Yamaha TR1 'GULF Edition

Ziet er ook weer goed uit!

Hoeveel cm is de inkeping aan de bovenkant ongeveer? Als daar de teller nog tussen past met contactslot zou mooi zijn!
 
De wietjes er in(vanmiddag gebracht),kost wat heb je ook wat! *O*
full
 
Ja, thanks. Wordt alweer veel meer een motor, nu met de wielen erop.

Wie kan mij helpen aan een Kawasaki Z650 tandwieldragerbus?
 
Ja, thanks. Wordt alweer veel meer een motor, nu met de wielen erop.

Wie kan mij helpen aan een Kawasaki Z650 tandwieldragerbus?

Als ik jou was zou ik het even vragen bij de `brikken en klassiekers` en dan het Z1/Z900 topic, en ook een topic maken onder het kopje `te koop gevraagd`, werkt als een speer!
 
Ja, thanks. Wordt alweer veel meer een motor, nu met de wielen erop.

Wie kan mij helpen aan een Kawasaki Z650 tandwieldragerbus?

Is niet zo'n hele spannende spacer.
Zou je eventueel ook even kunnen laten draaien.
Spacer heeft een verdikking na het lager van je tandwieldrager (diameter +/-20mm groter en +/-3mm dik) verder gewoon het zelfde formaat als de binnendiameter van het lager. Lengte moet je dan even opmeten. Binnendiameter hetzelfde als de dikte van je as.
 
Nee, klopt zeker geen spannende spacer. Maar is vast wel te vinden online of bij iemand in een schuur, want zelf iets draaien kan ik niet.
 
ziet er goed uit! ik volg!

vraagje: zou je ook een link kunnen geven van de koplamp met knipperlicht! zijn moeilijk te vinden!
 
Begrijp het wel hoor van een jerryt achterbrug. Maar frame is ook niet echt met buizen, dus deze achterbrug staat straks in gecoat zwart zo gek nog niet.

En anders is er altijd nog volgend jaar ;)

Linkie naar die koplamp staat ook ergens in jerryt zijn topic, kan nu niet op mijn telefoon dat snel opzoeken.
 
Ja, maar dan bij een naaf die met trommelrem is. Dus weet niet of dat nog verschil maakt in maat?
 
Morgen gaan we met dit project verder,word een brug(anders dan bovenste pic) voor gemaakt en er moeten nog wat dingetjes aan gebeuren.Word straks weer een fiets op wielen en met een Jerryt buizenbrug! *O*
 
Met een beetje geluk kan ik in de herfst al weer rondscheuren op dit apparaat! :]
 
Morgen gaan we met dit project verder,word een brug(anders dan bovenste pic) voor gemaakt en er moeten nog wat dingetjes aan gebeuren.Word straks weer een fiets op wielen en met een Jerryt buizenbrug! *O*

*O* *O* , gaaf :} ...da`s weer een mooie klus :9~

veel plezier hier, ik blijf volgen......vanuit het zuiden van la douce France en na een half jaar eindelijk mijn oudste weerzien!
 
Wie kan mij helpen aan een Kawasaki Z650 tandwieldragerbus?

heb nog een z650 en ltd 550 sloper staan
tandwieldrager bus heb je ook een foto van zo,n ding of je kan hem er zelf bij me komen ophalen/eruit sleutelen.

vr gr pjotter
 
Is inmiddels al niet meer nodig. Thanks voor je bericht.

Gerard schiet al lekker op.
 
Behalve bij HK een nieuwe achterveer halen, wat zijn nog meer merken die aan te raden zijn?
 
Terug
Bovenaan Onderaan