BMW nineT

})
full
 
Op de Motorbeurs wil ik wellicht een RnineT gaan presenteren met de nieuwe G&G uitlaat, wat Ilmberger carbon en een aantal Evotech Performance producten er op, is er hier iemand die zijn RnineT wil ombouwen en beschikbaar stellen, in ruil voor een aantal gratis parts en een aantal met leuke korting?
Ik kan het via een van m'n dealers regelen, maar ik gun het liever aan een mede-motorrijder.
 
Op de Motorbeurs wil ik wellicht een RnineT gaan presenteren met de nieuwe G&G uitlaat, wat Ilmberger carbon en een aantal Evotech Performance producten er op, is er hier iemand die zijn RnineT wil ombouwen en beschikbaar stellen, in ruil voor een aantal gratis parts en een aantal met leuke korting?
Ik kan het via een van m'n dealers regelen, maar ik gun het liever aan een mede-motorrijder.
wat voor spullen wil je erop schroeven dan ?
 
wat voor spullen wil je erop schroeven dan ?

Dat gaat in overleg, net wat de wens is. We hebben al aardig wat parts voor de RnineT (https://gegshop.nl/nl/403-rninet) en verwachten nog meer.
In ieder geval de G&G uitlaat die momenteel ontwikkeld wordt en een aantal Evotech, Ilmberger en CNC Racing parts in overleg.
 
ik ben nog op zoek naar een zadel voor een bmw r nine t misschien iemand van hier :?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan