Yamaha TR1 'GULF Edition

Zo te zien kun je daar maar een maximale cirkelmaat van ergens tegen de 3cm , je kunt wel 6.9cm breed, maar niet hoog, dus dan wordt hij ellips....vast nog wel een adres te vinden, maar ben je nu al lekker aan het opbouwen, of wacht je nog op spullen?
 
Huh? Bij mij pakte die eerst wel 6,9x6,9 nu inderdaad niet meer :( Andere websites allemaal minimale oplage van 25..

Aantal kleine onderdelen moeten nog binnenkomen, maar opbouw kan eigenlijk wel beginnen. Wel met een vies blok :X


Ik ben nogsteeds niet begonnen met het maken van de draadboom, maar als ik op rickdonkers kijk dan hebben zijn alleen de superseal voor 1mm^2, max 1,5mm^2 met dunne isolatie. En overal wordt 2mm^2 aan draaddikte geadviseerd.

Hoe doen jullie dan met die supersealconnectoren?
 
Laatst bewerkt:
Nog even voor je gezocht, wellicht kun je hier wat mee?
www.signdezine.co.uk/vinyl_graphics/proddetail.php?prod=STICK-ON-YAMAHA-BLACK-AND-CHROME-DOMED-GEL-DECAL

Zelf de maat kiezen, wel 68 òf 70....zelfs de kleur kun je uitzoeken!
 
Nog even voor je gezocht, wellicht kun je hier wat mee?
www.signdezine.co.uk/vinyl_graphics/proddetail.php?prod=STICK-ON-YAMAHA-BLACK-AND-CHROME-DOMED-GEL-DECAL

Zelf de maat kiezen, wel 68 òf 70....zelfs de kleur kun je uitzoeken!

Nice! Dit zijn ook van die mooie stickers die een beetje bol lopen.
Geen platte plakplaatjes dus!

Ik zeg doen!
En dan met de geadoniseerde stemvorken om de kleur van je voorvork terug te laten komen.
 
Oooh nice. Dat is een goede site! Denk dat ik wel voor chrome ga hoor. Worden anders te druk denk ik.

Overigens krijg ik van Wilbers een nieuwe veer, dus dat is echt top service mede dankzij HKsuspensions.
 
Oooh nice. Dat is een goede site! Denk dat ik wel voor chrome ga hoor. Worden anders te druk denk ik.

Overigens krijg ik van Wilbers een nieuwe veer, dus dat is echt top service mede dankzij HKsuspensions.


Strakke service van HK, super *O*

Zo te zien krijg je wel altijd 4 stuks van die sticker dingen, maar daar weet je vast wel raad mee :Y
 
Super gaaf dit :)
Maar zo'n voortandwiel is prima te boren en te tappen hoor.
Gewoon een goede staalboor pakken en dan laagtoeren boren en goed smeren, op deze manier boor je zelfs met een aldi boor door een hardstalen vijl.
 
Wanneer wordt hier nou eens ge`lego`d ? Alles is toch klaar......
full
 
Nieuwe veer is binnen. Nu met een beschadiging erop die even met een lakstift is aangestipt.
Daar kan HKsuspensions waarschijnlijk niet zoveel aan doen. Maar ik vind het wel vreemd van Wilbers uit, voor een product wat toch niet echt goedkoop is, weer zo een fout heeft.
 
Vindt ik zo jammer -O- je goede geld en dan niet die 100 % krijgen waar je voor betaald.
Mooi kék kleurtje, dat dan weer wel....:)
 
Ik wel hoor, idd ff bijwerken en verdraaien zodat het uit het zicht komt. Dat mierenneuken leer je wel af ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan