De Motobliekers 11 - meer gezelligheid dan kilometers..

Zo, laat ik ook weer eens reageren! Al een tijdje offline geweest.

Ik ga medio oktober de regio van Bliekenland verlaten, dan verhuist ik naar Heinenoord.
Daar ga ik samenwonen met mijn vriendin, heb dus een hoop te regelen gehad de laatste tijd.

Ik probeer wel gewoon actief te blijven in dit forum!

Hoest verder met u allen? Nog gereden dit jaar?
 
Zo, laat ik ook weer eens reageren! Al een tijdje offline geweest.

Ik ga medio oktober de regio van Bliekenland verlaten, dan verhuist ik naar Heinenoord.
Daar ga ik samenwonen met mijn vriendin, heb dus een hoop te regelen gehad de laatste tijd.

Ik probeer wel gewoon actief te blijven in dit forum!

Hoest verder met u allen? Nog gereden dit jaar?
Heinenoord is niet zo heel erg uit buurt toch.
Spannende tijden dus voor jou.

Op eigen motor helemaal niet gereden.
Alleen maar een circuit dag met een BMW R1000SS.
Ook geen straf hoor.
 
@motordonkey... goed en gelukkig :Y - alleen te weinig gereden dit jaar - maar dat denk ik van ieder jaar geloof ik tegenwoordig.. wel een rotonde geknuffeld, done that, never again (als het ff kan). Heinenoord.. ach sommigen komen uit breda, zolang je maar wat 'hebt' met deze regio :+

(zal zelf ook niet voor eeuwig hier in hoogblokland blijven wonen)
 
Nog steeds niet gereden, maar afgelopen weekend wel eindelijk de Fazer uit elkaar gehaald en de carburateurs schoon gemaakt. *O*
Het was inderdaad een 2 cilinder geworden.

Nu alles onder de tank en zadel nog even schoonmaken(het ziet er naar uit dat daar de afgelopen 15 jaar nog geen streepje daglicht is geweest |( ), meteen maar remblokken, filters en olie verversen en weer in elkaar zetten. Dan maar hopen dat we in november of december nog wat mooie dagen krijgen, kan ik in 2015 misschien toch nog rijden :]
 
Laatst bewerkt:
En dan staat de winterstop ook weer tegen onze scheenen te schoppen. -O-
Iemand nog spannende winterstop plannen/aanpassingen? Ik ben nog niet veel verder gekomen, met mn gixxer, voorlopig een tijdelijke 750 srad ernaast, om toch te kunnen rijden wanneer ik wil :+
 
Hoi luitjes,

Nu niet schrikken, want ja ik leef nog :)
Het is zoooo lang geleden dat de meeste mij wel niet meer zullen herineren...

Maar goed in de tussentijd niet stil gezeten, een echscheiding en een baan verder en alles weer op de rit!!

Ik heb me Z800 verkocht en ga toch weer terug naar een R6, daar ik sportmotoren toch meer mijn ding vind.

Ik hoop dus weer heel wat kilometers te gaan verslinden volgend jaar en jullie weer eens te ontmoeten !!
 
Misschien een keer met z'n allen wat eten en karten in g'cum ? of ergens anders :9

of ijskarten in rozendaal (in die hoek).. paintballen / laserquest / escaperoom .. ik noem maar wat :+
 
Laatst bewerkt:
Hee kijk nou hier behoor ik nu ook toe :P
Was even aan het kijken waar een nette bandenboer hier in de buurt zat en kwam opeens bij dit regionale topic terecht *D

Dus hierbij:Hallo iedereen! Ik woon sinds Juni in Gorinchem. Ben ernaartoe verhuisd vanuit IJmuiden ivm m'n werk in Spijk. Zelf rij ik een v-strom uit 2004 en m'n vriendin is sinds gisteren de trotse bezitter van een sv650s.
 
Terug
Bovenaan Onderaan