MF Gooi en Vechtstreek éénviervier

Verjaardagen in de OP?

  • Fuck die k*t verjaardagen

    Stemmen: 6 17,1%
  • *O* JA! Ik feliciteer graag.

    Stemmen: 15 42,9%
  • Flikker op met je graf poll en jarigen

    Stemmen: 3 8,6%
  • Ik ben felicitatiegeil *O*

    Stemmen: 4 11,4%
  • Gefeliciteerd!!!!

    Stemmen: 4 11,4%
  • Huh :?

    Stemmen: 3 8,6%

  • Totaal aantal stemmers
    35
Status
Niet open voor verdere reacties.
Giro 555 had na 2 jaar nog geld op hun rekening staan voor de tsunami slachtoffers... Ik vertrouw hun niet. Heb niet het gevoel dat het geld daar terecht komt waar het nodig is.

Daarbij zijn er dingen dichter bij huis die ook het geld kunnen gebruiken zoals bijvoorbeeld mensen die naar de Voedselbank moeten of de Voedselbank zelf.

Op zich zou het voor jou voldoende moeten zijn om te weten dat de accountantscontrole ook toeziet op het percentage van de centen dat bij het doel terechtkomt. Transparantie wordt daar wel geboden. 555 heeft overigens altijd saldo staan... die werken ook met buffers om direct te kunnen acteren indien nodig.
 
Zo bedtijd voor mij.... codeïne bij de hand... ik ben langzamerhand aan beetje aan het blaffen geraakt. Als ik wakker wordt voel ik mijn longen. Dat is op zich niet erg... dat is een zwakke plek. Kan rustig twee weken duren en weer overgaan. Of.... bronchitis, maar dat is een hele tijd geleden dat ik dat heb gehad.
Ik zet in op het eerste :Y

Maar wel op tijd naar bed..... even pas op de plaats is handiger. :P
 
Kom ik net bij mn ouders de straat in rijden, doen zij precies hetzelfde, opzich niet zo gek, wel als ze net 7 weken op vakantie zijn geweest door Europa!! *D

Ik wist wel dat ze vandaag weer thuis zouden komen maar deze timing was echt geweldig :Y

Blij dat ze heelhuids en vol verhalen weer thuis zijn *O*
 
Kom ik net bij mn ouders de straat in rijden, doen zij precies hetzelfde, opzich niet zo gek, wel als ze net 7 weken op vakantie zijn geweest door Europa!! *D

Ik wist wel dat ze vandaag weer thuis zouden komen maar deze timing was echt geweldig :Y

Blij dat ze heelhuids en vol verhalen weer thuis zijn *O*

En ze hebben het "samen" overleefd met elkaar?
 
Morning!

De ochtend eens begonnen met een melding van diesel op een rotonde.
Was al gemeld.... maakt niet uit, goede daad weer verricht.
Nu nog wat storten op 555 en we gaan voor een mooi karma *D

Diesel was schrikken.... ik was gelukkig met de auto, met de motor was ik kansloos geweest. Sturen en gewoon rechtdoor gaan. Alles gelukkig wel goed gegaan. :Y
:X oeps

nice

Vandaag bij de AH waren ze ook lekker bezig. -O-
Twee guppen koppen bij de afruimband bij de kassa. Mag ik u helpen de spullen in te pakken?
Nee, hoeft niet hoor. Volgende klant, ja dat is goed...
En dan vervolgens nadat ze oma geholpen hadden... Ja en nu willen we geld hebben voor giro 555... |( mevrouw was er niet happy mee...

Door dat soort acties krijg ik alleen maar een hekel aan die hulpactie... Op die manier geld proberen te krijgen... Not done... Kots...
B|

En weer wat peut verstookt:

FILE0015
FILE0020
goed bezig

vanavond radio laten inbouwen :} *O* eindelijk weer muziek in me auto, daarna nog sportschool ingedoken en weer verdere vooruit gang geboekt }) ben me coach gek aan het maken
 
Kom ik net bij mn ouders de straat in rijden, doen zij precies hetzelfde, opzich niet zo gek, wel als ze net 7 weken op vakantie zijn geweest door Europa!! *D

Ik wist wel dat ze vandaag weer thuis zouden komen maar deze timing was echt geweldig :Y

Blij dat ze heelhuids en vol verhalen weer thuis zijn *O*

Dat is toevallig....lekker bijgepraat zie ik.
Gezellige avond op die manier.. *D


Morning... girl's running for the coffeemachine :P
 
Op de valreep:

*O* *O* *O* Noor, van harte gefeliciteerd *O* *O* *O*

*O* *O* *O* 104, ook van harte gefeliciteerd *O* *O* *O*

dikwijls te laat, maar niet minder gemeend :^

Coonie; rustig aan met je stem :j


Hier alles wel goed, minder op MF omdat m'n laptop meerdere blue screens of death gaf...
heb alle hoop op m'n broertje ingezet :} maar tot die tijd even wat minder actief!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan