Rotterdam Incorporated #17 - Waar we vaker gaan rijden?

Acht graden, het voelt gewoon bijna warm buiten.
Geef mij maar meer van dit soort winters. _O-

Perfect dagje om te sleutelen/rijden.
Maar morgen is het weer maandag. O-)
 
Sinds gisteren de 'trotse' bezitster van een IPad air... De 'oude' tab is naar een arme student over gegaan ivm lighttraveling in Nicaragua (4 stagemaanden lang). Nu zien uit vinden hoe ik van deze blz een snelle toegang kan maken! :?
 
Vandaag een rit over de eilanden Goeree-Overflakkee en Schouwen-Duiveland. Het was prima weertje voor een rit. Onderweg nog wat plaatjes van molens gemaakt.
Brouwershaven
P1060041a.jpg


Elkerzee
P1060039a.jpg


Ellemeet
P1060038a.jpg
 
geweldige foto,s Aad
het lijkt wel lente!! _O-

ik ga vandaag eens kijken of ik een nieuwe spanningsregelaar in de Caponord kan freubelen.

gisteravond een top avond gehad samen met Jooghum en Jorg bij R1 Sjaak in Beers.
het was echt geweldig om alle verhalen te horen met de fotos en videos erbij.

Sjaak kan het echt heel leuk brengen, en ik heb me geen moment verveeld.
Het was ook ineens zomaar middernacht toen het afgelopen was...

Jooghum nog bedankt voor het thuisbrengen!! :} :} :}
 
Ik dacht dat je die spanningsregelaar vorig week ging shaffen?

Gaaf lijkt mij inderdaad die avond met R1 Sjaak. :}
Heeft hij nog nieuwe plannen?
 
Rare gewaarwording als je als sinds maart vorig jaar met een slepend geluid rijdt.
En nu niet meer. (onderste remblok _O- )



Dikke voering trouwens bij de auto, de nieuwe blokken zeker zes centimeter dik.
full
 
Laatst bewerkt:
hahaha grappig, had ik ook bij de punto.
toch veel meer gereden dan ik dacht...
moest zelfs nieuwe schijven in, waren 46,40 stuk... _O-
 
hahaha grappig, had ik ook bij de punto.
toch veel meer gereden dan ik dacht...
moest zelfs nieuwe schijven in, waren 46,40 stuk... _O-
Ik had de schijven gelijk meebesteld, deze waren zelfs maar 24 euro de set totaal.
En bij de Euromaster wilden ze 260 euro rekenen +94 euro voor de blokken. _O-

De oude liggen nog bij de hand.. twaalf kilo net gemeten, veel oud ijzerwaarde. :+

 
Ondertussen al twee keer gereden met de pekelbike deze winter. _O-

Gisteren wel een accessoire gekocht om de GSX-600F binnenkort en in de zomer wat vaker te gebruiken. :9

SEGGIOLINO POSTERIORE MOTO PER BAMBINO
 
Laatst bewerkt:
Sinds gisteren de 'trotse' bezitster van een IPad air... De 'oude' tab is naar een arme student over gegaan ivm lighttraveling in Nicaragua (4 stagemaanden lang). Nu zien uit vinden hoe ik van deze blz een snelle toegang kan maken! :?


Ik heb gisteren Nicaragua gezien bij 3-op-reis, dat is echt een heel leuk land!!
 
Ik dacht dat je die spanningsregelaar vorig week ging shaffen?

Gaaf lijkt mij inderdaad die avond met R1 Sjaak. :}
Heeft hij nog nieuwe plannen?


Ja, de spanningsregelaar heb ik er van t weekend ingezet.
Het is een universele vervanging van 50A (de oude was 30A) en deze wordt niet zo warm, en is ook beter beveiligd.

Ik moest em anders monteren omdat door de grotere afmetingen geen plek voor was.
ik heb een steun afgezaagd, en naar achteren gebogen, zodat ik m horizontaal kon monteren ipv verticaal.
Daardoor zit ie toch in de rijwind en zitten de connectoren beschermd tegen troep van de achterband.

sr.jpg


2014-02-09%252013.11.20.jpg


image2.jpg
 
Laatst bewerkt:
Dat ziet er netjes uit en klinkt als de ultieme spanningsregelaar. :+
Hopelijk gaat deze nooit meer stuk. *O*
 
ja inderdaad, ik heb veel gelezen dat deze een stuk beter is.
en ik denk dat ik er nog een koop en die als reserve meeneem, lijkt me ook wel handig.
alleen jammer dat een reserve accu iets teveel van het goede is om mee te nemen...

ik heb er iig weer vertrouwen in, dat is belangrijker.
 
ja inderdaad, ik heb veel gelezen dat deze een stuk beter is.
en ik denk dat ik er nog een koop en die als reserve meeneem, lijkt me ook wel handig.
alleen jammer dat een reserve accu iets teveel van het goede is om mee te nemen...

ik heb er iig weer vertrouwen in, dat is belangrijker.
Ja lekker en fijn rijdt het weer als het vervangen is.
Dat schept toch een band samen wat meemaken. :+

En wel handig een reserve spanningsregelaar.
Je weet ook nooit of je nog eens met een stel Honda's naar de Dolomieten gaat. *O*
 
ja inderdaad, ik heb veel gelezen dat deze een stuk beter is.
en ik denk dat ik er nog een koop en die als reserve meeneem, lijkt me ook wel handig.
alleen jammer dat een reserve accu iets teveel van het goede is om mee te nemen...

ik heb er iig weer vertrouwen in, dat is belangrijker.

Das ook handig als we weer een weekje op pad gaan en er wat honda's meegaan!

Vandaag zijn er zonnepanelen geplaatst, zou ik die ook aan kunnen sluiten op de accu van tweet? Met een verlengsnoertje ofzo?
 
Gister eindelijk m'n gereedschap set op kunnen halen... Nou nog ff voor het seizoen begint oliefilter / olie / luchtfilter / remblokken en remolie vervangen :) lijkt me leuk om zelf te doen en met een beetje mazzel rijdt ie dan ook nog bij de start van het seizoen whaha
 
Oh... Jij zei het ook al... :?
Ik dacht even aan je, lief he? *O* _O-
Gister eindelijk m'n gereedschap set op kunnen halen... Nou nog ff voor het seizoen begint oliefilter / olie / luchtfilter / remblokken en remolie vervangen :) lijkt me leuk om zelf te doen en met een beetje mazzel rijdt ie dan ook nog bij de start van het seizoen whaha
De doppenset ziet er wel compleet uit. Most important part. :9

Niet te hard aandraaien alles. ;) Suc7. :9
 
Das ook handig als we weer een weekje op pad gaan en er wat honda's meegaan!

Vandaag zijn er zonnepanelen geplaatst, zou ik die ook aan kunnen sluiten op de accu van tweet? Met een verlengsnoertje ofzo?


ja tuurlijk, gewoon een aanhangwagentje met die panelen erop.. maken we de tweet meteen ff een hybride, dan kan je makkelijk 1300km op één tank.. _O-
 
ik ga van t weekend even wat verlichting maken op de Capo.

even het relais vervangen, want die kan niet tegen de Led lampjes.

op facebook zie ik regelmatig wat chopper spul voorbij komen, en ik moet eerlijk zeggen dat ik dat steeds leuker ga vinden.. _O-
 
en een goeie niet te dure momentsleutel WB? en waar te koop? :W :W
Datona.nl misschien.

Ik heb er eentje van Louis, maar het bereik is alleen goed voor de moer van het achterwiel.
Neem iets met een stelbereik van 5~20/25 Nm voor het meeste werk.
(en liefst een grote erbij van 25-120 Nm)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan