Het Ten Kate Yamaha Raceteam topic

Kan er svp ook serieus gereageerd worden?


Als je het hele artikel gelezen had had je wellicht een iets genuanceerdere reactie gegeven. Met zo'n huilreactie beoog je ook geen serieus antwoord lijkt me.
 
Laatst bewerkt:
Bjt5NcsIAAAz097.jpg:large
 
Ze testen nu nog 3 dagen op Jerez en gaan daarna direct door naar Aragon voor de 2e race volgend weekend.
 
Hier mooie actie foto van wessie jr.

Jonathan Rea fan van het eerste uur... :P

full
 
Laatst bewerkt:
Ze hadden het weer goed voor elkaar vandaag bij Ten Kate Motoren! Het raceteam was er weer, evenals een stuntteam en leuke akties. Was ook weer goed druk en ook bij de kassa's :)

Nu op naar volgend weekend! Ik ga er niet van uit, maar mocht er heel stiekem iemand bij Ten Kate meelezen: Veel succes en dat het een succesvol weekend mag worden.

Go Mickey, go Lorenzo, go Jonathan and go Leon!
 
Ze hadden het weer goed voor elkaar vandaag bij Ten Kate Motoren! Het raceteam was er weer, evenals een stuntteam en leuke akties. Was ook weer goed druk en ook bij de kassa's :)

Nu op naar volgend weekend! Ik ga er niet van uit, maar mocht er heel stiekem iemand bij Ten Kate meelezen: Veel succes en dat het een succesvol weekend mag worden.

Go Mickey, go Lorenzo, go Jonathan and go Leon!


:Y
 
Cool!

@PataHonda: Tis true, folks: @KervinBos will be riding an Evo Fireblade prepared by Ten Kate Racing at @ttcircuitassen in @sbk_official this weekend.
 
Laatst bewerkt:
de wekker staat op 06.30 uur :X voor dag 3 van WSBK 8-)




gelukkig mag ik maandag nog vroeger op ... blijf ik lekker in mijn ritme *D B|
 
Nu al een fantastische dag voor Ten Kate. Wat een feest!
Nog een beetje regen nou en Rea rijdt ook ff naar P1 *O*
 
Ten Kate is lekker bezig in Italië! Sinds tijden een pole in de sbk en met een goede race pace kunnen ze in de wss met beide coureurs wel wat potten breken :)
*O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan