Het grote BSB/Real Road Racing Top Deel 3

Dat bedoel ik. En het Brits-Nederlandse spandoek op Assen was ook erg gaaf! :Y

Dat was zeker mooi :}

Weet iemand wat Jenny in 2017 gaat doen ?


full
 
Josh Brookes idd 9:27 uur door Stuart Garner van Norton.
Hij wordt de teammaat van David Johnson beiden op de nieuwe Norton SG6
 
Nee, een V4. Die kwam eerst van Aprilia, meen dat ze nu een eigen blok hebben. Maar wel V4.

Jammer, die rotary klinkt geweldig.

Stel je voor een mooie donderdagavond tijdens de speedweek in assen, liggend in het gras op de oude noordlus met een koud biertje de TT formule 1 race kijken. Man dat geluid van die Nortons,
kippenvel, it wouldn't get any better.........zei de Engelsman die naast ons in het gras lag.

gelukkig racen ze nog met die rotary

 
Jammer, die rotary klinkt geweldig.

Stel je voor een mooie donderdagavond tijdens de speedweek in assen, liggend in het gras op de oude noordlus met een koud biertje de TT formule 1 race kijken. Man dat geluid van die Nortons,
kippenvel, it wouldn't get any better.........zei de Engelsman die naast ons in het gras lag.

gelukkig racen ze nog met die rotary


:9~ :9~
 
Jammer, die rotary klinkt geweldig.

Stel je voor een mooie donderdagavond tijdens de speedweek in assen, liggend in het gras op de oude noordlus met een koud biertje de TT formule 1 race kijken. Man dat geluid van die Nortons,
kippenvel, it wouldn't get any better.........zei de Engelsman die naast ons in het gras lag.

gelukkig racen ze nog met die rotary


:} :}

Ik ken die geluiden alleen van de Bikers' Classics en ieder jaar als ik er ben, dan verschijnt er een grijns op mijn kanis die het hele weekend niet verdwijnt. Vroeger was niet alles beter, maar dit wel :Y
 
Lees net dat Josh Brookes een WSBK wildcard krijgt in een klein team voor Phillip Island. Toch leuk voor die gast :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan