MF Gooi & Vechtstreek deel 145. Kerst, oliebollen & vuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
sexy-waitress.jpg


uhm, uh, uhm, een kkkopje kkkoffie gggraag
 
Laatst bewerkt:
Had 15/45 en nu 14/47. Standaard is 14/45 dus het zou nog wel mee moeten vallen. En dit was harder nodig dan nopjes, misschien dat ik nu eens een keertje de 6e versnelling kan gebruiken op Spa en Emmen. ;)
Hebben ze blubber op Spa en Emmen :?
 
Hebben ze blubber op Spa en Emmen :?

19 Jan. Spa wel in ieder geval. Maar dan nog was dit harder nodig dan nopjes. Wil wel heel graag nopjes erbij, maar dit ding is er voor supermotard en alles wat dat kan verbeteren, behalve de eikel op het zadel, heeft voorrang. ;)

En zowel op Spa, Emmen als de Erzgebirgsring heb ik de 6e versnelling niet nodig gehad en kwamen een hoop bochten net niet lekker uit qua versnelling. Misschien moet ik harder rijden, maar tot die tijd kan ik wel een tandje of wat extra gebruiken. O-)
 
Gefeli Alex *O*

Als ik morgen geen spierpijn heb weet ik t niet meer, net over n trap van 170 treden af en op gerend/gelopen! Ga proberen m elke week te doen en dan rustig opbouwen naar 2 keer op en af enzo *D Gekkenhuis *O*
 
Zo, gehaktballen klaar, Hongaarse Goulash staat te pruttelen, man, wat heb ik zin om te :]

Ja, het is fantastisch! Maar wel koud....

Ik wilde ook heel graag rijden, maar loop met een flinke verkoudheid, dus die kou op m'n kop leek me niet slim B|

Detox is nu even alleen een rondje rijden. Voor het eerst met die Sony cam op z'n motor, dus ben benieuwd hoe het resultaat is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan