en die is breed........GSX1200AE (inazuma), die vind ik echt zo ontzettend mooi, komt door het `hol`lopen aan de onderkant, is een moderne tank met een beetje oldskool look..

Hier zit hij nog op de oude situatie[afbeelding]

Misschien is hij wel te breed, dat moet ik even kijken als de boel weer op een motor gaat lijken, heb een paar weken geleden mijn GS750 tank verkocht, was mijn eerste favoriet _O-
Gaaf die tank :}
 
Het gekke is.....ik snurk niet! gaat meer om dat mijn keelopening te krap is en als ik in mijn remslaap kom verslappen mijn spieren en sluit mijn keel af...dan zegt mijn lichaam word eens wakker waarop ik net niet wakker word maar wel uit mijn remslaap kom, remslaap is meen ik je rustslaap, vervolgens zak ik weer in die remslaap...mijn keel gaat wer dicht...etc etc! bij mijn laatste slaaponderzoek had ik dat 227 x in 7 uur.Heel vermoeiend dus. Nu slaap ik met een luchtmasker en compressor en gaat het wel beter maar heb ik van de periode voor ontdekken wel wat beschadigingen opgelopen...so be it.
 
Sjongejonge, dat klinkt als een vieze sluipmoordenaar van je ` levensgeluk` joh.
Het rotte is waarschijnlijk om `erkenning` en diagnose te krijgen?, zodat je een legitieme reden hebt tegenover jezelf én de mensen/maatschappij om je heen dat er een reden is voor je vermoeidheid en misschien wel je disfunctioneren binnen werk en/of gezin.....mooi kl.te, maar voor nu dan wel weer gaaf dat er een moderne oplossing is om een beetje tot rust te komen..

Even ter vermaak(neem dit niet serieus aub:
Weet je zeker dat je niet de godganse nacht `eureka`momenten had/hebt............................. :+ . daar kun je ook wakker van liggen... ;)
 
Het weten wat je mankeert is wel wat waard maar illussies over hoe anderen er over denken of er over meevoelen nee....daar merk ik zeer weinig van maar wat moet je ermee? Gewoon door blijven ademen en genieten van je eigen, kleine, dingetjes *O*
 
Het weten wat je mankeert is wel wat waard maar illussies over hoe anderen er over denken of er over meevoelen nee....daar merk ik zeer weinig van maar wat moet je ermee? Gewoon door blijven ademen en genieten van je eigen, kleine, dingetjes *O*

Ben het helemaal met je eens, je zult het zelf leuk moeten maken, en het is voor een ander ook absoluut niet voor te stellen(en dat is maar weer goed ook.....) Kan er over meepraten.

We gaan het weer over leuke dingen hebben...namelijk: staal in de fraaie vorm van een Motorfiets *O*
 
Bij Wynand stelde ik mij altijd een kereltje van 23 ofzo voor, maar dat heb ik blijkbaar mis ;)
Ja geen leuke zaken mannen, maar gezondheid kunnen we helaas niet kopen :/

Hoe staat met d'n TR1?
 
Bij Wynand stelde ik mij altijd een kereltje van 23 ofzo voor, maar dat heb ik blijkbaar mis ;)
Ja geen leuke zaken mannen, maar gezondheid kunnen we helaas niet kopen :/

Hoe staat met d'n TR1?



_O- _O- 23x2+1 inmiddels ;) , maar iedereen om mij heen zegt dat het nogal meevalt met het fossiele uiterlijk........het enige wat versteend zijn mijn tussenwervelschijven _O-

Wel grappig dat je het zegt, want je krijgt op een gegeven moment bij iedereen een bepaald voorstelling qua kop en leeftijd......bij Voxan rijders denk ik altijd......................... :+
 
Zijn zeker geen leuke dingen om te horen en vind het knap dat deze jongens er vrij nuchter mee omgaan. :} Word je weer even met 2 benen op de grond gezet dat er weer eens word gezeurd en geemmert over lullige kleine dingen. :X
Sterkte ermee en mooi dat er toch nog van het leven genoten word. :Y
 
Oh ja, wat betreft de TR1......aub een klein stukje teruglezen , dan zie je dat het belangrijkste idee wat nodig was, is ontsproten en dat zal een dezer dagen in real life worden uitgevoerd, althans de eerste aanzet!
 
_O- _O- 23x2+1 inmiddels ;) , maar iedereen om mij heen zegt dat het nogal meevalt met het fossiele uiterlijk........het enige wat versteend zijn mijn tussenwervelschijven _O-

Wel grappig dat je het zegt, want je krijgt op een gegeven moment bij iedereen een bepaald voorstelling qua kop en leeftijd......bij Voxan rijders denk ik altijd......................... :+

Nou als ik Voxanrijders zie op het Franse forum krijg ik ook tranen in mijn ogen, maar ik zelf ben 23 + 14 haha. Beginnend papa en maar 10 jaar jonger dan jij ;) Mijn rug is ook niet fijn helaas, maar kan desondanks nog wel vaak met de band op pad, zooi opbouwen, paar uur zingen, bassen en springen en de zooi weer afbreken om vervolgens vroeg in de ochtend thuis te komen. En vind het nog steeds leuk ;)

Soms is even sosjalaizen niet zo erg toch..
 
Laatst bewerkt:
Zijn zeker geen leuke dingen om te horen en vind het knap dat deze jongens er vrij nuchter mee omgaan. :} Word je weer even met 2 benen op de grond gezet dat er weer eens word gezeurd en geemmert over lullige kleine dingen. :X
Sterkte ermee en mooi dat er toch nog van het leven genoten word. :Y

Thanks :} , en genieten doe ik, de ene dag meer dan de ander maar da`s ook normaal.

De enige echte stress is financieel en dat komt door de verzekeringsmij. die al bijna 6 jaar lang om het half jaar een nieuw onderzoek openen, dat is zo kut, van mij mogen ze een camera ophangen in de huiskamer, lig bijna de hele dag plat op het bed...............
 
Nou als ik Voxanrijders zie op het Franse forum krijg ik ook tranen in mijn ogen, maar ik zelf ben 23 + 14 haha. Beginnend papa en maar 10 jaar jonger dan jij ;) Mijn rug is ook niet fijn helaas, maar kan desondanks nog wel vaak met de band op pad, zooi opbouwen, paar uur zingen, bassen en springen en de zooi weer afbreken om vervolgens vroeg in de ochtend thuis te komen. En vind het nog steeds leuk ;)

Soms is even sosjalaizen niet zo erg toch..


Oh joh, dan ben je mij aan het inhalen :Y ......enneuh....nou ok, voorlopig gaat je Vox ook sneller dan mijn TR1....en dat soosjalijzen is zeker ok hoor :Y
 
Tis alleen d'n spuitert die een beetje roet in het eten gooit laatste tijd. Maar naar zijn eigen zeggen zou ik het dan deze week kunnen ophalen. Dinsdag avond is BSC buildoff avond en zijn we met zijspannen bezig. Staat wel in onderschrift. Dan hoop ik later deze week toch de radiateur er weer voor te hangen voor ik de voorvork er weer in zet. Heb nog steeds hoop dat ik in april weer kan toeren, maar dan moet ik wel wat meer tijd gaan maken. Ach komt tijd O-)
 
Even stiekum weer socialidingesten voor we weer snel terug gaan naar de brommers! maar ik lees dan over de TS die veel op bed ligt met pijn wat mijn relativeren van mijn sores wel gelijk geeft.....mooi dat je een fijne afleiding hebt in het frutten aan het scheurijzer *D
 
Even stiekum weer socialidingesten voor we weer snel terug gaan naar de brommers! maar ik lees dan over de TS die veel op bed ligt met pijn wat mijn relativeren van mijn sores wel gelijk geeft.....mooi dat je een fijne afleiding hebt in het frutten aan het scheurijzer *D


ware woorden ;) ...en dan nu idd weer lekker `frutten` _O-
 
Ik heb een kokerprofiel van 20x40mm op maat gemaakt en nu even met tie-wraps aan het frame bevestigd. het profiel zit exact haaks op de voorste draadeinden en nu moet ik 2 hoekprofielen op maat gaan maken.......de draadeinden staan niet in een 4-kant.....even uitvogelen hoe en wat.
Door de koker worden 2 bussen geboord die tussen de ruggen van de hoekprofielen komen en worden gelast een de koker, iets meer naar rechts omdat de voorste cilinder wat uit het midden van het blok gericht staat, zoals de linker meer naar links.....(best logisch toch?)
Morgen foto`s!
 
Foto`s van het `balkje met bussen`, de hoeklijnen krijgen nog een `organische` vorm, of krijg ik nu gerard achter mij aan :?
full

full


Verder nog even de tank/zit er los op gelegd........vind hem wel lekker zo
full

full

full

full

full


Tank zakt achter nog een tik, en omdat de motor nu iets langer is zal het subframe een beetje aangepast moeten worden, maar ach.......was toch nog lang niet af en blijkt een ietsiepietsie scheef :X
 
op de foto ziet het er goed uit! maar ligt er natuurlijk wel aan of er alleen aan deze kant een ophang punt zit of ook aan de achterkant van het blok. anders moet je de framebuizen gaan samenvoegen op een mooie manier. Wordt lastig denk ik!

Het probleem is niet dat hij niet vastkomt, normaal hangen deze blokken in principe alleen aan de koppen en wordt zelfs de achterbrug aan het blok verbonden.
Achter/onder zit het blok nu ook verbonden en iets hoger komen ook nog 2 strips....en dan komt de achterste kop ook nog met een trillingdemper vast te zitten.
Het punt aan de voorkant wordt enkel gebruikt voor van die lelijke chromen valbeugels......het is gewoon dat ik er naar zat te kijken en dit als mogelijkheid zag, maar hoor heel graag jou en anderen hun mening *O* , dank je wel :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan