Triumph Speed Triple topic deel 40

Status
Niet open voor verdere reacties.
Realer over Mini's...:

Het 1275 motorblok van een Austin Metro dat ik er destijds in gelegd heb, gaat eerst naar een tuningsbedrijfje van vrienden in Friesland en komt dan in onze '73-er te liggen.

...ik geef toe, het blijft leuk spul, maar ik vond dat het leuk geweest was...

...heb de afgelopen 16 jaar amper 3500 kilometer met de Red Hot gereden, en van stilstaan werd het ding technisch ook niet beter...

...elk jaar met de APK was er wel weer wat, en dan neem je je voor om er vaker mee te gaan rijden, maar met mooi weer pakte ik dan toch liever een motor...

...plus dat er al heel lang het verlangen was naar een naakte motor voor erbij...

...en opeens was het klaar ; kep de Mini op het Forum te koop gezet, en een paar weken later was het ding weg...

...heb ook alle losse onderdelen opgeruimd, en wat ik tenslotte nog over heb gehouden heb ik onlangs naar de stort gebracht ; gewoon helemaal klaar..., alles weg, einde oefening, ga niet terug naar start...

...mijn omgeving (en dan vooral de kinderen) hebben mij voor compleet loco verklaard, en de jongste zoon riep nog dat hij zijn GTI wel had willen ruilen voor de Red Hot...

...'t zat bij die gast nogal diep ; de Mini liefde...
...gek is dat ook niet, want ze zijn tenslotte ook groot met het ding geworden...

...maar dat zeg ik, ik kon de kont niet keren in de schuur, en een derde motor + Mini heb ik wel eens geprobeerd, maar dat was helemaal een drama..., en daarom : weg er mee, en nu dus de Trip er in...

...heb van die hele actie nog geen dag spijt gehad ; ook niet omdat de Mini Club al jaren niet helemaal meer mijn cluppie was...

...vroeger wel ; want om een idee te geven : in de eerste 2 jaar heb ik 44.000 kilometers met het ding gereden, en dat was hoofdzakelijk tbv het clubgebeuren...

...mijn laatste IMM was in Oostenrijk..., m.a.w. ook alweer een poosje geleden...



full

...je kon je bips niet keren op deze manier...
 
Laatst bewerkt:
Thanks mannenik hoop het, maar er hebben zich nog geen kopers aangeboden, maarja... iedereen hier heeft al een speed ;)

wat zou beter werken, marktplaats of speurders. of zijn er ander betere motor verkoop site's, want marktplaats vind ik best duur geworden...
Autoscout24 :)
 
Hallokidoki en de verkoop...:

wat zou beter werken, marktplaats of speurders. of zijn er ander betere motor verkoop site's, want marktplaats vind ik best duur geworden

...anders ga eens te rade bij : www.ikwilvanmijnmotorfietsaf.nl ...

...is allemaal geheel vrijblijvend, en lijkt het je wel wat, ben je vlot van de motor af, en heb je vlot de centen in huis...

...sterkte in de strijd !...
...ik zit in hetzelfde werkzoekenden schuitje ; dus ik ken een beetje het gevoel...
 
...anders ga eens te rade bij : www.ikwilvanmijnmotorfietsaf.nl ...

...is allemaal geheel vrijblijvend, en lijkt het je wel wat, ben je vlot van de motor af, en heb je vlot de centen in huis...

...sterkte in de strijd !...
...ik zit in hetzelfde werkzoekenden schuitje ; dus ik ken een beetje het gevoel...

_O-

kreeg ook een bad van die gasten _O- smakelijk om gelachen

€400,00 :X

|(
 
...aan de andere kant bekeken ; een bod van 400 Euries had je waarschijnlijk vandaag nog niet gehad... :/
 
...aan de andere kant bekeken ; een bod van 400 Euries had je waarschijnlijk vandaag nog niet gehad... :/

Had daarvoor een beter bod gehad..... :X
Maar hij staat me niet in de weg.......ruimte zat hier ;)

Al met al staan hier 5 motoren
1 mini quad en minibike
zitmaaier
Ursus C45 tractor

zijn net 2 circuitracers de deur uit :P dus weer plek over :9
 
...ik geef toe, het blijft leuk spul, maar ik vond dat het leuk geweest was...

...heb de afgelopen 16 jaar amper 3500 kilometer met de Red Hot gereden, en van stilstaan werd het ding technisch ook niet beter...

...elk jaar met de APK was er wel weer wat, en dan neem je je voor om er vaker mee te gaan rijden, maar met mooi weer pakte ik dan toch liever een motor...

...plus dat er al heel lang het verlangen was naar een naakte motor voor erbij...

...en opeens was het klaar ; kep de Mini op het Forum te koop gezet, en een paar weken later was het ding weg...

...heb ook alle losse onderdelen opgeruimd, en wat ik tenslotte nog over heb gehouden heb ik onlangs naar de stort gebracht ; gewoon helemaal klaar..., alles weg, einde oefening, ga niet terug naar start...

...mijn omgeving (en dan vooral de kinderen) hebben mij voor compleet loco verklaard, en de jongste zoon riep nog dat hij zijn GTI wel had willen ruilen voor de Red Hot...

...'t zat bij die gast nogal diep ; de Mini liefde...
...gek is dat ook niet, want ze zijn tenslotte ook groot met het ding geworden...

...maar dat zeg ik, ik kon de kont niet keren in de schuur, en een derde motor + Mini heb ik wel eens geprobeerd, maar dat was helemaal een drama..., en daarom : weg er mee, en nu dus de Trip er in...

...heb van die hele actie nog geen dag spijt gehad ; ook niet omdat de Mini Club al jaren niet helemaal meer mijn cluppie was...

...vroeger wel ; want om een idee te geven : in de eerste 2 jaar heb ik 44.000 kilometers met het ding gereden, en dat was hoofdzakelijk tbv het clubgebeuren...

...mijn laatste IMM was in Oostenrijk..., m.a.w. ook alweer een poosje geleden...



[afbeelding]
...je kon je bips niet keren op deze manier...


Erg herkenbaar. Het begon met 1 (eerste autootje van mijn toenmalige vriendin)..

Maar op een gegeven stond er een mini op de oprit, een mini in de garage (samen met 3 motoren, 3 stellingen, 1 werkbank en 2 fietsen) en een mini bij m'n vader in de loods.
Als je wilde gaan klussen was je eerste 40 minuten bezig alles naar buiten te zetten. (En als je klaar was moest ook alles weer naar binnen) Dus meestal gebeurde er gewoon niks.

Heb ook op het punt gestaan alles weg te doen, maar ik moest een compromis met mijn vrouw (De toenmalige vriendin) maken..
(Dat houdt dus in dat zij haar zin heeft gekregen... ;) )

Oostenrijk was nét voor mijn tijd, mijn eerste IMM was 2 jaar daarna, in Italie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan