Het Ten Kate Yamaha Raceteam topic

Let op; Over een jaar rijd er een Chinees team met Ten Kate imitatie, dankzij dit soort foto's :)

Van mij hoeven ze er niet af hoor. Maar ik geef alleen aan wat wij te horen kregen mbt het maken van foto's tijdens de rondleiding: "Gelieve geen foto's te maken van de technische ruimten waar de wk machines geprepareerd worden. Dit is in het verleden wel gebeurd en toen stonden de foto's dezelfde dag nog op internet. De teamleiding was not amused"


stuur ze even link een naar dit topic ..


want welles nietus .. heb ik geen zin in .. en om ze nu voor de schenen te schoppe...
 
Laatst bewerkt:
dan maar een eigen foto .... was vorige winter ..

full


:+
 
stuur ze even link een naar dit topic ..


want welles nietus .. heb ik geen zin in .. en om ze nu voor de schenen te schoppe...

Heb je gelijk in. Heb ze al op dit topic gewezen. Tot nu toe zonder reactie. Dus het zal ook wel los lopen ;)

Edit: Net voor de zekerheid nog een mailtje naar ze gestuurd.
 
Laatst bewerkt:
Heb je gelijk in. Heb ze al op dit topic gewezen. Tot nu toe zonder reactie. Dus het zal ook wel los lopen ;)

Edit: Net voor de zekerheid nog een mailtje naar ze gestuurd.
Je kunt jezelf maar ergens druk om maken.

Met de pitstopdagen kun je daar alles van A tot Z zien, fotograferen en filmen,.... niet echt top secret dus
 
Zij heeft in het Black Dog ( of zoiets ) team gezeten , met als teammaat Alex Hoffman .

Ik heb met verwondering zitten aanschouwen hoe zij het stuk Bult , Mandenveen / Duikersloot en verder zat te duwen bij iemand niet minder dan Kato en zat hem te volgen daarvoor en man man wat reed hij daar strak zeg en gvd een paar ronden later zat Katja daar ff te pushen bij hem zeg , dat was het jaar dat ze bijna alle kleding in het publiek gooide .
Ik heb nog in de cross 250 cc met haar vader Bert Poensgen gereden .

Dark Dog Molenaar GP team ,samen met Henk vd Lagemaat
full
 
Laatst bewerkt:
foto's zijn van 2008/ 2009

persoonlijk foto's zijn inderdaad mooi .

heb bij ten kate een paar jaar terug ook een rondleiding gehad. erg indrukwekkend.
hun hebben ook nog een limburgs talent onder hun hoede gehad. ( kyro verstreaten )
helaas leeft hij niet meer r.i.p
was een goede kennis / jeugd vriend van me tante
Home

Kyro Verstraeten ooit begonnen in de Muz MZ cup in 1996, daarna o.a Vos Oss Suzuki, Mile Pajic Kawa naar Kobutex Ten Kate Honda waar hij ook nog in de WK Supersport uitkwam,

full


hier vlak na zijn laatste overwinning in de ONK op Assen in 2002
 
Laatst bewerkt:
Ik vind Ten Kate Racing, ook echt iets waar we als Nederlanders echt blij mee moeten zijn. Wat een geweldige prestaties, altijd. Zelfs toen ze mijn held Nori Haga versloegen met Toseland! Had het wel ff moeilijk toen, maar het was in ieder geval een Nederlands team dat WK werdt. Vind wel dat een buitencategorie rijder als Johny Rea geen valse beloftes van vooral Honda gedaan kunnen worden. Ben naar Jerez geweest, en Honda was echt heel slecht in WSBK. Deze rijder verdient IMO beter, en Ten Kate ook. Een Kawa blok blueprinten wat al 200 pk standaard heeft is toch iets makkelijker.
 
stuur ze even link een naar dit topic ..


want welles nietus .. heb ik geen zin in .. en om ze nu voor de schenen te schoppe...

Ik heb zojuist een reactie gekregen: Men vond het ten eerste netjes dat ik het gevraagd heb.
En er is aangegeven dat als ze bezig zijn met het prepareren, dat het dan niet gewenst is om foto's te maken. En verder zijn ze idd redelijk open. De foto's zoals geplaatst, zijn idd gewoon toegestaan :Y

Dus ik zou zeggen, laat ze maar komen als je nog leuke plaatjes of anekdotes hebt!
 
Laatst bewerkt:
Ik heb zojuist een reactie gekregen: Men vond het ten eerste netjes dat ik het gevraagd heb.
En er is aangegeven dat als ze bezig zijn met het prepareren, dat het dan niet gewenst is om foto's te maken. En verder zijn ze idd redelijk open. De foto's zoals geplaatst, zijn idd gewoon toegestaan :Y

Dus ik zou zeggen, laat ze maar komen als je nog leuke plaatjes of anekdotes hebt!


ah kijk je kan beter even vragen tegenwoordig....

zal ze even plaatsten ... :) ;) :P


full

full

full

full

full
 
heb me vanmiddag een setje honda kuipen kunnen halen wel een schade setje
nu van de week eens inventariseren wat ik nodig heb, of daad werkelijk het nog de moeite is te herstellen en dan indien nog nieuw bestellen ,

to do list

-nieuwe stickers zoeken en dan kijken waar ik het zooitje ga laten spuiten... en wederom als replica van ten kate ... uiteraard en kwa spuiten zit er nog al een verschil zeg ..

bij de een 400... en de ander 1700 ...

gelukkig hebben we geen haast :D

dit setje al gevonden ..
Honda%20Pata%20cbr%201000%20sbk%202013.jpg
 
Laatst bewerkt:
Inmiddels de trotse eigenaar van:
MichaelvanderMarkposter_zps230709da.jpg

CapMichaelvanderMark_zpsae6804e1.jpg


Met dank aan Ten Kate Motoren *O*
 
Jaja, mooi ding he ;)

En relatief gezien een koopje.

:Y

Handtekening(en) van de man(nen) erop laten zetten en een paar jaar laten staan. Tegen die tijd is Michael wereldkampioen en is jouw Blade het dubbele waard *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan