Youngtimer / classic superbike topic deel III

GSX-R
full
 
Dag Youngtimers,

Mijn naam is Tom en heb net een tzr250 3ma gekocht.

Ik denk dat ik hier wel goed zit met mijn vraag. Ik wil de beste plakbanden die er beschikbaar zijn voor deze classic. De standaard maat voor is 110/70/r17 en achter 140/60/r18.

Je ziet dat het probleem aan de achterkant zit qua keuzes. Ik zelf heb de conti roadattack 2 racing in 150/65/r18 gezien (moet passen denk ik?), en een heidenau band k64 (130 band)

Iemand nog meer ideeën qua plakbanden?

Alvast mijn dank voor de reacties!
 
Ben ook benieuwd wat er wordt aangeraden, zit met dezelfde velg/ bandenmaten voor mijn Ducati tt1 racer met achter een 4" brede marvic velg 18" en voor een 3" brede marvic 17" Ik zit zelf ook te denken aan Conti roadattack 2 150/65/18 achter en Conti sportattack 2 110/70/17 voor.
 
Heren HH - Endurance Freaks heb een vraagje.

Ben bezig met een Ducati TT1 Endurance Replica en ben me aan het orienteren op een stel goed werkende verstralers. Ik ken de Marchall voor de puristen maar ben op zoek naar modernere goedkopere varianten die beter werken dan de jaren 70/80 verstralers.

Hoor het graag, Ron
 
Heren HH - Endurance Freaks heb een vraagje.

Ben bezig met een Ducati TT1 Endurance Replica en ben me aan het orienteren op een stel goed werkende verstralers. Ik ken de Marchall voor de puristen maar ben op zoek naar modernere goedkopere varianten die beter werken dan de jaren 70/80 verstralers.

Hoor het graag, Ron

Gwn voor de marchals gaan, 2de hands gaan ze voor niet te duur weg ;)
 
De Conti CR is erg goed vind ik, zijn er in de maten 110 en 140.

140 is er niet, dan wordt het 150.

Nog 1 vraag, voor heb ik standaard 120 band, nu is de CR leverbaar in 110, zullen jullie dit doen? Dus kort gezegd, dat ik met de achterband 10 breder en de voorband 10 smaller ga?

Gr Tom
 
Laatst bewerkt:
Thanks voor de links, zit idd bruikbaars tussen. Toch nog vraagje, is het niet zo dat je 1 verstraler hebt voor veraf en een 1 breedte straler voor het zicht in de bocht? Of is dat wel heel erg old school :-)

Groet, Ron
 
Wij hadden eerst ook een breedstraler en een verstraler op onze RCB zitten, maar door de breedstraler leek het in de bochten iedere keer of er iemand vlak achter je zat , dat leidt nogal af, duss hebben wij het veranderd naar 2 verstralers.
Thanks voor de links, zit idd bruikbaars tussen. Toch nog vraagje, is het niet zo dat je 1 verstraler hebt voor veraf en een 1 breedte straler voor het zicht in de bocht? Of is dat wel heel erg old school :-)

Groet, Ron
 
Laatst bewerkt:
140 is er niet, dan wordt het 150.

Nog 1 vraag, voor heb ik standaard 120 band, nu is de CR leverbaar in 110, zullen jullie dit doen? Dus kort gezegd, dat ik met de achterband 10 breder en de voorband 10 smaller ga?

Gr Tom
Geen probleem lijkt mij, de 110 is een 18 inch voorwiel.
Ik heb achter trouwens ook de 150 ipv de 140.
 
Terug
Bovenaan Onderaan