MF Gooi en Vechtstreek éénviervier

Verjaardagen in de OP?

  • Fuck die k*t verjaardagen

    Stemmen: 6 17,1%
  • *O* JA! Ik feliciteer graag.

    Stemmen: 15 42,9%
  • Flikker op met je graf poll en jarigen

    Stemmen: 3 8,6%
  • Ik ben felicitatiegeil *O*

    Stemmen: 4 11,4%
  • Gefeliciteerd!!!!

    Stemmen: 4 11,4%
  • Huh :?

    Stemmen: 3 8,6%

  • Totaal aantal stemmers
    35
Status
Niet open voor verdere reacties.
Rare mensen heb je toch!!! Had een advertentie op Marktplaats gezet voor een paar blauwe gympies van m'n dochter krijg ik dit als reactie:

"bedankt dat u met mijn bod akoort gaat en en zou graag willen dat u ze naar mij toestuurt. het klink misschien raar maar zou u voor ik ze van u koop eerst even een filmpje kunnen maken waarin iemand met de schoenen aan de voeten wat gras of fruit kapot vertrapt met draaiende beweging. dan kunnen we het zo gelijk afronden."

met vriendelijke groeten ilona


_O- _O- _O-
 
Rare mensen heb je toch!!! Had een advertentie op Marktplaats gezet voor een paar blauwe gympies van m'n dochter krijg ik dit als reactie:

"bedankt dat u met mijn bod akoort gaat en en zou graag willen dat u ze naar mij toestuurt. het klink misschien raar maar zou u voor ik ze van u koop eerst even een filmpje kunnen maken waarin iemand met de schoenen aan de voeten wat gras of fruit kapot vertrapt met draaiende beweging. dan kunnen we het zo gelijk afronden."

met vriendelijke groeten ilona


_O- _O- _O-

Nou kom maar door met je fillempie! :+ :')
 
Rare mensen heb je toch!!! Had een advertentie op Marktplaats gezet voor een paar blauwe gympies van m'n dochter krijg ik dit als reactie:

"bedankt dat u met mijn bod akoort gaat en en zou graag willen dat u ze naar mij toestuurt. het klink misschien raar maar zou u voor ik ze van u koop eerst even een filmpje kunnen maken waarin iemand met de schoenen aan de voeten wat gras of fruit kapot vertrapt met draaiende beweging. dan kunnen we het zo gelijk afronden."

met vriendelijke groeten ilona


_O- _O- _O-

WTH... :?

Benieuwd naar je reactie. :')

Lekker gebrekkig ABN trouwens. En dan nog zo'n rare fetish ook. Ja, deze gaat het ver schoppen in de maatschappij. :)
 
Laatst bewerkt:
Te ranzig.... En ondertussen is t fab fab fab achter de pc... Of als ilona echt een ilona is sop sop sop.. En niet je schoenen kopen natuurlijk... Rare lui :r
 
Rare mensen heb je toch!!! Had een advertentie op Marktplaats gezet voor een paar blauwe gympies van m'n dochter krijg ik dit als reactie:

"bedankt dat u met mijn bod akoort gaat en en zou graag willen dat u ze naar mij toestuurt. het klink misschien raar maar zou u voor ik ze van u koop eerst even een filmpje kunnen maken waarin iemand met de schoenen aan de voeten wat gras of fruit kapot vertrapt met draaiende beweging. dan kunnen we het zo gelijk afronden."

met vriendelijke groeten ilona


_O- _O- _O-
_O- _O- _O-
 
Eerst laten betalen. Dan zelf drie tenen in de schoen proppen en het uitvoeren. Simpel.
 
Eerst laten betalen. Dan zelf drie tenen in de schoen proppen en het uitvoeren. Simpel.
:')
full
 
Heb je geen familie of kennis die je in de zeik neemt?

Kan me niet voorstellen dat dit serieus is :N :')
 
_O- Beetje vreemd idd.

En ook weer eens lomp laat :+ ; jarigen gefeliciteerd *O*

Beterschap voor de zieken -O-

Mooie timing, CF *D

Vandaag de Gouden Koets weer eens laten rollen; heerlijk! Beetje nat alleen :') En ook het filerijden weer tot in den treure kunnen beoefenen :/ Eigenlijk was het helemaal niet zo'n leuk ritje -O- :')
 
Zou gewoon eventjes meespelen, voor de lol. Kan ze niet wat specifieker zijn, linkerschoen of rechterschoen?
 
Iets wat totaal niet kapot te trappen is, een baksteen ofzo. Met drie harige tenen in de schoen.

Zou Iona echt teleurgesteld zijn? :')
 
SVijf..... :^



Zo.... vanochtend ouderwets ruiten krabben.... a... waar is de krabber :? ..... b... had ik geen ruitontdooier meer :?

Sjezus.... wat een bak zout hebben ze hier over de weg geknald... niet een vleugje maar een lading :o
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan