Triumph Speed Triple topic deel 40

Status
Niet open voor verdere reacties.
.

...oh..., en vrouwlief had in 'n advertentiekrantje gezien dat ze bij de plaatselijk Lidl winkel van die (schoonloop)matjes in een soort van aanbieding hadden...

...o.a. ook matjes met een Union Jack er op...

...past goed bij de motor vond ze... :Y
...moet ik naast de boxers maar iets van een Duitse vlag of 'n herder gaan neerleggen... :+


[afbeelding]

Zag het matje afgelopen vrijdag ook liggen, even in de handen gehad, maar toen bedacht dat ik niks met London heb en de de matten in de mini ook nog niet aan vervanging toe zijn.. :+
 
Mag ik niet gebruiken aangezien ik de importeur van Smartwax Benelux nog wel eens op verjaardagen e.d. tegenkom ;)

Gelukkig is dat Smartwax ook erg fijn spul, ook al ben ik niet zo poetsert..

Altijd goed voor leuke discussies... :Y
 
Realer over dat Lidl matje...:

Zag het matje afgelopen vrijdag ook liggen, even in de handen gehad, maar toen bedacht dat ik niks met London heb en de de matten in de mini ook nog niet aan vervanging toe zijn.. :+

...London : toch wel leuk..., beetje ACE Café doen enzo...
...sowieso is het aan de overkant erg leuk rijden... :Y


...en mijn Mini heb ik kort geleden verkocht... :/
...had 'm in 1988 nieuw gekocht...

...toch na 25 jaar afscheid van genomen...
...want het was 'goed geweest'...

...lagen nog de originele matten in...
 
...London : toch wel leuk..., beetje ACE Café doen enzo...
...sowieso is het aan de overkant erg leuk rijden... :Y


...en mijn Mini heb ik kort geleden verkocht... :/
...had 'm in 1988 nieuw gekocht...

...toch na 25 jaar afscheid van genomen...
...want het was 'goed geweest'...

...lagen nog de originele matten in...

We hebben nog 2 klassieke mini's nu. Het idee is om er één over te houden.

We hebben net een '92 Cooper SPI verkocht. Er staat nog een '88 'Red hot' (oftewel 'Het Rot') te wachten voor de-assemblage en de oudste, een mini 1000 van '73 mag blijven.
 
Realer hebt er ook 1...:

We hebben net een '92 Cooper SPI verkocht. Er staat nog een '88 'Red hot' (oftewel 'Het Rot') te wachten voor de-assemblage en de oudste, een mini 1000 van '73 mag blijven.

...mijn ex-Mini is ook een Red Hot...
...met leuk aangepaste Innocenti Cooper 1300 motor...

...en daar hebben we ook een geluidje van : klik...

...dat zeg ik ; ooit nieuw gekocht, en toentertijd tenaam gesteld op mijn verjaardag...

...enne..., mijn Het Rot was tadeloos strak in orde ; nul-komma-zero-nul roest...
...maar goed..., ook vanaf nieuw binnen gestaan... :/



full




...nou ja..., gelukkig hebben we de foto's nog... :/
...Mini heeft een nieuwe eigenaar gevonden in Veenendaal...
 
Laatst bewerkt:
Altijd goed voor leuke discussies... :Y
Discussies over poetsen laat ik liever aan de huisvrouwen over...

zullen we het nu weer gewoon over mannendingen gaan hebben of wil je het beste merk tampons ook nog even bediscussiëren? :')
 
Laatst bewerkt:
Discussies over poetsen laat ik liever aan de huisvrouwen over...

zullen we het nu weer gewoon over mannendingen gaan hebben of wil je het beste merk tampons ook nog even bediscussiëren? :')

Poetsen hoort bij het motorrijden en is dus ook een mannending.
Maaruh als jij het over tampons wil hebben?.......................... Ga je gang :+
 
...mijn ex-Mini is ook een Red Hot...
...met leuk aangepaste Innocenti Cooper 1300 motor...

...en daar hebben we ook een geluidje van : klik...

...dat zeg ik ; ooit nieuw gekocht, en toentertijd tenaam gesteld op mijn verjaardag...

...enne..., mijn Het Rot was tadeloos strak in orde ; nul-komma-zero-nul roest...
...maar goed..., ook vanaf nieuw binnen gestaan... :/



[afbeelding]



...nou ja..., gelukkig hebben we de foto's nog... :/
...Mini heeft een nieuwe eigenaar gevonden in Veenendaal...

De vorige eigenaar was 'onze' Red Hot met hammerite te lijf gegaan...
Dus voordat we naar het IMM in Spanje gingen moest deze eerst gepersonificeerdingest worden, met Buulke resultaat:

(klik voor vergroting)
(1071 stickers... :Y )

Maar Hammerite houdt geen roest tegen, het verbergt alleen totdat de hammerite een dragend deel is geworden. Dus binnenkort wordt hij uit zijn lijden verlost.
Het 1275 motorblok van een Austin Metro dat ik er destijds in gelegd heb, gaat eerst naar een tuningsbedrijfje van vrienden in Friesland en komt dan in onze '73-er te liggen.

Daarna kwam de MediaMarktMini:
(klik voor vergroting)
Met bijbehorende promofilmpje

En de laatste aanwinst, 'Nineball', moet degene zijn die overblijft:
(klik voor vergroting)
 
Thanks mannen

Ai, dat is flink k*t... Vreselijk mooie fiets.
Verkopen zal wel niet zo'n probleem worden, afstand doen is een ander verhaal:(
Sterkte iig!

ik hoop het, maar er hebben zich nog geen kopers aangeboden, maarja... iedereen hier heeft al een speed ;)

wat zou beter werken, marktplaats of speurders. of zijn er ander betere motor verkoop site's, want marktplaats vind ik best duur geworden...
 
Nie doen, kun je beter race academy doen en als je niets wil leren 1 van de aanbieders kiezen die deze winter wat dagen hebben in Spanje/Italië. Voor dat geld kun je veel andere leuke dingen doen...

Dank je Robert ga ik ff verder zoeken!! 😃
 
Thanks mannenik hoop het, maar er hebben zich nog geen kopers aangeboden, maarja... iedereen hier heeft al een speed ;)

wat zou beter werken, marktplaats of speurders. of zijn er ander betere motor verkoop site's, want marktplaats vind ik best duur geworden...
Dat je door recessie je motor moet verkopen is jammer.... Heb ik ook meegemaakt! :(

Mijn motor was via Motorshopper verkocht, het heeft even geduurd, maar het werkt goed.
Ik heb mijn motor-advertentie, wel getwijfeld, niet op Marktplaats of Sneupers geplaatst.
 
Discussies over poetsen laat ik liever aan de huisvrouwen over...

zullen we het nu weer gewoon over mannendingen gaan hebben of wil je het beste merk tampons ook nog even bediscussiëren? :')

als je ze uit elkaar trekt, kan je er goed mee poetsen; absorberen enorme hoeveelheden vocht :Y
 
I-accelerate over dingen van de man...:

(motor)poetsen hoort bij het motorrijden en is dus ook een mannending.

...yep, heb net ook weer gepoetst..., want dat Duitse-super-ketting-vliegt-er-niet-af-vet, vliegt er dus wel af... :(

...want vanmiddag een testrondje van een kleine 100 kilometers gedaan...
...en de achter'brug', het achterwiel, knipperlicht links achter, en nog wat meer meuk, nou..., daar zaten dus gewoon wel degelijk spatten, en spetters op...

...en nou komt de grap..., die zooi hecht dus wel FF als een jekko..., want verdikke anderhalf uur zoet geweest om die bende overal weer vanaf te krijgen...

...nu 't spul nog van mijn vingers af zien te krijgen... :/



...maar..., aan de andere kant ; toch weer even leuk gereden... :]
...ook al was het maar een klein stukje...

...en ook een topweertje natuurlijk...

...had nog een beetje met de vering/demping zitten pielen, en dat scheelt seconden...
...zelfs op de openbare weg... :+

...maar..., 't blijft wel een stug ding...
...vooral aan de voorkant is het ding weinig vergevingsgezind...

...bochtjes gaan nu echter wel weer net even wat lekkerder...
...want alles nog een klein tandje soepeler gezet...
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan