Ktm 500 2-takt supermoto project

Gaat Goed! bedankt voor het 1000e bericht *O*

Koppelingsdeksel is weer opnieuw gespoten en motor zit alweer een tijdje in elkaar..
motor kickt goed aan, ben nog een beetje aan het zoeken naar de juiste manier van starten, maar t gaat al wat beter! ;)

inmiddels al een aantal keer gereden met een kleinere hoofdsproeier, reed al beter dan eerst. maar nog veelte rijk. achterspatbord is zwart van het overbodige brandstof..

laatste 3 weken helaas niet meer kunnen rijden vanwege het slechte weer en nu sneeuw..



full
 
Geweldig mooi ding :)
Heb je een GoPro toevallig? Zou gaaf zijn om hem rijdend te zien
En nog aan MotoMe gedacht? ;)

Nee die heb ik helaas niet. dat ontbreekt straks nog.
nee daar heb ik nog niet over na gedacht. :P dat moet nog haha..
eerst nog even goed afstellen, nieuwe luchtfilterbak erop en stickers plakken :)
 
tering wat een apparaat!


ook bijzonder dat ik dit blijkbaar nu pas vind...en al die jaren overheen heb gelezen.
 
Dankjewel!!

indd bijzonder haha, hij staat er inmiddels alweer een tijdje tussen :P
 
Zogauw het beter weer is mag je mijn Gopro lenen. Ik wil al die geilers hun filmpje niet onthouden.....

haha dat moet altijd doorgaan!

helaas ligt de motor nog weer uit elkaar, de lagering voor de kickstarter is nog niet helemaal goed.
Ik ben hier alweer mee bezig en het is bijna weer klaar.

Als het een beetje meezit kan hij volgende week weer in elkaar..
hopelijk heb ik dan weer mooie updates en kan hij snel bestickert worden zodat hij klaar is.
 
haha inderdaad de vitrine in, niks meer aan doen..

Er komen zeker nog handkappen op, ik zit in twijfel tussen 2 soorten, ik wou het even afwachten wat het mooiste bij de stickerset past.

Orginele ktm smc 690 handkappen of de zwarte van racetech met alu beugel...
 
haha inderdaad de vitrine in, niks meer aan doen..

Er komen zeker nog handkappen op, ik zit in twijfel tussen 2 soorten, ik wou het even afwachten wat het mooiste bij de stickerset past.

Orginele ktm smc 690 handkappen of de zwarte van racetech met alu beugel...

ahh kijk *D

ik heb pas de ktm 690 handkappen met alu beugel er op gezet.

20170104_201011_zps7yuvmqbw.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan