Kawasaki motorscooter J300

Dat bedoelde ik ook ;)
Is alleen maar in ons voordeel want dat drukt de prijzen.

Drukt ook de kwaliteit :N
Maar als de prijs laag is, is de verwachting ook niet zo hoog.
Daarom vind ik Kawa's beslissing dit zo te doen ook erg DOM!
Van een Kawa wordt meer verwacht, dan van een Kymco ... toch?!
 
Drukt ook de kwaliteit :N
Maar als de prijs laag is, is de verwachting ook niet zo hoog.
Daarom vind ik Kawa's beslissing dit zo te doen ook erg DOM!
Van een Kawa wordt meer verwacht, dan van een Kymco ... toch?!

Wat denk je dat Honda doet met de NC 2x, Integra en 2 x CTX?
Het enige verschil is dat ze een product van zichzelf klonen. Een product dat ook ontdaan is van alles dat niet perse noodzakelijk is, denk bv aan de ene remschijf voor waaruit de achterschijf is gehaald.
 
Nou ik heb het vermoeden dat kymco de marktleider gaat worden.
Ziet er tegenwoordig zeer gelikt uit en de nieuwere modellen "lijken" niet onder te doen aan Honda kwa duurzaamheid.
 
Blokken worden al tientallen jaren uitgewisseld in de auto wereld en ook bij de tweewielers zie je het steeds vaker.
 
Lijkt me beter dat ze de know how van kymco gebruiken die veel ervaring hebben met scooter blokken, dan dat ze er zelf een blok moeten gaan ontwikkelen.
Dat leek bmw ook slimmer.
Tot een duizendste millimeter nauwkeurig een gat boren , kunnen die Taiwanezen ook wel.
vroeger kwamen bijna alle laptops en moederborden en videokaarten ook allemaal uit Taiwan.
 
Laatst bewerkt:
Drukt ook de kwaliteit :N
Maar als de prijs laag is, is de verwachting ook niet zo hoog.
Daarom vind ik Kawa's beslissing dit zo te doen ook erg DOM!
Van een Kawa wordt meer verwacht, dan van een Kymco ... toch?!

Blok is van Kymco dus is het voor mij geen Kawa ?


noem is een ding wat (echt) slecht is aan een kymco wat kawa beter moet doen?

Ik denk zomaar dat kymco en kawa veel beter zijn dan dat je denkt, maar als je al bij voorbaat al niet van het merk houd blijft alles minder goed dan het werkelijk is
 
Laatst bewerkt:
Ja 699, ik 250, mijn vrouw 250 en mijn dochter de rest dan maar. (en nog 20 euro per maand)

Wat betreft de kwaliteit van de kawa, het blok van kymco de electronica en injectie van ???
de rest de tweewieler van kawasaki???
het frame van kymco??? Zou daar wat aan kunnen mankeren?? Kymco komt uit Taiwan, dat is heel wat anders dan China.
 
Laatst bewerkt:
De BMW GT650 en C600 zijn naar de verkoop cijfers een regelrechte FLOP! De 'trotse' eigenaren willen er vaak al na een half jaartje weer af. Hoe denk je dat dit komt? Het hoogtoerental blokje joelt het uit, maar de scooter komt pas bij 4000 toeren in beweging. Dat werkt heel snel op de zenuwen.
De Downtown 700i heeft hetzelfde blok, maar een door Kymco zelf gemaakt frame en is gewoon 2500 euries goedkoper. Dit is de ECHTE 'waarde' van de scooter. BMW vraagt dus 2500 meer voor de badge, maar heeft wel alle kinderziektes 1 op 1 overgenomen!
dat noem ik SLECHT !!!
En nu doet Kawa hetzelfde. Dubbel slecht zeg ik dus! Veel auto's delen een chassis, omdat het de ontwikkelingskosten drukt. Motorblokken horen bij het merk dat je koopt, omdat je er je vertrouwen in stopt. Als je reputatie degelijkheid is (BMW) moet je dit dus wel blijven nakomen! En Kawa staat voor sportiviteit en design en Kymco voor low budget scooters, dus waar zit hem dan de kneep ?!!?
Dus noem ik dat SLECHT. Jet koop de design van Kawa (of BMW) maar krijgt gewoon een Kymco.
En het vergelijk met Honda gaat totaal niet op. Daar moet je je maar eens goed in verdiepen, want dat argument slaat alle planken mis ...

Koop gewoon een motorscooter die merk ECHT is, dan weet je dat je krijgt wat je verwacht!
 
Ik hoef mij niet te verdiepen in de onzin die je neerzet. Jij mag jouw Integra de allerbeste vinden, geen enkel probleem. Lastiger is dat jij het nodig vindt om jouw tunnelvisie in hoofdletters uit te schreeuwen.

Kymco is niet slecht en om ontwikkelingskosten te drukken worden delen gebruikt al dan niet in licentie. Honda doet exact hetzelfde door eenmalige ontwikkeling 5 x te brengen als zijnde een nieuw product. Dat gebeurt overal en met alle artikelen. Of denk je dat Bosch zo groot is geworden omdat fabrikanten hun eigen elektronica ontwikkelen?

V.w.b. die BMW cijfers, ben wel benieuwd naar je bron. Zoveel staan er niet op marktplaats.

Voor wat betreft je onderschrift. Ja je bent bot, alleen die eerlijkheid is slechts jouw waarheid van een beperkte visie.
 
Laatst bewerkt:
Jebike ik zie dat je in alle topics nog steeds erg op zoek ben naar je gelijkgestemde zoals je dat zelf benoemd.
jammer dat je bij elke topic tegen dezelfde dingen cq muren op loopt.
zijn wij nu dan echt allemaal zo stom als jij zegt?
of moet je toch echt in de spiegel kijken?
Ik moet wel zeggen dat ik nieuwsgierig ben bij welke gezicht er nu hoord bij degene die overal voor zoveel beroering zorgt.
Hebben wij elkaar al eens gezien bij een van de mf meeting?
Komt vast wel een keer.
ik hoop dat je in levende lijve toch wat beter over komt dan op papier.
Soms komen dingen opmschrift anders over dan je bedoelt dus ga ik voor nu maar heel even van het positieve in de mens uit.
 
Zo af en toe duikt er weer iemand op met een stevige mening en zorgt voor flinke beroering op ons lief forumpje.

Vanavond een kopje koffie en een blokje kaas, ik ga er weer even voor zitten. :)

M
 
Ach als dat zijn mening is, prima. De firma's Kymco, BMW en Kawasaki zien dat anders. De lezer mag beoordelen waar hij meer waarde aan hecht.
Op het forum komen vaker afwijkende meningen voor tenslotte.
 
Terug
Bovenaan Onderaan