MF Gooi & Vechtstreek deel 145. Kerst, oliebollen & vuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
ok, omdat ie graag wat aandacht wilde

full
 
Laatst bewerkt:
:X


Goedmakertje er dan meteen maar achteraan :/



Mickey-Thompson-%E2%80%93-Peacock-bodypaint.jpg
 
Laatst bewerkt:

Maar het valt wel op, hoe scheef soms de verhoudingen liggen qua strafeisen vergeleken met échte criminele activiteiten. Ook bij politiemensen ligt dat niet lekker. Natuurlijk moet je niet overal mee weg komen.
 
En onnodig links rijden is ook veel goedkoper dan rechts inhalen. -O- Hoe houd je fout gedrag in stand ... -O-


En haai :W !
 
Maar het valt wel op, hoe scheef soms de verhoudingen liggen qua strafeisen vergeleken met échte criminele activiteiten. Ook bij politiemensen ligt dat niet lekker. Natuurlijk moet je niet overal mee weg komen.



Geen enkel probleem mee. Had je daar problemen mee?







:P
 
Nee hoor, als vrienden mij vragen of we een avondje gaan motorrijden zeg ik dat ik liever bushokjes in elkaar ga timmeren. Veel goedkoper. :P
Om +- gelijk te eindigen kun je onderweg nog een schuur in de hens steken :')
 
Downloaden. ;)

Druk bezig met m'n huiswerk. Morgen belangrijke dag en ik vertrouw mezelf op dit moment niet echt met een wekker. Ellende, zou ik misschien een keertje kunnen slapen... :')
 
Wil je best om half 7 bellen hoor, mits je je nr geeft :Y

was om 3 uur al klaar met alles wat ik moest doen... Nu maar m'n theorie aan het leren voor m'n examen brandweer voertuigbediener
 
Dat is sportief. Maar ik kan de wekker zo hard zetten dat de buren er van wakker worden en op belangrijke dagen helpt zelfs dat af en toe niet, dus het moet maar even zo. :)
 
Wat een contrast.... ik hoor een wekker als hij heel zacht staat.... te harde wekkers wordt ik accuut chagrijning van.

Succes met wakker worden en de komende dag *D

SD.... klinkt als een leuke opleiding. *D

Nog een naggie *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan