Supermoto Zuid Holland (en omstreken) Deel 5

Stil hier...

Zal mij als degene die ooit het eerste Supermoto Zuid-Holland topic heeft aangemaakt ook weer eens melden :+

Om een lang verhaal kort te maken:
3.5 jaar geleden zeer heftig ongeluk op circuit van Zolder. R6 in puin, ik nog meer.
Sindsdien zo goed als niet meer gereden. Binnenkort weer op m'n Husky te vinden :]

Is dit Daan???
 
Hebben we een keer een bakkie gedaan bij jou in de straat?
Toen we met een groepje aan het rijden waren?

Dat kan heel goed kloppen ja! Onder het mom van "Ja wij hebben een espresso apparaat" ofzo :P
Was een van de eerste ritjes.

Binnenkort gaat m'n Husky even richting Paul Bon voor 't nodige onderhoud en wat upgrades. Moet ook weer wat nieuwe gear scoren (pak en handschoenen e.d.) en dan zijn we er klaar voor :]
 
Laatst bewerkt:
Dat kan heel goed kloppen ja! Onder het mom van "Ja wij hebben een espresso apparaat" ofzo :P
Was een van de eerste ritjes.

Binnenkort gaat m'n Husky even richting Paul Bon voor 't nodige onderhoud en wat upgrades. Moet ook weer wat nieuwe gear scoren (pak en handschoenen e.d.) en dan zijn we er klaar voor :]

Was ik ook bij toen, waarschijnlijk op m'n DRZ destijds.. Was vlakbij een brug waarover we konden "springen" _O-
 
full


Ook leuk voor alle Supermoto rijders die wel eens een wedstrijd willen meemaken met hun eigen straat legale Supermoto, minimale aanpassingen nodig en heel veel fun.
Kijk op www.onk-supermoto.nl voor het reglement en de kalender
 
Als jullie weer naar Haarlem gaan laat dan ff horen komen wij ook met clubje
2i0vkpc.jpg


Kunnen we weer net zo een gekke dag beleven als de vorige keer👌🏻👌🏻



Gr Tom

( ik reedt op die zwarte rooie xt660x)
 
Terug
Bovenaan Onderaan