Het Ten Kate Yamaha Raceteam topic

sta met de vreselijk goede turk en de meest besproken kenan op de foto :d
ben ook fan van ten kate
hun hebben in 2009 zelf een versie uitgebracht als replica die heb ik gelijk gekocht ..
heb alleen nog geen replica pak van de hanspree kleuren ( arlen ness ) had die toen
helaas nooit gekocht . als iemand die nog kan vinden

nog wat foto's van wk supersport


[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Leuk om persoonlijke foto's te zien :Y
Mensen, als jullie ook verhalen hebben, dan is het leuk om dit bij de foto's te plaatsen inclusief de data en evenementen erbij. (Bv WSBK Assen 2005)
 
Laatst bewerkt:
Feestavond bij TEN KATE 2007 !!!!
James en Kenan beiden Wereldkampioen !!!! :] :] :] :]

En een optreden van James met z'n band [afbeelding]

Tijdens de rondleiding vanmorgen werd dit feest inclusief band vermeld. Dat moet echt geweldig geweest zijn :Y
 
Michael van der Mark...met m'n Zoon.... :)

img0147yj.jpg
 
Mooi dat er een topic is over de mannen uit Nieuwleusen! Is toch iets om trots op te zijn en ik ben heel benieuwd wat Micheal volgend jaar gaat doen!! Ik race zelf ook hobbymatig en heb mijn fiets in onderhoud bij TKR.
De ondersteuning die ze geven aan een hobby prutser zoals ik, is echt van grote klasse!
Niets dan lof, daarom ook maar een stickersetje van Johnny Rea van 2012 op mijn fiets geplakt! :]

full
 
Laatst bewerkt:
Mooi dat er een topic is over de mannen uit Nieuwleusen! Is toch iets om trots op te zijn en ik ben heel benieuwd wat Micheal volgend jaar gaat doen!! Ik race zelf ook hobbymatig en heb mijn fiets in onderhoud bij TKR.
De ondersteuning die ze geven aan een hobby prutser zoals ik, is echt van grote klasse!
Niets dan lof, daarom ook maar een stickersetje van Johnny Rea van 2012 op mijn fiets geplakt! :]

[afbeelding]

Respect Chris................ :} :}
 
Mooi dat er een topic is over de mannen uit Nieuwleusen! Is toch iets om trots op te zijn en ik ben heel benieuwd wat Micheal volgend jaar gaat doen!! Ik race zelf ook hobbymatig en heb mijn fiets in onderhoud bij TKR.
De ondersteuning die ze geven aan een hobby prutser zoals ik, is echt van grote klasse!
Niets dan lof, daarom ook maar een stickersetje van Johnny Rea van 2012 op mijn fiets geplakt! :]

[afbeelding]

Mooi om te zien dat er meer zo over denken! :Y
En gave bike heb je :}
 
Hier nog een ten kate fan *O*
Ik had mijn 600RR ook in de hannspree kleuren,helaas vrij snel erna gecrasht.
Het is toch best wel een klusje om alle stickers erop te plakken,dus nu rij ik met de old scool rood/grijze jubileum kleuren van honda.

247883_224881440870721_7452619_n.jpg


Laatst bij ten kate een gebruikte slipperclutch gehaald,grote kans dat Mickey die heeft ingereden.
Hij komt in ieder gevaal van een wss fiets af.
Ronald van ten kate heeft me top geholpen daarbij.
Die wss slippers zijn net iets anders dan een gewone,dus waren zijn tips meer dan welkom. :)
 
f

Leuk om persoonlijke foto's te zien :Y
Mensen, als jullie ook verhalen hebben, dan is het leuk om dit bij de foto's te plaatsen inclusief de data en evenementen erbij. (Bv WSBK Assen 2005)

foto's zijn van 2008/ 2009

persoonlijk foto's zijn inderdaad mooi .

heb bij ten kate een paar jaar terug ook een rondleiding gehad. erg indrukwekkend.
hun hebben ook nog een limburgs talent onder hun hoede gehad. ( kyro verstreaten )
helaas leeft hij niet meer r.i.p
was een goede kennis / jeugd vriend van me tante
Home
 
Mooi dat er een topic is over de mannen uit Nieuwleusen! Is toch iets om trots op te zijn en ik ben heel benieuwd wat Micheal volgend jaar gaat doen!! Ik race zelf ook hobbymatig en heb mijn fiets in onderhoud bij TKR.
De ondersteuning die ze geven aan een hobby prutser zoals ik, is echt van grote klasse!
Niets dan lof, daarom ook maar een stickersetje van Johnny Rea van 2012 op mijn fiets geplakt! :]

[afbeelding]


jaloers..... :9~
 
Hier nog een ten kate fan *O*
Ik had mijn 600RR ook in de hannspree kleuren,helaas vrij snel erna gecrasht.
Het is toch best wel een klusje om alle stickers erop te plakken,dus nu rij ik met de old scool rood/grijze jubileum kleuren van honda.

[afbeelding]

Laatst bij ten kate een gebruikte slipperclutch gehaald,grote kans dat Mickey die heeft ingereden.
Hij komt in ieder gevaal van een wss fiets af.
Ronald van ten kate heeft me top geholpen daarbij.
Die wss slippers zijn net iets anders dan een gewone,dus waren zijn tips meer dan welkom. :)

jaloers op je slipperclutch.......


:P


komt op mijn 2014 lijstje ... :P
 
foto's zijn van 2008/ 2009

persoonlijk foto's zijn inderdaad mooi .

heb bij ten kate een paar jaar terug ook een rondleiding gehad. erg indrukwekkend.
hun hebben ook nog een limburgs talent onder hun hoede gehad. ( kyro verstreaten )
helaas leeft hij niet meer r.i.p
was een goede kennis / jeugd vriend van me tante
Home

Mooi dat de naam van Kyro hier ook valt. Zo hoort het ook.
Kyro was iemand met minstens zoveel talent als v.d. Mark in mijn ogen.

De gele Ten Kate Fireblade van Kyro was ook een kanon van een fiets!
 
jaloers op je slipperclutch.......


:P


komt op mijn 2014 lijstje ... :P

Ik ben benieuwd hoe het rijdt,begin maart naar Almeria de eerste meters ermee maken. :)
Die ik nu heb was de laatste die ze hadden liggen,anders moet je Ronald Smoes bij ten kate even een seintje geven.
Laat hij het wel weer weten als ze weer wat hebben liggen. :Y
 
Vorig jaar exclusieve fotograaf geweest (Voor MCN) bij het debuut van Haslam op de Ten Kate Honda

mg_8502.jpg

mg_8672.jpg


Deze foto's eerder dit jaar, tijdens een test in mei;

8m2w0650.jpg

8m2w1269.jpg

8m2w0795.jpg
 
Vorig jaar exclusieve fotograaf geweest (Voor MCN) bij het debuut van Haslam op de Ten Kate Honda

[afbeelding]
[afbeelding]

Deze foto's eerder dit jaar, tijdens een test in mei;

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Gave plaatjes! :}

Het begin ziet er veelbelovend uit. Ik hoop dat we dit topic met zijn alleen een beetje levendig kunnen houden.

Ik zal binnenkort wat tijd uit trekken om de geschiedenis van Ten Kate op te zoeken en zodoende de OP uitbreiden. En foto's plaatsen van Magny Cours 2012, toen Mickey kampioen werd :Y
 
Laatst bewerkt:
Gave plaatjes! :}

Het begin ziet er veelbelovend uit. Ik hoop dat we dit topic met zijn alleen een beetje levendig kunnen houden.

Ik zal binnenkort wat tijd uit trekken om de geschiedenis van Ten Kate op te zoeken en zodoende de OP uitbreiden. En foto's plaatsen van Magny Cours 2012, toen Mickey kampioen werd :Y

Breng de ten Kate,s even op de hoogte en vraag of je in hun persberichten bestand mag staan,zodat je dat hier vervolgens uit eerste hand kunt plaatsen?

Die nuchtere kijk en aanpak van hen verdient zeker bewondering. Op dit soort dingen mogen we best een beetje trots zijn als saaie calvinistische Nederlanders...
 
Breng de ten Kate,s even op de hoogte en vraag of je in hun persberichten bestand mag staan,zodat je dat hier vervolgens uit eerste hand kunt plaatsen?

Die nuchtere kijk en aanpak van hen verdient zeker bewondering. Op dit soort dingen mogen we best een beetje trots zijn als saaie calvinistische Nederlanders...


Via facebook van Ronald ten Kate , en als je hen mailt met bepaalde vragen krijg je ALTIJD serieus antwoord.
 
Terug
Bovenaan Onderaan