Triumph Speed Triple topic deel 40

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sua is aan het oppassen van een huis van een oude bekende. Helaas zonder internet. Heb net de buren harased totdat tie zijn wachtwoord wilde geven. Sta nu aan de weg onder een lantaarnpaal te typen :')Apart verhaal.... Sua heeft wel een spagettie liggen maar das van een jaar ouder en da pas nie nee.

De eerste Kabelboom die ik kreeg opgestuurd had een aantal rare stekkers. Tijdens overleg met de dealer in de joe naait me steeds kwamen we erachter dat er een 08 kabelboom in een 07 genummerde zak zat. Grrrr Engelsen......

Dat was mijn reden om naar Miami te gaan om dat te ruilen en gelijk te controleren.

Echter de kabelboom van een 08 is wel veel beter/dikker uitgevoerd. Helaas moesten er teveel stekkers omgebouwd worden en de aansluiting van de brandstofpomp is heel anders met twee stekkers... Om nu aan een nieuwe kabelboom te gaan knippen....
Toch maar weer ori gemaakt.
Bijna saai dat tie nu elke keer gewoon start en na een hobbel er niet mee stopt of begint te kuchen. Als je het probleem verhelpt doen ze het echt weer. Symtoom bestreiding helpt veel minder.

Ik had ook laad problemen (lading problemen :? ) maar das ook uit de wereld met de nieuwe kabelboom. Gewoon weer 12.8 V in de accu ipv 12.1 V Maakt een groot verschil :)Daarom altijd eerst ff de tangen tegen elkaar houden om van te voren te vonken. Werkt echt })


:+


Stukkie vers snoer kan dus ook wonderen doen!
 
Onderdelen speed triple 1050 bouwjaar 2005 t/m 2010 (zijn nieuw prijzen)
Carbon voorspatbord (€290) €150
Carbon fly screen (€350) €175
Carbon voortandwiel deksel (€171,85) €85
Carbon binnen spatboard achterwiel (€273,50) €135
Carbon buddy afdekspoiler (€325) €160
carbon kapjes onder het zadel (€192,15) €96
Carbon hielplaatjes (€171,85) €85
Carbon tandwiel beschermer (€70,15) €35
Zwarte rem, koppeling hendel(origineel Triumph accessoires) (€199) €100
Aluminium remvloeistof bakje (origineel Triumph accessoires) (€79) €40
Set stuur spiegels (origineel Triumph accessoires) (€198) €100
Arrow low titanium, zwarte sport uitlaat systeem van voor tot achter (€1320 + €300 coaten) €600
K&N luchtfilter (€65) €32
Volledig instelbare HyperPro Achter schokbreker, incl. hydrolisch hoogte instelling (€850) €425
HyperPro stuurdemper (€424) €210 (als set €550 incl. schokbreker)
uitlaatdemper bevestiging finishers (€30) €15
duo voetsteun finishers (€30) €15
Rizoma hand vaten (€80) €30 zit kleine beschadiging aan..
dus wie wil wat..... en als je meer wil geeft korting..
alles in 1 koop voor €2250 (totaal was €2488...)
 

...en er staat ook Triumph op de tank... :/

full
 
...wees blij dat ik de foto nog ingekort heb..., anders was het helemaal een zoekplaatje geworden...

...naar die tank... :/
 
...ja sorry... ;)




...maar..., omdat het de hele dag al van dat rotweer is, gewoon keihard een on-topic plaatje om terug te denken aan die ellenlange zomer + nazomer...

...toen de zon nog gewoon scheen, enzo...
...want hoopies schaduw...

r27September2013eenweerteruginBlokzijla.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan