racen op een SC59

1 schakel extra gaat je wiel uit mn hoofd 12mm naar achter en dat betekend ook zomaar 5Nm in veersterkte. Hou dat in gedachten!
 
Weet iemand of een powercommander 3 usb type: 132-411 ook past op nieuwere modellen SC59 als alleen 2008, zoals beschreven wordt op de site van powercommander.com?

Bvd
 
Stel mezelf even voor maar. overgestapt van een k6 750 naar een 2009 honda. foto lukt nog niet. rijd zelf alleen vrije dagjes hier en daar, zit er wel aan te denken een licentie te gaan halen. Ben lid geworden om zo nu en dan miss wat tips en tricks hier vandaan te halen. En daarbij, over motoren raak je nooiy uitgepraat.

Groet Erik-Jan
 
hallo mf ,

Ik ben opzoek naar een full titanium uitlaat van arrow.
heb je er 1 liggen hoor ik het graag.

bedankt alvast
 
welkom erik-jan,

gewoon je licentie halen en lekker in de zac komen knallen

:W

Sluit ik me helemaal bij aan... 8-)

Hier vind je meer informatie.
http://www.rszmotorsport.nl/training-opleiding-motor-sport

Je kan bij de ZAC ook vrij rijden
http://www.rszmotorsport.nl/vrij-rijden-trackdays

of natuurlijk bij Ferry. Ferry is op MF actief als "Fast Forward" en heeft als ex ONK-er echt veel verstand van racen. Door zijn advies en tips ben ik van 1.47 naar 1.45 op Assen gegaan :9
www.racecracks.nl
 
Laatst bewerkt:
Kijk, gelijk al wat wijzer geworden.
Toms cursus gaat het denk ik toch wel worden.
Hoop dat ik een beetje overweg kan met de honda. maar dat geloof ik wel.
Kan iig niet wachten mijn eerste rondjes te rijden.
 
Kijk, gelijk al wat wijzer geworden.
Toms cursus gaat het denk ik toch wel worden.
Hoop dat ik een beetje overweg kan met de honda. maar dat geloof ik wel.
Kan iig niet wachten mijn eerste rondjes te rijden.

Iedereen kan overweg met een Honda :+
8 april begint de ZAC dus kan je zo aansluiten met het vrij rijden.
Toms cursus zit voor de datum volgens mij helemaal vol, maar 5 mei is er nog een cursus.

ZAC is overigens wel (bijna) altijd op doordeweekse dagen. Als dat lastig is kan je altijd nog OW-Cup gaan rijden wat altijd in het weekend is (zaterdag of zondag) OWCUP
 
Laatst bewerkt:
Heb al een honda gehad voor op de weg, een 2008 blade, idd een erg fijne motor. Deze staat er alleen wat anders bij, qua vering ed :) maar dat zal snel wennen denk ik. wanneer je bij de ZAC gaat rijden, dan is het neem ik aan ook gewoon mogelijk om zo nu en dan een wedstrijd mee te pakken, Ben namelijk bang dat mijn werk het niet toe laat er altijd bij te zijn.
 
Heb al een honda gehad voor op de weg, een 2008 blade, idd een erg fijne motor. Deze staat er alleen wat anders bij, qua vering ed :) maar dat zal snel wennen denk ik. wanneer je bij de ZAC gaat rijden, dan is het neem ik aan ook gewoon mogelijk om zo nu en dan een wedstrijd mee te pakken, Ben namelijk bang dat mijn werk het niet toe laat er altijd bij te zijn.

:Y je bent niks verplicht. Ook al wil je één racedag meerijden, dan is dat geen enkel probleem.
 
hallo mf ,

Ik ben opzoek naar een full titanium uitlaat van arrow.
heb je er 1 liggen hoor ik het graag.

bedankt alvast
Wel een Maxtreme heb ik liggen..... 52mm aansluiting. Levert bij mij 2 pk meer dan met de Arrow :)

Bedankt Marcel voor het compliment!
 
Laatst bewerkt:
nu het over uitlaten gaat, is er iemand die ervaring heeft met een volledig titanium uitlaat van arata.
en dan met name wat geluid betreft. ben ook afentoe op zolder. of is het sowieso verstandig met iets minder toeren de palen langs te rijden?
 
nu het over uitlaten gaat, is er iemand die ervaring heeft met een volledig titanium uitlaat van arata.
en dan met name wat geluid betreft. ben ook afentoe op zolder. of is het sowieso verstandig met iets minder toeren de palen langs te rijden?
Nope geen ervaring met Arata, maar Zolder hanteerd zo'n beetje de strengste geluidsnorm......of die Belgen doen maar wat, geen idee.

Het halve ZAC veld werd naar huis gestuurd op Zolder.....ook mensen met standaard filter en standaard uitlaat.
Da's op Assen en Zandvoort wel anders.

Of je moet op geluidsdagen gaan rijden op Zolder........blijkbaar geldt er dan geen of haast geen limiet.
 
Laatst bewerkt:
nu het over uitlaten gaat, is er iemand die ervaring heeft met een volledig titanium uitlaat van arata.
en dan met name wat geluid betreft. ben ook afentoe op zolder. of is het sowieso verstandig met iets minder toeren de palen langs te rijden?

ik rij met een standaard uitlaat op mijn sc59 , wel is hij door ten kate leeg gehaald ( kat eruit)
de motor is heerlijk stil en heb 174 awp dus dat is meer dan voldoende :Y

heb nooit problemen met geluid :N
 
Eerst maar eens proberen zo. standaard uitlaat is zo gemonteerd natuurlijk, eerst maar eens mijn focus leggen op het fatsoenlijk rond komen. aan de pk's zal het niet liggen ook, denk wel dat het ff wennen word met zo'n 40 tot 45 pk meer aan het achterwiel :)
 
ik rij met een standaard uitlaat op mijn sc59 , wel is hij door ten kate leeg gehaald ( kat eruit)
de motor is heerlijk stil en heb 174 awp dus dat is meer dan voldoende :Y

heb nooit problemen met geluid :N
Leuk te lezen dat mijn uitlaat nog dienst doet ;-)

Heb dit jaar een -reeds compleet gedeukte :? - akra.. Zolder zal zowieso enkel open uitlaat zijn maar assen en spa hoop ik met db killer te rijden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan