Yamaha TR1 'GULF Edition

Geen stress, komt allemaal goed.
 
Laatst bewerkt:
Helemaal niets aan de motor zelf gedaan. Wel weer wat ideeën opgedaan op de motorbeurs.

Oa voor de koplampsteun, zoals contact in 1 van de steunen. Zouden de mensen dit zelf gefreest/CNCt hebben of is dit online te koop? Zo ja, waar dan?

De Acewell teller ACE-4454AB is helaas out of stock en nog steeds geen reply gehad met wanneer die er wel weer is...

Iemand tips hoe ik het beste een kroonplaat kan tekenen, zodat alle maten kloppen? Is een digitale schuifmaat een vereiste of kan dat ook zonder?
 
Nieuwe koplamp en balhoofdlagers binnen.

Koplamp krijg ik alleen niet open...



Nogsteeds niets van Acewell gehoord helaas, ook webshops uit the UK reageren niet ;(
 
Ja die is lastig. Heb die sluiting wat geslepen en is daarna naar de poedercoater gegaan voor mat zwart. Is nu nog erg lastig los te krijgen, maar beetje vaseline is denk ik de oplossing. Maar ja, hij moet eerst los _O-
 
Haha kut. Hoe ver kan je em draaien als het schroefje los is?
 
Niet. Schroefje los en je moet hem los kunnen trekken.
 
Top. Hij is nu open. Schroevendraaier er aan de achterkant ingezet en dan krijg je em zo los.

Nu al met nieuwe lamp erin :+
 
Laatst bewerkt:
Haha, zie het al, die heb ik dus niet. Hou niet zo van de ledringen ;)
 
Geen LEDring, zijn de knipperlichten. Alles lekker smal straks.

Nu dus een 7inch lamp over, mocht iemand interesse hebben.
 
De voorvork en velg worden pas gemaakt :)

Een TR1 op de brug,net een modern vorkje er in gepielt.Er komen spaakvelgen in wat uiteraard allemaal te pas moet gemaakt worden. :+
Kunnen we ook nog met de Daytona bezig voor een alukont. O-)
[afbeelding]

Kreeg vandaag een ander spaakwieltje binnen voor de TRI,bij deze zitten de spaken wat dichter bij elkaar dus dit moet goed komen met de radiale voorpartij. *O*
Kunnen we spacers laten draaien voor de 310 sport brakes discs die er op komen.
Eerst nog materiaal bestellen hiervoor trouwens.
[afbeelding]
 
Hmm, waarom kopieert die de afbeeldingen niet mee, maar wordt het onderstreept?
 
In een reply wordt hier op MF wordt (gelukkig) nooit een afbeelding gekopieerd en opnieuw geplakt, denk dat je de afbeelding even moet opslaan en dan daarvandaan plaatsen....je hebt er zeer goed een gedaan om je motor bij Gerard te brengen, het schiet lekker op en wordt profi, opgelost *O*
 
Zitje is een motolanna en tank is een benelli mojave via ebay.

Zeker vertrouwen in Gerard.
 
Komt goed,maar het is allemaal weer puzzelen. :+

Zo staat die erbij,zal direct materiaal halen voor de spacers die tussen de 310 schijven de xv250 naaf komen.Kan dat naar de draaier.
full
 
Moet ook nog een kroonplaat gefreest worden. :Y

Zou hem wat minder dik maken om de vork heen,staat wat slanker.
full
 
mooi hoor zo'n voorvork maakt het toch wel hoor , wou dat zelf pas later doen en eerst maar eens rijden m aar als dit zie pffff. zijn er voor noobs zoals ik ook voorvorken die ik compleet (dus met wiel en al ) zo ik kan zetten ? hoorde iets van gsxr maar wat moet daar dan nog aan gebeuren?
 
Ga er van uit dat niks 1op1 past,zowel dan heb je strontmazzel of hele goede info.
Maar alles is pas te maken. O-)
 
Achterwiel zit er in is uitgebust,wiel staat in de midden.De tandwielen zullen nog een stukje naar buiten moeten om een 160er bandje kwijt te kunnen.De naaf blijft maar er komen nog wel andere velgen/spaken op heb ik begrepen.
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan